Sorting
Source
Książki
(36)
Form of Work
Książki
(36)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(33)
available
(19)
Branch
Wypożyczalnia
(19)
Czytelnia
(33)
Author
Kołodko Grzegorz W
(3)
Garbarski Lechosław
(2)
Gierszewska Grażyna
(2)
Kwiatkowski Stefan
(2)
Oniszczuk Jerzy
(2)
Runiewicz Małgorzata
(2)
Tomkiewicz Jacek
(2)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Goryńska Anna
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Gwiazda Tomasz D
(1)
Góralczyk Wojciech (1951- )
(1)
Kamiński Marek B
(1)
Karpiński Jakub
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalewski Oskar
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kuzińska Hanna
(1)
Lee Nancy (1945- )
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Postuła Marta
(1)
Sopoćko Andrzej (1948- )
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Szczepankowski Piotr J
(1)
Szmigielska Teresa Urszula
(1)
Sztompka Piotr (1944- )
(1)
Wind Yoram (Jerry)
(1)
Wyczański Andrzej
(1)
Zacher Lech W
(1)
Year
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(36)
Language
Polish
(36)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Przedsiębiorstwo
(8)
Gospodarka
(4)
Marketing
(4)
Finanse publiczne
(3)
Organizacja
(3)
Polska
(3)
Zarządzanie
(3)
Banki
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Inwestycje
(2)
Kadry
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Normy ISO 9000
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Podatek
(2)
Prawo
(2)
Przywództwo
(2)
Sektor publiczny
(2)
Unia Europejska
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Decyzje
(1)
Edukacja
(1)
Estonia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europa
(1)
Finanse
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Jakość
(1)
Kobieta
(1)
Konkurencja
(1)
Konstytucja Europejska
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Litwa
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Metodologia
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka
(1)
Nauki społeczne
(1)
Obrót pieniężny
(1)
Oświata
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Polska Akademia Nauk
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Postęp techniczny
(1)
Praca
(1)
Prawo naturalne
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Racjonalność
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rozumowanie
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Równość (prawo)
(1)
Socjologia
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Spożycie
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Swapy procentowe
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Transakcja opcyjna
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Wiedza
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Łotwa
(1)
Subject: time
1901-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Publicystyka polityczna
(1)
Domain
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
36 results Filter
No cover
Book
In basket
1. Stan debaty o reformie UE w przededniu spotkania Rady Europejskeij 14-15 grudnia 2006 r., 2. Priorytety Prezydencji Niemiec w Unii Europejskiej, 3. Znaczenie Traktatu konstytucyjnego dla reformy ustrojowej UE i stan procedury ratyfikacyjnej, 4. Niemiecka Prezydencja a przyszłosć europejskiego Trybunału konstytucyjnego, 5. Możliwości reformy ustrojowej UE w warunkach odrzucenia Traktatu konstytucyjnego, 6. Stan dyskusji w Polsce nad reformą Unii europejskiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie wiedzą)
1. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach - przegląd badań, 2. Profile strategiczne a profile zarządzania wiedzą, 3. Procesy zarządzania wiedzą - badania pogłębione, 4. Modele polityki personalnej a zarządzanie wiedzą, 5. Strategie przedsiębiorstw a zarządzanie wiedzą - badania pogłębione, 6. Studia przypadków
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Cz.I Tożsamość marketingu : 1.Marketing jako funkcja i koncepcja działania, 2.Koszty i efekty działań marketingowych, 3.Obszary wykorzystywania marketingu. Cz.II Etyczne problemy marketingu w Polsce : 1.Marketing a kształtowanie postaw społecznych, 2.Marketing a interesy nabywców, 3.Etyczne dylematy specjalistów marketingu. Cz.III Przyszłość marketingu : 1.Kierunki rozowju marketingu, 2.Możliwości i zagrożenia rozowju marketingu w Polsce, 3.Oczekiwania wobec marketingu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Rynek i jego funkcjonowanie, Istota i podstawowe załoz enia marketingu, Analiza mozliwości i zagrożeń działań , Postępowanie nabywców na rynku, Wybór rynku docelowe go, Podstawy badań marketingowych, Produkt jako elemen t marketingu, Działania związane z produktem, Cena ja ko element marketingu, Dystrybucja jako element market ingu, Mechanizm oddziaływania promocji, Instrumenty pr omocji, Marketing bezpośredni, Marketing dóbr i usług zaopatrzeniowych, Marketing usług
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie strategiczne jako proces; Misja, strategia, cele, zadania organizacji, Przedsiębiorstwo jako organizacja - model McKinseya; Ewolucja zarządzania strategicznego; Analiza makrootoczenia przedsiębiorstwa; Otoczenie konkurencyjne; Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; Formułowanie i wdrażanie strategii w przedsiębiorstwie Restrukturyzacja sektora w kontekście zarządzania strategicznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
R.1 Pojęcie prawa, R.2 Tworzenie prawa (źródła prawa), R.3 Stosunek prawny i podmioty prawa, R.4 Obowiązywanie, stosowanie i wykładnia prawa, R.5 Systematyka prawa
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 340 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Wstęp; Cz.1 Teoria algorytmów genetycznych: Model klasycznego algorytmu genetycznego; Matematyczne podstawy teorii algorytmów genetycznych; Rozwinięcie klasyczne go modelu algorytmu genetycznego; Cz.2 Zastosowania w finansach: Niestandardowy algorytm gen. dla dywersyfi kacji ilościowej i wartościowej portfela akcji giełdowych; Śledzenie indeksu - pasywne zarządzanie portfelem; Prognozowanie upadłości; Obrona przed włamaniami do bankowych systemów komput.; Modele operacji na rynkach walutowych; Ocena ryzyka kerdytowego; Prognozowanie trendów giełdowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336 (1 egz.)
Book
In basket
1. Metodologia nauk jako nauka o nauce, 2. Elementy logiki, 3. Przedmiot badań, Języki nauki, 5. Wiedza, 6. Pytania, 7. Dobór badanych obiektów i zmiennych, 8. Organizacja i jej zapis, rodzaje badań, macierz danych, kodowanie, 9. Kondensacja danych i wnioskowanie, 10. Badania strukturalne, 11. Badania porównawcze, 12. Badania diachroniczne, 13. Badania eksperymentalne, 14. Nauka i wartości, 15. Szkoły w nauce, 16. Schematy metodologiczne,
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 0 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 0 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 005 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Globalizacja, transformacja i wzrost; Globalizacja a odrabianie zaległości rozwojowych; Transformacja a rozwój; Zarządzanie globalizacją niepełną; WSPIZ & TIGER distinguished lecture; Pojmowanie zmian ekonomicznych i wzrostu gospodarczego; Wzrost w gospodarkach mniej lub bardziej zglobalizowanych; Globalizacja a rozwój gospodarczy; Reforma wzrost i spowolnienie; Jeden świat - różne drogi rozwoju; Podwójna transformacja w Chinach; czy możliwe jest nadrobienie opóźnień w rozwoju gospodarczym uboższych państw Europy; Systemowa różnorodność w warunkach globalizacji integracji; Odrabianie zaległości a zewnętrzne czynniki rozwoju; Podejście japońskie do gospodarek w okresie transformacji; Globalizacja a rola banków zagranicznych w gospodarkach okresu przejściowego; Wdrażanie światowych norm w dziedzinie sprawdzonych rozwiązań sektor prywatny w roli poręczyciela; Gość honorowy Włodzimierz Cimoszewicz Minister spraw zagranicznych RP; Polska a globalizacja.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
1. Nowa szansa czy nowe wyzwanie: "Nowa gospodarka" i stare problemy. Perspektywy szybkiego wzrostu w krajach posocjalistycznej transformacji; Czy tradycyjna ekonomia pozwala zrozumieć "nową gospodarkę"?; "Nowa gospodarka" jako interakcja techniki, gospodarki i społeczeństwa; Ludzie w sieci. Czy Internet zmienia nasz światopogląd?. 2. Nowy-stary biznes: Przedsiębiorczość intelektualna a trwały rozwój gospodarczy europejskich krajów posocjalistycznych; Technologia Informacyjna jako czynnik wspomagający proces globalizacji - studium na przykładzie polskiej transformacji; Przedsiębiorczy wobec e-biznesu. Szanse i zagrożenia dla polskiej e-gospodarki; Negocjacje w warunkach gospodarki cyfrowej. Kontynuacja i zmiana; Globalizacja, rozwój technologiczny i działanie termitów fiskalnych. 3. E-biznes. Podejście sektorowe: Handel elektroniczny jako czynnik rozwoju: perspektywy, wyzwania, ograniczenia; E-finanse a makro-, mezuzo- i mikroekonomia. Wstęp do analizy kosztów i korzyści; Bankowość elektroniczna - implikacje dla rozwoju sektora bankowego w Polsce; "Nowa gospodarka" techniki informatyczne czynnikiem zmian polskiego transportu. 4. E-biznes. Podejście regionalne: Strukturalne i regionalne implikacje "nowej gospodarki" w krajach transformacji (na przykładzie Węgier); Upowszechnianie technologii handlu elektronicznego w Rosji. 5. Światowe doświadczenia i wnioski dla regionalnej polityki gospodarczej: Technologie informatyczne a wzrost gospodarczy: analiza porównawcza; Związek polityki gospodarczej ze wzrostem: wyniki analizy porównawczej; Technologie informatyczne jako motor rozwoju handlu elektronicznego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
W jaki sposób prywatne inwestycje okreslaja prywatne oszczędności i co z tego wynika dla rozwoju gospodarki, 2025: dwie historie gospodarczego rozwoju, Polska wobec podstawowych wyzwań XXI wieku, Społeczeństwo polskie wobec groxby stagnacji i izolacji, Sprawiedliwość dystrybutywna jako wyzwanie transformacyjne, jak zbudować gospodarkę opartą na weidzy, czy Poslka ma perspektywniczną politykę innowacyjną, Narodowe instytcuje finansowe jako warunek stabilności i efektywnego rozwoju kraju, Rozwój regionalny - polityka regionalna - fundusze unijne, Tendencje rozwoju sektora rolnego i obszarów wiejskich w świetle globalizacji, Warunki ożywienia ek sportu a przyspeiszenie tempa rozwoju gospodarczego, Równowaga zewnętrzna i wzrost gospodarczy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
Book
In basket
Subject
1.System bakowy-podstawowe pojęcia i zależności, 2.Przyczyny i charakter zmian strukturalnych w systemach bankowych, 3.Strategie tworzenia banków uniwersalnych, 4 .Przegląd badań nad uniwersalizacją działalności banków, 5.Oddziaływanie procesów uniwersalizacji na rentowność i ryzyko w działalności banków, 6.Znaczenie zmian strukturalnych dla stabilności systemu finansowego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
1.Nakłady na oświatę, 2.Znaczenie subwencji oświatowej w finansowaniu zadań samorządów,3.Wysokość subwencji oświatowej - podstawy prawne i praktyka, 4.Podział subwencji oświatowej - poszukiwanie kompromisu, 5.Subwencja oświatowa a wyrównywanie szans edukacyjnych, 6.Finansowanie oświaty z innych źródeł poza subwencją, 7.Wynagrodzenia nauczycieli, 8.Problem opodatkowania wiedzy
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
W kierunku nowego paradygmatu ocen. Badania zarządzania wiedzą zrealizowane w Centrum Studiów Zarządzania WSPIZ - aspekty metodyczne. Jak mierzyć kreatywność jednostki? Definiowanie rynków dla potrzeb kontroli koncentracji przedsiębiorstw (na przykładzie sektora rafineryjnego w Unii Europejskiej). Refleksyjny praktyk i jego kształcenie. Technologie informacyjne w zarządzaniu strategicznym. Warunki i bariery budowy gospodarki opartej na wiedzy w Polsce. Kobiety w zarządzaniu - wyzwanie dla XXI wieku. Corporate governance - perspektywa właścicielska oraz perspektywa stakeholders. Practical Reason, use and meaning in management - the argument in ethnomethodology. Rady dyrektorów w dobie reform. Doświadczenia zza oceanu i nie tylko. The Challenge Lab: Polish Management and Management Education. Współczesne rozumienie polityki personalnej. Research Progress Reports to Rector Bogdan Wawrzyniak. Modele architektury zasobów ludzkich - warunki zastosowania. Nadzór nad przedsiębiorstwem i grupą kapitałową. Zarządzanie w kryzysie. Od nadzoru właścicielskiego do nadzoru korporacyjnego. Ewolucja polskiego systemu nadzoru. Zarządzanie ryzykiem systemowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Przedsiębiorczość intelektualna dla trwałego rozwoju - witamy w kawiarni wiedzy; Rozpoznawanie instytucjonalych i informacyjnych barier przedsiębiorczości intelektualnej; Przedsiębiorczość intelektualna dla przeskakiwania etapów rozwoju w krajach rozwijających się. Znaczenie wiedzy technicznej; Anioły biznesu - tworzenie przedsiębiorczego kapitału intelektualnego; znaczenie czynnika "pomiędzy" w przedsiębiorczości intelektualnej; Twórczość i innowacje; O modelu kształtowania Przedsiębiorców intelektualnych; Innowacja technologiczna i przedsiębiorczość intelektualna - wyzwania dla instytucji szkolnictwa wyższego w krajach rozwijających się; Kształcenie przedsiębiorców w Stanach Zjednoczonych; Przedsiębiorczość intelektualna w edukacji menedżerskie - przekształcanie przekazujących wiedzę w instytucjonalnych przedsiębiorców; Podejmowanie decyzji zarządczych w epoce Przedsiębiorczości intelektualnej; Przedsiębiorczość intelektualna i kamień filozoficzny; Nowe produkty intelektualne - przyszłość ukraińskiej gospodarki; Przedsiębiorczość intelektualna na Łotwie; Sposoby kształtowania kapitału intelektualnego - geneza i rozwój wiedzy tworzącej bogactwo w przedsiębiorczych umysłach; Absolwenci francuskich Grnades Ecoles d`Ingenieurs - świetlana przyszłość dla przedsiębiorców intelektualnych?; Nowa wizja nauczania i uczenia się - Niebo na Ziemi
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Część !. Edukacja konsumencka - zagadnienia podstawowe. Interesariusz znany konsumentom. O naturze praw konsumenckich, w szczególności o prawie konsumentów do edukacji. Działania edukacyjno-informacyjne Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Część II: Postawy konsumenckie - perspektywa teoretyczna i wyniki badań. Etyka w konsumpcji jako problem nie tylko producentów i nabywców. Socjalizacja konsumencka jako czynnik kształtowania odpowiednich postaw konsumentów. Motywacje i typy zachowań konsumentów na rynku ekożywności - na przykładzie mieszkańców Polski Południowo-Wschodniej. Przykładowa reakcja klienta na zwiększanie jego wiedzy o zasadach kredytu konsumenckiego. Wirtuozeria działań marketingowych a świadomość konsumentów. Współczesna edukacja konsumentów. Rola partnerstwa międzysektorowego w równoważeniu wzorców konsumpcji. Ocena wiedzy studentów z zakresu wybranych praw przysługujących konsumentom. Konsumeryzm polityczny - siła współczesnego konsumenta. Część III: Edukacja konsumencka w praktyce - poradnictwo, projekty, kampanie edukacyjne. Skuteczność edukacji konsumenckiej - wybrane aspekty. Ochrona praw konsumenta jako zadanie dla samorządu powiatowego - znaczenie współpracy z mediami lokalnymi dla podnoszenia świadomości w zakresie praw konsumenckich. Działania edukacyjne Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Rola rzecznika konsumentów w kształtowaniu świadomości konsumenckiej - refleksje praktyka. Samorządowa edukacja konsumencka - teoria a praktyka. Zasady dobrych praktyk na rynku Consumer Finance w Polsce. Zarządzanie aktywizacją na rzecz zrównoważonej konsumpcji w gminach. Poradnictwo prawne jako forma edukacji konsumenckiej Federacji Konsumentów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
Book
In basket
Cz. I Fundamenty zarządzania jakością: 1. Istota jakości, 2. Zmienność-wróg jakości, 3. Standardy, wzorce jakości, 4. Ekonomika jakości. Cz. II Instrumenty zarządzania jakością: 5. Analiza zmienności - badanie stanu systemu, 6. Rozwiązywanie problemów jakości, 7. QFD- planowanie standardu, 8. FMEA - sprawdzanie standardu, 9.Analiza Wartości - optymalizacja standardu. Cz. III Modele zarządzania jakością: 10. Japoński model TQC, 11. Amerykański model TQM, 12. Normy ISO serii 9000, 13. Nagrody jakości
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
1. Filozofia, jurysprudencja i teoria prawa. 2. Koncepcja prawno-naturalnego ujęcia prawa. 3. Prawno-pozytywne koncepcje prawa. 4. Realistyczne pojmowanie prawa. 5. Inne podejścia do prawa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 340 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
R.1 Ogólne rozumienie zasady równości w orzecznictwie Trybunału Konstytucyjnego; R.2 Zasada równości w zakresie praw socjalnych i kulturalnych; R.3 Zasada równości w obszarze regulacji ekonomicznych; R.4 Zasada równości w zakresie regulacji administracyjnoprawnych; R.5 Zasada równości i prawo daninowe; R.6 Zasada równości w prawie ustrojowym; R.7 Prawo do sądu, zróżnicowanie odpowiedzialności, regulacje proceduralne a zasada równości; R.8 Prawo represyjne i zasada równości; R.9 Równouprawnienie kobiet i mężczyzn; Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 342 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again