Sorting
Source
Książki
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Author
Grabowiecki Józef Marek
(1)
Ślusarczyk Stanisław
(1)
Year
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Ekonomia a polityka
(1)
Gospodarka
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
2 results Filter
No cover
Book
In basket
(Podręczniki i Skrypty Uczelniane / Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Zamościu ; Nr 9)
1.Istota, fazy rozwoju decyzji ekonomicznych, 2.Polityka ekonomiczna jako dycyplina naukowa, 3.Pojęcie i determinany celów polityki ekonomicznej, 5.Klasyfikacje celów polityki ekonomicznej, 6.Relacje zachodzące pomiędzy poszczególnymi rodzajami celów polityki ekonomicznej, 7.Narzędzia polityki ekonomicznej i ich klasyfikacje, 8.Kryteria podziału i rodzaje polityki ekonomicznej, 9.Diagnoza wzajemnych związków pomiędzy uwarunkwaniami ustrojowymia celami i narzędziami polityki ekonomicznej w PRL i III RP, 11.Sprzężenie zwrotne pomiędzy uwarunkowaniami wewnętrznymi i terścią polityki ekonomicznej, 12.Wzajemne związki pomiędzy uwarunkowaniami zewnętrznymi i treścią polityki ekonomicznej, 13.Aksjologiczne podstawy polityki ekonomicznej, 14.Zalety i wady aktywnej polityki ekonomicznej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
R.I Marketing jako sposób myślenia i działania na rynk u : 1.Istota marketingu, 2.Interdyscyplinarny charakte r marketingu, 3.Struktura marketingu, 4.Badania marke tingowe, 5.Marketing a projektowanie celów strategicz nych. R.II Instrumenty i działania marketingowe związane z p roduktem : 1.Polityka rozwijania produktów i programu produkcji, 3.Elementy strategii produktu, 4.Cykl życia produktu, 5.Struktura asortymentowa a cykl życia prod uktu, 6.Polityka serwisu, 7.Marketingowa ocena jakości produktu. R.III Cena jako instrument marketingu : 1.miejsce i fu nkcje cen w marketingu, 2.Czynniki wpływające na kszta łtowanie cen, 3.Formuły kosztowe ustalania cen, 4.Form uły popytowe ustalania cen, 5.Kalkulowanie cen według konkurencji, 6.Strategie polityki cen, 7.Zasada zmian cen, 8.Decyzje polityki zastrzeżeń, 9.Rola działu w procesach optymalizacji kosztów w przedsiębiorstwie. R.IV Instrumenty i działania związane z dystrybucją to warów : 1.Dystrybucja towarów a inne instrumenty marke tingu, 2.Funkcje dystrybucji towarów, 3.Strategia kana łów dystrybucji, 4.Wybór kanałów dystrybucji, 5.Formy zbytu, 6.Zadania logistyki marketingowej. R.V Strategie komunikacji : 1.Istota i znaczenie strat egii komunikacji, 2.Elementy strategii komunikacji. R.VI Marketingowa organizacja przedsiębiorstwa : 1.Ana liza marketigowe a segmentacja rynku, 2.Zarządzanie ma rketingowe a segmentacja rynku, 3.Planowanie marketing owe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again