Sorting
Source
Książki
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
only on-site
(1)
Branch
Czytelnia
(1)
Author
Antczak Katarzyna
(1)
Antczak Katarzyna. Rola prowokacji w reklamie społecznej
(1)
Jagła Dominika
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Reklama
(1)
1 result Filter
No cover
Book
In basket
Wstęp; R.1 Reklama jako element komunikacji marketingowej. Aspekt werbalny: Ogólne zagadnienia komunikacji marketingowej; Rola reklamy w komunikacji promocyjnej; Komunikat reklamowy; Ch-ka jęz. reklamy; Psychologia komunikacji. R.2 Slogan reklamowy - okrzyk wojenny firmy: Funkcje i cechy sloganu; O czym mówią slogany; pomocny slogan reklamowy; Językowe aspekty sloganu. R.3 Język sloganu, czyli jak skutecznie dotrzeć do od biorcy: Jak powstaje slogan?; Metody prezentacji sloganu; Slogan skuteczny; Slogan idealny. Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again