Sorting
Source
Książki
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Author
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Handel zagraniczny
(1)
Hanel międzynarodwy
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
1 result Filter
Book
In basket
1. Czynniki i motywy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw. 2. Etapy strategii przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym. 3. Ocena rynków zagranicznych i wybór form wejścia na nie. 4. Charakterystyka form wejścia przedsiębiorstwa na rynki zagraniczne. 5. Strategie marketingowe przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych. 6. Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again