Sorting
Source
Książki
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Author
Mulak Maciej S
(2)
Grensing Lin
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Year
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(2)
Canada
(1)
Language
Polish
(2)
Subject
Kadry
(1)
Marketing
(1)
Plan marketingowy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zatrudnienie
(1)
Genre/Form
Poradnik
(2)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
2 results Filter
No cover
Book
In basket
(Biznes)
Zawiera: Wstęp; Przygotowanie: Ustal, kogo potrzebujesz; Skuteczna rekrutacja: jak znaleźć najlepszych kandydatów; Kwestionariusz osobowy i życiorys; Rozmowa kwalifikacyjna: przegląd ogólny; Technika prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej; Rozwijaj w sobie umiejętność zadawania pytań; Sprawdzanie referencji kandydatów; Zawężanie kręgu kandydatów i ostateczny wybór; Dziesięć błędów najczęściej popełnianych przy selekcji pracowników; kontroluj rotacje personelu; Orientacja i szkolenie pracowników; wywiad końcowy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biznes)
I. WPROWADZENIE (Czym jest planowanie marketingowe?; Etay przygotowania p.m.) II. ANALIZA SYTUACJI - AUDYT MARKETINGOWY (Otoczenie marketing -badania rynku; Na czym polega segmentacja rynku; Jak przedstawiać dane liczbowe; Analiza SWOT) III. CELE, STRATEGIE I PLANY DZIAŁANIA (Co to jest cel market.; Koszyk oferowanych produktów; Względne tempo rozwoju rynku i udział rynku; Na czym polega strategia market.; Plany działania) IV. DYSTRYBUCJA, PROMOCJA I BUDŻETY (Plan dystrybucji Plan reklamy i promocji; Koszty i budżet) V. SPORZĄDZANIE PLANU NA PIŚMIE (Wstęp; Streszczenie dla kierownictwa; Analiza sytuacyjna; Cele market.; Strategie marketingowe; Terminarz z informacjami co/gdzie/jak; Promocja sprzedaży; Budżety oraz zestawienie zysków i strat Procedury kontroli i kkorekty) VI. PRZEDSTAWIANIE PLANU, NADZOROWANIE I KOREKTA; ANEKS - PLAN MARKETINGOWY DLA RYNKU KRAJOWEGO.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again