Sorting
Source
Książki
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(3)
Branch
Czytelnia
(3)
Author
Cieślicki Maciej
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Michalak Adolf
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Ruszkowski Janusz
(1)
Year
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Ceny
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Marketing
(1)
Organizacja
(1)
Polska a Unia Europejska
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Traktat amsterdamski (1997)
(1)
Traktat nicejski (2000)
(1)
Traktat o Unii Europejskiej
(1)
Traktaty rzymskie (1957)
(1)
Unia Europejska
(1)
Wspólnota Europejska
(1)
Zarządzanie
(1)
Genre/Form
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
3 results Filter
Book
In basket
1. Przedmiot i istota zarządzania: Podstawowe pojęcia; Zasoby przedsiębiorstwa na tle zmian zachodzących w otoczeniu; Od Taylora do Hammera, czyli zarządzanie na przełomie wieków; 2. Działania strategiczne przedsiębiorstw: Wizja, misja, cel; Podstawowe strategie; Znaczenie strategii dla właściwego funkcjonowania przedsiębiorstwa; 3. Planowanie: Cele przedsiębiorstw; Proces planowania; Narzędzia i metody wspomagające proces planowania; 4. Organizowanie: Istota procesu organizowania; Struktury organizacyjne; Nowoczesne formy organizowania; 5. Zatrudnienie: Polityka personalna przedsiębiorstwa; Od planowania do oceny pracowników; Kultura organizacyjna; 6. Kierowanie: Przywództwo kierownicze; Motywowanie; Komunikowanie; 7. Kontrolowanie: Istota procesu kontroli; Rodzaje kontroli; Obszary zastosowań kontroli w organizacji; 8. Podejmowanie decyzji: Proces decyzyjny; Znaczenie informacji dla procesu podejmowania decyzji; Restrukturyzacja przedsiębiorstwa jako przejaw zmiany organizacyjnej; Ryzyko w podejmowaniu decyzji; 9. Udoskonalenie organizacji- nowe narzędzia badawcze: Reendineering; Lean managament; Zarzadzanie czasem; Benchmarking; Zarządzanie wiedzą
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
1. Istota marketingu. 2. Istota rynku. 3. Postępowanie konsumentów na rynku. 4. System informacji marketingowej. 5. Polityka produktu. 6. Cena jako element marketingu. 7. Polityka dystrybucji. 8. Strategia promocji. 9. Organizacja działalności marketingowej w przedsiębiorstwie - aspekt strukturalny i metodyczny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
1. Koncepcje i plany integracji europejskiej. 2. Traktat Paryski i Traktaty Rzymskie. 3. Rozszerzenia Wspólnot Europejskich. 4. Rynek wewnętrzny i wspólna waluta. 6. Jednolity Akt Europejski. 7. Instytucje Unii Europejskiej. 8. Akty prawne Wspólnot Europejskich. 9. Traktat z Amsterdamu. 10. Traktat nicejski. 11. Stosunki pomiędzy Polską a Unią Europejską.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again