Sorting
Source
Książki
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Author
Czaja-Chudyba Iwona
(1)
Kovalčíkova Iveta (1963- )
(1)
Miecznik-Warda Joanna
(1)
Muchacka Bożena
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Uczenie się
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
2 results Filter
No cover
Book
In basket
Zawiera: Wstęp. 1. Poznawcze uwarunkowania procesu edukacyjnego: 1.1 Stymulacja poznawcza; 1.2 Szybkość motoryczna i szybkość umysłowa; 1.3 Wybrane narzędzia do pomiaru szybkości motorycznej i umysłowej; 1.4 Szybkość motoryczna i umysłowa jako zmienna badawcza – analiza badań w danym obszarze; 1.5 Szybkość motoryczna i umysłowa w ontogenezie. 2. Sukces w szkole i wyniki w nauce: 2.1 Czynniki wpływające na wyniki w szkole i sukces uczniów. 3. Badania nad związkiem tempa umysłowego i motorycznego z wynikami szkolnymi uczniów szkół podstawowych: 3.1 Przedmiot i cele badań; 3.2 Problemy i hipotezy; 3.3 Operacjonalizacja zmiennych w hipotezie; 3.4 Proces, wyniki i wnioski badań pilotażowych; 3.5 Główne metody badawcze; 3.6 Organizacja i przebieg badań; 3.7 Próba badawcza. 4. Analiza wyników badań: 4.1 Analiza wyników testów umiejętności – normalność rozkładu; 4.2 Analiza związków między zmiennymi szybkości motorycznej, umysłowej i wynikami w szkole; 4.3 Analiza wyników oceny osiągnięć szkolnych – skale ocen i dokumentoskopia; 4.4 Analiza wyników wywiadów z nauczycielami i rodzicami; 4.5 Podsumowanie, dyskusja i rekomendacje dla teorii i praktyk.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
Zawiera: Cz. I W lustrze pedagogicznych oczekiwań: Nauczyciel kompetentny; Nauczyciel komunikatywny; Nauczyciel twórczy; Nauczyciel refleksyjny; Nauczyciel poszukujący; Nauczyciel doskonalący się; Nauczyciel otwarty na Innych; Nauczyciel medialny. Cz. II Przygotowanie czy kształcenie nauczycieli? – założenia i realia: Zmiany podstaw prawnych kształcenia nauczycieli – nauczyciel w biegu historii i polityki; Krajowe Ramy Kwalifikacji w przygotowaniu nauczycieli – nauczyciel „boloński”; Standardy zawodu nauczyciela – nauczyciel standardowy. Standardy kwalifikacji zawodowych; Jakość kształcenia nauczycieli – nauczyciel badacz własnej praktyki; Koncepcje i programy kształcenia nauczycieli – nauczyciel zaprogramowany; Praktyki i wolontariat w przygotowaniu – nauczyciel praktyk. Cz. III W krzywym zwierciadle – nauczyciela portret negatywny: Nauczyciel z przewodnikiem w ręku; Nauczyciel bezradny i zdezorientowany; Nauczyciel zawstydzony; Nauczyciel wygodnie zgodny; Nauczyciel zarozumiały; Nauczyciel zestresowany; Nauczyciel bezkrytyczny; Nauczyciel czy nauczycielka?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again