21834
Book
In basket
ISBN: 83-7252-050-X
Przedmowa (Z. Martyniak);1 Podstawy diagnozowania informacji jako produktu i procesu: przejawy niesprawności informacyjnej i kryteria oceny informacji; Metoda diagnozowania inf. jako procesu; 2 Metody zespołowego komunikowania się ukierunkowane na innowacje i partycypację: GroupWare-TeamWare - metoda komputerowego wspomagania pracy zespołowej w komunikowaniu; Grupowy trening wrażliwości; Badanie potrzeb doskonalenia komunikacji wewnętrznej polskich instytucji gospodarczych i administracyjnych poprzez stosowanie treningu wrażliwości; 3 Metody analizy strategicznej w zarządzaniu informacją Przesłanki i założenia analizy strategicznej w zarządzaniu informacja; Założenia metody analizy łańcucha Portera jako narzędzia określania informacyjnych czynników tworzenia "wartości dodanej"; Metody analizy stakeholders jako narzędzie wspomagające przepływ inf. między przedsiębiorstwem a otoczeniem; 4 Kształtowanie programów komunikacji zewnętrznej w przedsiębiorstwie; 5 Internet jako narzędzie komunikacji z klientami zewnętrznymi przedsiębiorstwa; 6 Informatyczne metody i środki ochrony zasobów informacyjnych przedsiębiorstwa: Podstawy informatycznych środków ochrony zasobów informacyjnych przedsiębiorstw; Badania empiryczne nad polityką bezpieczeństwa inf. w przedsięb.; 7 Wywiad gospodarczy w przedsięb.: Koncepcja wywiadu gospodarczego w przedsięb.; Próba oceny wdrażania procesu wywiadu gospodarczego w praktyce zarządzania polskich przedsiębiorstw
Availability:
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Przedmowa (Z. Martyniak);1 Podstawy diagnozowania informacji jako produktu i procesu: przejawy niesprawności informacyjnej i kryteria oceny informacji; Metoda diagnozowania inf. jako procesu; 2 Metody zespołowego komunikowania się ukierunkowane na innowacje i partycypację: GroupWare-TeamWare - metoda komputerowego wspomagania pracy zespołowej w komunikowaniu; Grupowy trening wrażliwości; Badanie potrzeb doskonalenia komunikacji wewnętrznej polskich instytucji gospodarczych i administracyjnych poprzez stosowanie treningu wrażliwości; 3 Metody analizy strategicznej w zarządzaniu informacją Przesłanki i założenia analizy strategicznej w zarządzaniu informacja; Założenia metody analizy łańcucha Portera jako narzędzia określania informacyjnych czynników tworzenia "wartości dodanej"; Metody analizy stakeholders jako narzędzie wspomagające przepływ inf. między przedsiębiorstwem a otoczeniem; 4 Kształtowanie programów komunikacji zewnętrznej w przedsiębiorstwie; 5 Internet jako narzędzie komunikacji z klientami zewnętrznymi przedsiębiorstwa; 6 Informatyczne metody i środki ochrony zasobów informacyjnych przedsiębiorstwa: Podstawy informatycznych środków ochrony zasobów informacyjnych przedsiębiorstw; Badania empiryczne nad polityką bezpieczeństwa inf. w przedsięb.; 7 Wywiad gospodarczy w przedsięb.: Koncepcja wywiadu gospodarczego w przedsięb.; Próba oceny wdrażania procesu wywiadu gospodarczego w praktyce zarządzania polskich przedsiębiorstw
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again