22962
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-87287-00-8
Zarządzanie jakością i jego zadania, Normy, Zarządza- nie kosztami jakości, Total quality mannagement, Moty- wacja pracowników, Norma ISO 9004-1, Controlling jako- ści, Negocjacje; Dokumentowanie systemu zarządzania jakością; Procesy auditu i certyfikacji systemów jako- ści, Audit systemu jakości, Audit procesu, Audit pro- duktu, Norma QS 9000, Zarządzanie systemami ESD i ich auditowanie; Analiza i zapobieganie błędom, SPC - Sta- tystyczne sterowanie procesem, QFD - Quality Function Deployment; Proces marketingowy; Jakość w rozwoju i projektowaniu, Zarządzanie przez czas (Time Based Ma- nagement) TBM, Analiza niezawodnościowa
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks
Książka w formie segregatora
Wiele segregatorów
Uwaga dotycząca zawartości
Zarządzanie jakością i jego zadania, Normy, Zarządza- nie kosztami jakości, Total quality mannagement, Moty- wacja pracowników, Norma ISO 9004-1, Controlling jako- ści, Negocjacje; Dokumentowanie systemu zarządzania jakością; Procesy auditu i certyfikacji systemów jako- ści, Audit systemu jakości, Audit procesu, Audit pro- duktu, Norma QS 9000, Zarządzanie systemami ESD i ich auditowanie; Analiza i zapobieganie błędom, SPC - Sta- tystyczne sterowanie procesem, QFD - Quality Function Deployment; Proces marketingowy; Jakość w rozwoju i projektowaniu, Zarządzanie przez czas (Time Based Ma- nagement) TBM, Analiza niezawodnościowa
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej