Sorting
Source
Książki
(2)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Author
Grzesiak Jan
(1)
Kaźmierczak Dorota
(1)
Twardowska-Rajewska Jolanta
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Nauczyciele
(1)
Opieka społeczna
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Uniwersytety trzeciego wieku
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 results Filter
No cover
Book
In basket
Zawiera: R. 1 Podstawy teoretycznego i instrumentalnego przygotowania zawodowego nauczycieli: Uwagi wstępne; Jedność teorii i praktyki pedagogicznej; Nauczyciel jako mentor w edukacji szkolnej; Mentor jako coach, czyli specjalista w działaniu praktycznym; Praktyki pedagogiczne jako inwestycja w kapitał ludzki; Profesjonalna praktyka – profesjonalny nauczyciel; Każdy nauczyciel nauczycielem kraju ojczystego; Nauczanie „żywe” i jego psychopedagogiczne uwarunkowania; Nauczyciel wobec doboru metod nauczania czynnościowego; Metodyka, czyli „żywe” nauczanie; Uogólnienia i wnioski. R. 2 Wybrane elementy przygotowania i warsztatu metodycznego nauczycieli: Uwagi wstępne; Zadania i sytuacje zadaniowe w edukacji; Ogólna klasyfikacja zadań w edukacji szkolnej; Kryteria doboru zadań w edukacji szkolnej; psychologiczna teoria czynności u podstaw rozwiązywania zadań w sytuacjach edukacyjnych; Hierarchia czynności uczniów w uczeniu się poprzez zadania; Gry i zabawy jako zadania edukacyjne; Zadania miniproblemowe jako nośniki treści kształcenia; Zadania niestandardowe i ich wartości pedagogiczne; Zadania testowe w procesie kształcenia; zadania-ćwiczenia w kształtowaniu kompetencji uczniów; Lekcja jako podstawowa forma organizacyjna procesu kształcenia; Ku „żywemu nauczaniu”, czyli (nie)kontrowersyjnie o scenariuszu zajęć lekcyjnych; Projektowanie sytuacji edukacyjnych – przykłady scenariuszów zajęć; Uogólnienia i wnioski. R. 3 Diagnostyka psychopedagogiczna i ewaluacja w pracy nauczycieli: Uwagi wstępne; Idę na lekcję – o potrzebie diagnozy psychopedagogicznej ucznia; Ocenianie osiągnięć ucznia nie jest celem edukacji; Kontrola i ocena opisowa inaczej – dynamicznie i kształtująco; Ewaluacja jakości edukacji jako sytuacja dwuzdaniowa; Kategorie ewaluacji i jakości w pracy nauczyciela; Samokontroli i samooceniania też trzeba uczyć i uczyć się; Analiza wartości w imię postępu pedagogicznego; Jakościowe badania edukacyjne w pracy nauczyciela; Uogólnienia i wnioski.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
1. Polityka społeczna wobec seniorów; 2. Pomoc społeczna wobec osób starszych; 3. Osoby starsze w polskiej rzeczywistości; 4. Psychospołeczne uwarunkowania aktywności w okresie starzenia się; 5. Samorealizacja ludzi starszych w toku uczestnictwa kulturalnego i współżycia społecznego; 6. Rola kultury w zmianie wizerunku osób starszych w Polsce; 7. Rola uniwersytetów trzeciego wieku w całożyciowej edukacji; 8. Wpływ muzyki na jakość życia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 304 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again