Sorting
Source
Książki
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
Branch
Czytelnia
(2)
Author
Maison Dominika (1966- )
(2)
Wasilewski Piotr (1965- )
(2)
Stafiej-Bartosik Agata
(1)
Year
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Kampania społeczna
(2)
Reklama społeczna
(2)
Alkoholizm
(1)
Patologia społeczna
(1)
Przemoc
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Genre/Form
Opracowanie
(2)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
2 results Filter
Book
In basket
Co to jest reklama społeczna?; Reklama "na stronie"; Historia reklamy społecznie użytecznej; Przemawianie do masowej wyobraźni - kiedyś i dziś; Andrzeja Pągowskiego twórczość w służbie ludzkości; Sprzątanie świata - Polska; Powstrzymać przemoc domową; Kampania odniosła sukces; Prowokacja pomogła kampanii; Kampanie społeczne Fundacji "Porozumienie bez barier"; Warto się zaangażować; Cause Related marketing - Marketing zaangażowany społecznie; Czysty zysk; Kino akcji społecznych w paśmie największej oglądalności; Wpływ badań na skuteczność społecznej kampanii reklamowej; Szlachetny precedens; Partnership for a Drug-Free America; Program ONDCP, czyli wiele dróg do jednego celu; Do skutecznej kampanii społecznej - krok po kroku; Polskie kampanie społeczne w latach 1997-2001; Zewnętrzna Galeria AMS. Sztuka w mieście
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
1. Reklama społeczna - czym jest i jak się zmienia, 2. Polskie kampanie społeczne w latach 2002-2006, 3. Reklama społeczna w Polsce - podsumowanie ostatnich lat, 4. Między propagandą a reklamą, 5. Nietypowa reklama społeczna, 6. Wartość marki w reklamie społecznej Kampania "Dzieciństwo bez krzywdzenia" - edycja międzynarodowa, 7. PAH - pomoc bez granic, 8. Caritas - kampania opiekuna ubogich, 9. Dlaczego warto zainteresować się reklamą społeczną na poziomie lokalnym. Śląski program promocji trzeźwości, 10. Prasa lokalna i dzienniki regionalne - niedoceniony partner akcji społecznych, 11. Reklama społeczna. zagadnienia prawne, 12. Przygotowanie kampanii społecznej - krok po kroku, 13. Kampanie społeczne w agencjach reklamowych, 14. Badania marketingowe - droga do sukcesu społecznej kampanii reklamowej, 15. Społeczniku - badaj swoje kampanie! Znajomość i ocena wybranych kampanii społecznych z lat 2002 - 2006, 16. Reklama społeczna w czasach nieuwagi
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again