Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Czaja-Chudyba Iwona
(1)
Kovalčíkova Iveta (1963- )
(1)
Miecznik-Warda Joanna
(1)
Muchacka Bożena
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Uczenie się
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. 1. Poznawcze uwarunkowania procesu edukacyjnego: 1.1 Stymulacja poznawcza; 1.2 Szybkość motoryczna i szybkość umysłowa; 1.3 Wybrane narzędzia do pomiaru szybkości motorycznej i umysłowej; 1.4 Szybkość motoryczna i umysłowa jako zmienna badawcza – analiza badań w danym obszarze; 1.5 Szybkość motoryczna i umysłowa w ontogenezie. 2. Sukces w szkole i wyniki w nauce: 2.1 Czynniki wpływające na wyniki w szkole i sukces uczniów. 3. Badania nad związkiem tempa umysłowego i motorycznego z wynikami szkolnymi uczniów szkół podstawowych: 3.1 Przedmiot i cele badań; 3.2 Problemy i hipotezy; 3.3 Operacjonalizacja zmiennych w hipotezie; 3.4 Proces, wyniki i wnioski badań pilotażowych; 3.5 Główne metody badawcze; 3.6 Organizacja i przebieg badań; 3.7 Próba badawcza. 4. Analiza wyników badań: 4.1 Analiza wyników testów umiejętności – normalność rozkładu; 4.2 Analiza związków między zmiennymi szybkości motorycznej, umysłowej i wynikami w szkole; 4.3 Analiza wyników oceny osiągnięć szkolnych – skale ocen i dokumentoskopia; 4.4 Analiza wyników wywiadów z nauczycielami i rodzicami; 4.5 Podsumowanie, dyskusja i rekomendacje dla teorii i praktyk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I W lustrze pedagogicznych oczekiwań: Nauczyciel kompetentny; Nauczyciel komunikatywny; Nauczyciel twórczy; Nauczyciel refleksyjny; Nauczyciel poszukujący; Nauczyciel doskonalący się; Nauczyciel otwarty na Innych; Nauczyciel medialny. Cz. II Przygotowanie czy kształcenie nauczycieli? – założenia i realia: Zmiany podstaw prawnych kształcenia nauczycieli – nauczyciel w biegu historii i polityki; Krajowe Ramy Kwalifikacji w przygotowaniu nauczycieli – nauczyciel „boloński”; Standardy zawodu nauczyciela – nauczyciel standardowy. Standardy kwalifikacji zawodowych; Jakość kształcenia nauczycieli – nauczyciel badacz własnej praktyki; Koncepcje i programy kształcenia nauczycieli – nauczyciel zaprogramowany; Praktyki i wolontariat w przygotowaniu – nauczyciel praktyk. Cz. III W krzywym zwierciadle – nauczyciela portret negatywny: Nauczyciel z przewodnikiem w ręku; Nauczyciel bezradny i zdezorientowany; Nauczyciel zawstydzony; Nauczyciel wygodnie zgodny; Nauczyciel zarozumiały; Nauczyciel zestresowany; Nauczyciel bezkrytyczny; Nauczyciel czy nauczycielka?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej