Sorting
Source
Książki
(79)
Form of Work
Książki
(79)
Status
only on-site
(68)
available
(50)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(51)
Czytelnia
(68)
Author
Sadowski Józef
(3)
Strużycki Marian
(3)
Cieślik Jerzy
(2)
Duraj Jan
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Kostera Monika
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Szołtysek Katarzyna
(2)
Ładoński Wiesław
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bielawa Anna
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chuchla Zdzisław
(1)
Cotis Jean-Philippe
(1)
Cyplik Piotr
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Dominik Piotr
(1)
Dragoń Witold
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Dwiliński Lech
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Fereniec Jan
(1)
Fertsch Marek
(1)
Fijał Tadeusz
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Foremna-Pilarska Monika
(1)
Frąś Józef
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Głowacka Danuta
(1)
Janasz Władysław
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczmarczuk Kryspian
(1)
Kapusta Franciszek
(1)
Kałużny Stanisław
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Konecki Krzysztof
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kozioł Katarzyna
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kłak Marcin
(1)
Kłodziński Ryszard
(1)
Larkin Judy
(1)
Lewandowski Jerzy
(1)
Lichtarski Jan
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marks Stephen G
(1)
Matejun Marek
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mellor Robert B
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Nesterowicz Piotr
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Noga Marian
(1)
Paliwoda-Matiolańska Adriana
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Pawlak Marek
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Radawiecka Ewa
(1)
Rapacki Ryszard
(1)
Regester Michael
(1)
Roberts John
(1)
Samuelson William F
(1)
Sankowska Anna
(1)
Siemiński Marek
(1)
Sobińska Małgorzata
(1)
Sosnowski Jarosław
(1)
Stachowiak Zenon
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Stawicka Magdalena Kinga
(1)
Stradomski Maciej
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tobera Piotr
(1)
Wiernek Bogusław
(1)
Zygała Ryszard
(1)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Year
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(67)
1990 - 1999
(3)
Country
Poland
(79)
Language
Polish
(79)
Subject
Przedsiębiorstwo
(61)
Zarządzanie
(26)
Organizacja
(11)
Zarządzanie wiedzą
(10)
Kadry
(8)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(8)
Organizacja ucząca się
(7)
Innowacje
(6)
Jakość
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Informatyka
(4)
Internet
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Decyzje
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja pracy
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Franchising
(2)
Gospodarka
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konflikt
(2)
Logistyka
(2)
Motywacja
(2)
Ocena pracowników
(2)
Organizacje
(2)
Outsourcing
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Towar
(2)
Transport
(2)
Turystyka
(2)
Usługi
(2)
Wiedza
(2)
Audyt wewnętrzny
(1)
Banki
(1)
Benchmarking
(1)
Bilans księgowy
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Controlling
(1)
Czek
(1)
Degradacja środowiska
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Dług
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia polityczna kapitalizmu
(1)
Ekorozwój
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Etyka biznesu
(1)
Fundacja
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość produktu
(1)
Kapitał własny przedsiębiorstwa
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kody kreskowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Księgowość
(1)
Makroekonomia
(1)
Marketing
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Merchandising
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Nafta
(1)
Naród
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Obrót towarowy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oceny pracowników
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Opakowania
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Polska
(1)
Poradnictwo
(1)
79 results Filter
No cover
Book
In basket
I. Teoretyczne aspekty innowacji i procesu innowacyjnego: 1.1. Istota innowacji i przegląd definicji. 1.2. Rodzaje i źródła innowacji. 1.3. Pojęcie i etapy procesu innowacyjnego. II. Problematyka, identyfikacja oraz klasyfikacja uwarunkowań procesów innowacyjnych oraz aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach.: 2.1. Identyfikacja uwarunkowań procesów innowacyjnych oraz aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach. 2.2. Klasyfikacja czynników determinujących procesy innowacyjne oraz aktywność badawczo-rozwojową w przedsiębiorstwach. 2.3. Wybrane czynniki innowacyjności przedsiębiorstw. III. Działalność badawczo-rozwojowa w przedsiębiorstwach: 3.1. Nakłady na działalność badawczo-rozwojową w Polsce i w Unii Europejskiej (wybrane wskaźniki). 3.2. Strategie wzrostu nakładów na działalność badawczo-rozwojową. 3.3. Modele procesu innowacyjnego i dyfuzji innowacji. IV. Polityka państwa jako determinanta stymulowania działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwach: 4.1. Polityka innowacyjna a polityka: naukowa, naukowo-techniczna i przemysłowa. 4.2. Ocena wpływu polityki innowacyjnej państwa na procesy innowacyjne w przedsiębiorstwach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Cz.I Wiedza w przedsiębiorstwie sieciowym: 1. Ontologiczno-epistemologiczne podstawy diagnozowania i projektowania przedsiębiorstw sieciowych, 2. Drgająca gospodarka, 3. Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwach sieciowych, 4. Dryfowanie przedsiębiorstw ku gospodarce sieciowej, 5. Kreowanie wartości w układach sieciowych, 6. Marketing sieciowy, 7. Pracownicy i agenci wiedzy, 8. Zarządzanie wiedzą w organizacjach non-profit. Cz.II Metody wizualizacji, kompozycji i dyfuzji wiedzy
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 169)
1. Czystsza produkcja jako element strategii ekorozwoju. 2. Strategia czystszej produkcji. 3. Realizacja strategii czystszej produkcji w Polsce. 4. Kierunki działań w zakresie zapobiegania i ograniczania ilości wytwarzanych zanieczyszczeń. 5. Metody oceny ekologicznej jako narzędzia systemu zarządzania środowiskowego. 6. Metoda oceny ekologicznej technologii czystszej produkcji. 7. Weryfikacja metody oceny ekologicznej technologii czystszej produkcji na przykładzie procesów technologicznych realizowanych w zakładach przemysłu cukierniczego "Wawel" SA. 8. Ekologiczne i ekonomiczne efekty realizacji programów czystszej produkcji w wybranych przedsiębiorstwach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 504 (1 egz.)
Book
In basket
Wprowadzenie do problematyki podejmowania decyzji gospodarczych; Cz.I Decyzje przedsiębiorstwa; Podejmowanie optymalnych decyzji na podstawie analizy marginalnej; Analiza popytu i optymalna polityka cenowa; Ocena popytu; prognozowanie; produkcja; Analiza kosztów; Podejmowanie decyzji w warunkach niepewności; Konkurencja na różnych rynkach; Wartość informacji. Cz.II Konkurencja na różnych rynkach: Konkurencja doskonała; Monopol; Opigopol; Teoria gier a strategia konkurencji Regulacja, dobra publiczne oraz analiza kosztów i korzyści; Cz.III Zastosowania reguł i narzędzi decyzyjnych: Asymetria informacji a struktura organizacji; Negocjacje; Aukcje i przetargi; Programowanie liniowe; Planowanie i ocena przedsięwzięć inwestycyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
1. Wiedza ekonomiczna o przedsiębiorstwie, 2. Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarczy, 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstw w różnych obszarach działalności gospodarczej, 4. Organizacja i zarządzanie procesem produkcyjnym, 5. Planowanie działalności przedsiębiorstwa. Tworzenie i ocena biznesplanu, 6. Rozwój przedsiębiorstwa. Ocena projektu i zadania inwestycyjnego, 7. Zatrudnianie i wydajność pracy oraz wynagrodzenia, 8. Przedsiębiorstwa krajowego obrotu towarowego, 9. Przedsiębiorstwa zagranicznego obrotu towarowego, 10. Analiza czynników kształtujących wynik finansowy przedsiębiorstwa, 11. Marketing i strategie marketingowe w przedsiębiorstwie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
1. Subsystemy gospodarki światowej i ich ewolucja, 2. Wykorzystanie rankingów konkurencyjności do oceny konkurencyjności międzyanrodowej gospodarek, 3. Globalna ekspansja firm z krajów trzeciego świata, 4. Problemy rozowoju gospodarczego krajów rozwijających sie na tle uwarunkowań procesu globalizacji, 5. Mechanizm implementacji sankcji ekonomicznuych we współczesnej gospodarce światowej, 6. Nowa faza globalizacji a zmiany inflacji, 7. Fuzje i przejęcia jako metoda ekspansji zagraniczej przedsiębiorstw, 8. Unijna polityka spóności w strategii lizbońskiej i jej wpływ na podnoszenie konkurencyjności "starego kontynentu", 9. Strategia Lizbońska a konkurencyjność przedsiębiorstw, 10. Źródła zachowań konsumpcyjnych w państwach rozwiniętych i rozwijających się - próba porównania, 11. Integracja finansowa a możliwość prowadzenia niezależnej polityki pieniężnej, 12. Czy unia walutowa wymaga zaawansowanej integracji politycznej?, 13. Globalne trendy cywilizacyjne jako fundamentalny czynnik zmian w podejściu do zarządzania łańcuchami dostaw, 14. Unia Europejska a ugrupowania regionalne Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Łacińskiej, 15. Runda Doha a intersy krajów rozwijających się, 16. Czynniki wpływające na rynek ropy naftowej na świecie, 17. Samodzielność decyzyjna dyrektorów funkcjonalnych oddziału koncernu niemieckiego w zakresie funkcji organicznych, 18. Stopień umiędzynarodowienia gospodarki polskiej an tle innych krajów Europy, 19. Powiązania polskiego rynku akcji z rynkiem regionalnym i światowym, 20. Ukraina jako obszar zainteresowania polskich banków, 21. Sytuacja gospodarcza Polski i Republiki Czeskiej, 22. Przyszłość Singapuru jako centrum finansowego w świetle Rozwoju Krajów Azji Południowo-Wschodniej, 23. Atrakcyjność inwestycyjna RFN - wybrane zagadnienia, 25. Maltańska droga do euro, 26. Konkurencyjność gospodarek latynoamerykańskich na przykładzie federacji republiki Brazylii, 27. Fenomen chińskiej gospodarek, 28. Dyskryminacja zatrudnienia kobiet w Unii Europejskiej, USA i Japonii, 29. Polityka zatrudnienia w kontekscie przemian otoczenia - wybrane cechy rynku pracy i jego konsekwencje dla polityk zatrudnienia w gospodarkach Unii Europejskiej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
1. E-biznes i zarządzanie przedsiębiorstwami nowej gospodarki, 2. Egzogeniczne uwarunkowania recepcji zaawansowanych rozwiązań biznesu elektronicznego, 3. Endogeniczne czynniki warunkujące implementację e-biznesu, 4. Luka e-technologiczna i luka e-organizacyjna w Polsce, 5. Model recepcji zaawansowanych rozwiązań biznesu elektronicznego (EBRM), 6. Strategia elastycznej adaptacji e-biznesowej przedsiębiorstwa i jej wdrażanie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Przedsiębiorstwo jako system. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa; Cele przedsiębiorstwa; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa. Rola i zadania kierownika w przedsiębiorstwie. Zarządzanie a kierowanie; Kierownik w przedsiębiorstwie; Rozpiętość kierowania; Władza i autorytet kierownika; Przywództwo; Style kierowania; Delegowania władzy; Zarządzanie przez cele. Praca własna kierownika. Uwarunkowania pracy kierownika; Mankamenty pracy kierownika, Organizacja pracy własnej kierownika; Usprawnienie pracy kierownika. Zmiany w przedsiębiorstwie. Uwarunkowania zmian; Przeprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie. Podejmowanie decyzji kierowniczych. Planowanie a decydowanie; Uwarunkowania procesu decyzyjnego; Analiza procesu podejmowania decyzji; Formułowanie problemu; Opracowanie wariantów; Przewidywanie skutków wprowadzania wariantów; Ocena wariantów i podjęcie decyzji; Forma przekazywania decyzji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Cz.I Elementy teorii kontroli: 1. Geneza i rozwój instytucji kontrolnych, 2. Ustalenia terminologiczne, 3. Podział, funkcje i cechy kontroli, 4. Ryzyka w zarządzaniu i kontroli, 5. Dyscypliny wiedzy wspomagające kontrolującegfo, 6. Kontrola, kontroling, audyt. Cz.II System kontroli w zarządzaniu: 7. Klasyfikacja ogniw systemu kontroli w państwie, 8. Instytucje kontroli w państwie, 9. Kontrola wewnętrzna w organizacji. Cz.III Warsztat kontrolerski: 10. Zasady i metody badań kontrolnych, 11. Dowody w postępowaniu kontrolnym, 12. Proces kontrolowania. Cz.IV Czynnik ludzki w kontroli: 13. Osobowość i kwalifikacje etyczno-moralne, 14. Kwalifikacje i ich doskonalenia. Cz.V Dokumetny kontroli wewnętrznej: 1. Dokumenty dotyczące organizacja kontroli wewnętrznej, 2. Dokumenty dotyczące wykonywania kontroli
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
1. Kultura organizacyjna w przedsiębiorstwie, 2. Uwarunkowania kultury organizacyjnej, 3. Proces kształtowania i zmiany kultury organizacyjnej, 4. Ludzie w procesie zmian, 5. Kultura organizacyjna przedsiębiorstw produkcyjnych Warmii i Mazur
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarzadzania i Bankowości w Krakowie ; Nr 23)
Kultura organizacyjna a zarządzanie; Pojęcie kultury organizacyjnej. Przejawy kultury organizacyjnej. Modele kultury organizacyjnej. Modele kultury organizacyjnej a modele organizacyjne; Modele strategii instytucji; Modele struktury organizacyjnej; Modele kultury organizacyjne j według Cz. Sikorskiego; Modele orientacji kulturowej; Modele identyfikacji; Modele wartościowania działań; Modele kultury organizacyjnej według E. Scheina i według Ch.Handy'ego; Typologia kultur organizacyjnych. Typy kultur organizacyjnych według T.E Deala i A.A. Kennedy'ego; Typy kultury organizacyjnej według J.Petersa; Kultury organizacyjne silne i słabe. Rola kultury organizacyjnej w tworzeniu rzeczywistości organizacyjnej. Przykłady kultury organizacyjnej firm. Kultura organizacyjna Sony, Nokia; Kultura organizacyjna firm amerykańskich. Funkcje kultury organizacyjnej; Case-study.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
1. Podstawy: Istota dystrybucji, jej zadania, funkcje i formy; Rodzaje kanałów dystrybucji; Formy przedsiębiorstw dystrybucyjnych i tendencje integracyjne w kanałach dystrybucji; Kształtowanie asortymentu w dystrybucji z punktu widzenie logistyki; 2. Problemy: Problemy logistyczne przedsiębiorstw handlu detalicznego i hurtowego; Problemy usługodawców logistycznych; Problemy logistyczne producentów zajmujących się dystrybucją własnych produktów; 3. Metody i techniki: Planowanie zapotrzebowania dystrybucji; Planowanie zasobów dystrybucji; Dystrybucja masowa; Metody określania znaczenia poszczególnych pozycji asortymentowych; Zarządzanie zapasami w dystrybucji; Magazynowanie, pakowanie i transport w dystrybucji; Lokalizacja centrów przeładunkowych; Wykorzystanie metod sieciowych w ramach projektów logistyki dystrybucji; Zadania do samodzielnego wykonania; 4. Przykłady: Optymalizacja asortymentu dystrybuowanych produktów na poziomie ich grup; Organizacja dostaw i wybór dostawców w małym sklepie detalicznym; Wybór dostawców i organizacja dostaw w dużym sklepie detalicznym; Zadania logistyczne dealera samochodów; Współpraca producentów i operatorów logistycznych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
1. Istota zarządzania małą firmą, 2. Tworzenie firmy, 3. Cele działania firmy, 4. Wpływ otoczenia na funkcjonowanie firmy, 5. Działalność kadrowa, 6. Administrowanie majątkiem
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
1. Istota struktury organizacyjnej, 2. Struktura organizacyjna małej firmy, 3. Postępowanie z dokumentacją organizacyjną
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
1. Planowanie przyszłości małej firmy, 2. Organizowanie pracy w firmie, 3. Zatrudnianie, 4. Kierowanie podległym personelem, 5. Działalność motywacyjna, 6. Kontrola i działania korekcyjne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Warszawa : Difin, 2007. - 326 s. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 379.85 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2009. - 325, [3] s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Book
In basket
1. Zewnętrzne uwarunkowania kształtowania modelu biznesu; 2. Istota modelu biznesu; 3. Modele biznesu w epoce Network economy; 4. Klient w modelu biznesu; 5. Zarządzanie przedsiębiorstwem poprzez model biznesu; 6. Strategiczny wymiar modelu biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again