Sorting
Source
Książki
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
Branch
Czytelnia
(2)
Author
Anholt Simon
(2)
Boruc Mirosław A
(2)
Hereźniak Marta
(2)
Hildreth Jeremy
(1)
Year
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Marketing narodowy
(2)
Cywilizacja
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Wyroby i towary
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
2 results Filter
No cover
Book
In basket
(Gospodarka pod własną banderą / Instytut Marki Polskiej)
1. Niech żyje wolnośc i kwitnie handel: Ameryka jako marka, 2. Marka wolności: Ameryka wkracza na rynek, 3. Przekonaj albo zgiń. Wymachiwanie Marką Ameryka, 4. Kto nas pozna, ten nas kupi. Partyzancki marketing Marki Ameryka, 5. Prywatyzacja Marki Ameryka, 6. Marnowanie talentu. Marka Ameryka traci na znaczeniu, 7. Just do it. Odmładzanie Marki Ameryka
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Akademii Marek)
1. Dlaczego marki warte są zachodu?, 2. Dlaczego marki są ważne dla krajów?, 3. Wschodzące rynki, wschodzące marki, 4. Wyzwanie: markowy eksport, 5. Kiedy kraje stają się markami, 6. Nadszedł już czas
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again