Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
Forma i typ
Książki
(23)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(15)
dostępne
(14)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(15)
Autor
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adams Scott
(1)
Allen David
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Blanchard Scott
(1)
Braksal Katarzyna
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bączek Karolina
(1)
Chin-Ning Chu
(1)
Doherty Nora
(1)
Figurski Janusz
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Górnicka Gabriela
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(1)
Homan Madeleine
(1)
Karasowska Aleksandra
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Krzyżanowski Krzysztof
(1)
Leiter Michael P. (1947- )
(1)
Maslach Christina (1946- )
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Milcarz Andrzej
(1)
Pacyniak Patrycja
(1)
Pietroń-Pyszczek Agata
(1)
Puchalska-Kamińska Malwina
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Skarzyński Michał
(1)
Skała Marek
(1)
Smółka Paweł
(1)
Sokołowska Ewa
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Waszkiewicz Marian J
(1)
Wegner-Jezierska Magdalena (1974- )
(1)
Wąsiel Marcin
(1)
Łądka-Barańska Agnieszka
(1)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(1)
Żabiński Dawid
(1)
Żurek Mirosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Praca
(11)
Mentoring
(5)
Motywacja pracy
(4)
Kariera
(3)
Produktywność pracy
(3)
Psychologia pracy
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Sukces
(3)
Czas pracy
(2)
Nauczyciele
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przywództwo
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Zarządzanie
(2)
Autentyczność (postawa)
(1)
Awans zawodowy
(1)
Coaching
(1)
Czas
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Empatia
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Job crafting
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konflikt
(1)
Kształcenie
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Menedżerowie
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Motywacja
(1)
Nauczanie
(1)
Organizacja
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Pośrednictwo pracy
(1)
Prakseologia
(1)
Procesy grupowe
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Płaca
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój psychospołeczny
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Samopoznanie
(1)
Samorealizacja
(1)
Stres zawodowy
(1)
Stres środowiskowy (psychologia)
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Tożsamość społeczna
(1)
Uczniowie
(1)
Uczucia
(1)
Więź społeczna
(1)
Wrażliwość
(1)
Wybór zawodu
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowawstwo
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zapobieganie
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Środowisko pracy
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(10)
Karty pracy ucznia
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(8)
Zarządzanie i marketing
(6)
Edukacja i pedagogika
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I: ROZUMIENIE MOTYWACJI 1. Czy jest motywacja, 2. Czego się spodziewasz, 3. Hierarchia potrzeb wg Maslowa, 4. Nie samym chlebem... 5. Czynniki higieniczne, 6. Motywatory, Cz. II: BUDOWANIE POMOSTÓW 1. Model trzech kręgów, 2. Równowaga balonów, 3. Przywództwo i motywowanie, 4. Inspirowanie ludzi, 5. Zasada "pół na pół", Cz. III: JAK WYDOBYĆ Z LUDZI WSZYSTKO, CO NAJLEPSZE 1. Motywuj sam siebie, 2. Wybieraj ludzi, którzy już mają motywację, 3. Stawiaj wysokie, ale realne cele, 4. Pamiętaj, że postęp motywuje, 5. Każdą osobę traktuj jak indywidualność, 6. Zapewniaj uczciwe wynagrodzenie, 7. Wyrażaj swoje uznanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Perspektywa nauki: Coaching oparty na dowodach; Psychologia coachingu; Coaching umiejętności interpersonalnych; 2. Perspektywa praktyki: Coaching jako profesja. Standardy nauczania i praktyki coachingu; Executive coaching, czyli o metodzie dążenia do doskonałości przez menedżerów wyższego szczebla; Coaching kariery; Coaching wewnętrzny w firmie; 3. Perspektywa klienta: E-coaching: zalety i ograniczenia; Coaching z perspektywy menedżera; Wdrożenie programu coachingu w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Witaj w świecie coachingu, 2. Odległość między dwoma punktami, 3. Trzy perspektywy, 4. Bądź panem swojego świata, 5. Wykorzystaj swoje talenty, 6. Zadbaj o zaspokojenie swoich potrzeb, 7. Pielęgnuj i chroń swoje priorytety, 8. Określ swoje normy i przestrzegaj ich, 9. Wytycz swoje granice i broń ich, 10. Wyeliminuj przyzwolenia, 11. Bliski doskonałości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Pojecie i odmiany coachingu; 2. Coaching a zarządzanie strategiczne; 3. Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze; 4. Kompetencje profesjonalnego coacha; 5. Zawieranie kontraktu coachingowego; 6. Coach- klient: etapy budowania relacji; 7. Metody i narzędzia pracy coacha; 8. Coaching międzykulturowy; 9. Efektywność coachingu; 10. Coaching wewnętrznego nastawienia; 11. Coaching biznesowy a psychologia pozytywna; 12. Pojecie i istota life coachingu; 13. Superwizja coachingu w odniesieniu do realiów polskich organizacji; 14. Etyka coachingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dylematy rozwoju zawodowego / Zbigniew Ściborek. - Warszawa : Wydawnictwo PTM, 2009. - 144 s. : tab. ; 24 cm.
1.Znaczenie personelu dla współczesnych organizacji; 2. Charakterystyka wybranych teorii rozwoju zawodowego; 3. Typy i etapy karier zawodowych; 4. Uwarunkowania rozwoju zawodowego; 5. Implikacje pracy zawodowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenia; Słowo wstępne; 1. Praca. Elastyczność pracy. Plusy i minusy elastycznych form pracy; 2. Pracodawca. Doradztwo personalne. Promocja elastycznych form pracy; 3. Pracownik. Poradnictwo zawodowe. Predyspozycje zawodowe pracownika elastycznego; Rodzina. Poradnictwo psychologiczne. Rodzina i praca w ujęciu systemowym; Równowaga. Godzenie życia zawodowego i rodzinnego przez telepracę. Opis przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
. Nauczyciele, uczniowie i rodzice; 2. Wychowanie do odpowiedzialności; 3. Czemu mają służyć narzędzia wychowawcze; 4. Jak powstrzymać zło szerzące się w szkole?; 5. Jak rozmawiać z rodzicami?; 6. Współpraca dla dobra dziecka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradnik nauczyciela, wychowawcy, pedagoga)
1.O realistycznym myśleniu; 2. O emocjach - zarówno pozytywnych, jak i negatywnych; 3. O skutecznym działaniu; 4. Przed czym się bronimy, zmieniając zachowanie i sposób myślenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Job crafting – (r)ewolucja pracy. Rozdział 2. Fakty i mity na temat pracy. Rozdział 3. Trendy zarzą dzania a job crafting: Turkus; Agile; Kaizen i lean; Podsumowanie. Rozdział 4. Historia badań nad przekształcaniem pracy: Od czego to wszystko się zaczęło?; Trzy rodzaje przekształcania pracy; Dlaczego pracownicy przekształcają swoją pracę?; Jak podejście pracowników do pracy wpływa na jej przekształcanie?; Pierwszy krok w stronę (r)ewolucji w myśleniu o pracy; Nowe oblicze przekształcania pracy – koncepcja Wymagania-Zasoby Pracy; Kto przekształca swoją pracę?; Przekształcanie pracy w dwóch koncepcjach. Rozdział 5. Przykłady przekształcania pracy, Rozdział 6. Korzyści z przekształcania pracy: Co mówią badania?; Zaangażowanie; Satysfakcja z pracy; Sens pracy; Zmiana; Efektywność. Rozdział 7. Warsztat job crafting – metodologia. Rozdział 8. Krytycznym okiem – pytania do Job Crafting Polska. Rozdział 9. Jak budować środowisko przekształcania pracy w organizacji?: Przekształcanie pracy jako proces; Czy wspieranie oddolnych inicjatyw pracowników ma w ogóle sens?; Jak wspierać pracowników w przekształcaniu pracy?; Spójność wartości; Elastyczność zasobów ludzkich; Autonomia; Pozytywne relacje; Akceptacja porażek; Przekazywanie informacji zwrotnej. Rozdział 10. Narzędzia motywujące do przekształcania pracy: Intro interview; Błyskawiczny raport; 12 poleceń. Bibliografia. O Autorkach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zespołem- podstawy: Co to jest zespół; Jak zaplanować stworzenie skutecznego zespołu?; Jak stworzyć skuteczny zespół?; Jak kierować zespołem; Jak rozwiązywać problemy dotyczące zespołu? Jak oceniać osiągane wyniki?; 2. Wskazówki i narzędzia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Mediacja w miejscu pracy: Czym właściwie jest mediacja w miejscu pracy?; Przykład załamania relacji międzyludzkich w miejscu pracy: Wendy i Mark; Jak właściwie działa mediacja?; Jak poruszać się po obszarze rozwiązywania konfliktów: dlaczego mediacja jest najlepsza?; Sposoby wykorzystania mediacji w organizacjach; Mediacja w miejscu pracy dla zespołów; Mediacja zespołowa a dynamika grupy; Wprowadzenie mediacji w miejscu pracy: dostawcy mediacji, polityka personalna i praktyczne zastosowanie mediacji w organizacji; 2. Mediacja w praktyce: studia przypadków mediacji w miejscu pracy; Przypadki mediacji pracowniczej w zespołach; Przypadki mediacji pracowniczej w sytuacji konfliktów w zarządzie; 3. Filozofia i procesy mediacji: wspomaganie pracy osób zarządzających konfliktem i rozwojem organizacji: Powody powstawania konfliktów: niektóre modele uniwersalne, indywidualne i międzyludzkie; Dlaczego (i jak) kierownicy powinni reagować na konflikt?; Filozofia mediacji a kwestia prawa do samodzielności pracy; Poza mediację: kultura a rozwój organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Motywowanie w procesie zarządzania. 2. Narzędzia i podmioty motywowania w przedsiębiorstwie. 3. Warunki podnoszenia skuteczności motywowania. 4. Wynagradzanie pracowników. 5. Partycypacja pracownicza jako narzędzie motywowania. 6. Satysfakcja pracownicza i problemy jej diagnozowania. 7. Dysfunkcje procesu motywowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; O autorze; Ciekawi mnie, co dobrego u Ciebie? Akt I. Fundament 1.1. Menedżer — czyli kto? 1.2. Triada biznesowej efektywności 1.3. Samoświadomość menedżerska 1.4. Inteligencja emocjonalna 1.5. Analiza transakcyjna 1.6. Proces grupowy Nowa psychologia zarządzania Akt II. Model 2.1. Dlaczego coaching (nie) działa? 2.2. 7 filarów coachingowego modelu zarządzania 2.2.1. Cel indywidualny 2.2.2. Koncentracja na zasobach 2.2.3. Wzmacniająca informacja zwrotna 2.2.4. Działanie w ramie rozwiązania 2.2.5. Pozytywna intencja 2.2.6. Autonomia 2.2.7. Wewnętrzna motywacja Akt III. Implementacja 3.1. Menedżer w roli coacha, mentora i trenera 3.2. 10 kroków w rozmowie motywacyjno-korygującej 3.2.1. SMART+ 3.2.2. Metoda błyskawicznej motywacji 3.2.3. Przykładowa rozmowa motywacyjno-korygująca; Jaki będzie Twój pierwszy krok, jeżeli go w ogóle zrobisz? Dodatek A. Słownik terminów merytorycznych; Dodatek B. Coachingowy model zarządzania — opis schematu; Rekomendowana literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy / red. nauk. Henryk Bednarczyk ; T.128)
Zawiera: I. Współczesne problemy doradztwa zawodowego: Nowe trendy w poradnictwie zawodowym; Modernizacja polskiego poradnictwa zawodowego; Rozterki i niepokoje polskiego doradcy w realiach ponowoczesnego świata; profesjonalne i nieprofesjonalne doradztwo zawodowe; Doradztwo zawodowe w warunkach dynamicznych zmian zawodów i specjalności; Najlepsze praktyki europejskie; Doradca zawodowy – wymagania kwalifikacyjne; Status doradcy zawodowego w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; Standardy usług rynku pracy. II. Metody, techniki, narzędzia doradztwa zawodowego: Wybrane metody i techniki stosowane przez doradcę zawodowego; Koncepcje wartości oraz modele życia związane w planowaniem kariery zawodowej; Znaczenie socjologicznych teorii wyboru zawodu w pracy doradcy zawodowego; Proces przystosowania zawodowego w kontekście koncepcji stałych indywidualnych cech osobowości; Studium przypadku w poradnictwie zawodowym; Bilanse kompetencyjne – nowa metoda poradnictwa zawodowego; Kształcenie doradców zawodowych na studiach podyplomowych; kształcenie doradców zawodowych na potrzeby XXI wieku. Doświadczenia Uniwersytetu Łódzkiego. III. Orientacja i poradnictwo zawodowe w szkole: Doradztwo zawodowe w systemach szkolnych Unii Europejskiej; Orientacja i poradnictwo zawodowe w nowym systemie edukacji; Praca doradcy zawodowego w placówkach oświatowych; Rola poradni psychologiczno-pedagogicznej w okresie transformacji doradztwa zawodowego; Szkolne Ośrodki Kariery – szansą dla młodzieży na lepszy start; Wewnątrzszkolny System Doradztwa Zawodowego w gimnazjum. IV. Wybrane instytucje rynku pracy: Program „Pierwsza Praca”; Poradnictwo zawodowe na Mazowszu; EURES – nowa możliwość na znalezienie pracy w Europie; Kluby pracy w Polsce; Doradztwo zawodowe w ochotniczych hufcach pracy (Mobilne Centa Informacji zawodowej); Doświadczenia i nowe zadania akademickich biur karier; Gminne Centra Informacji w społecznościach lokalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ty i twoja praca. 2. Jakie są moje relacje z pracą? 3. Przygotowanie planu działania. 4. Rozwiązywanie problemó związanych z obciążeniem pracą. 5. Rozwiązywanie problemów związanych z kontrolą. 6. Rozwiązywanie problemów związanych z nagrodą. 7. Rozwiązywanie problemów związanych ze społecznością. 8. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprawiedliwością. 9. Rozwiązywanie problemów związanych z wartościami. 10. Zmiana relacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak sobie radzić z niepowodzeniami?; 2. Jak potraktować nowego pracownika?; 3. Jak przetrwać w pracy do piątku; 4. Jak wyznaczać sobie cele?; 5. Dobry PR w pracy; 6. Pierwszy dzień w pracy; 7. Jak się obijać w pracy?; 8. Miłość w pracy; 9. Jak nie przynosić pracy do domu?; 10. Jak prosić o podwyżkę?; 11. Jak nie być niezastąpionym?; 12. Jak nie brać na siebie obowiązków innych?; 13. Co zrobić, gdy stracisz panowanie nad sobą?; 14. Jak się tłumaczyć?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 159.9
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawdziwe przywództwo : inteligencja emocjonalna / [tłum. Krzysztof Krzyżanowski]. - Gliwice : Helion S.A., cop. 2019. - 140 s. : rys., tab., wykresy ; 20 cm.
(Onepress Exclusive)
1. Odkrywanie w sobie autentycznego przywódcy: Dlaczego samoświadomość jest tak istotna? Bill George, Peter Sims, Andrew N. McLean i Diana Mayer 2. Paradoks autentyczności: Jeśli chcesz się rozwijać, musisz oswoić się z wrażeniem udawania Herminia Ibarra 3. Co zyskują zwierzchnicy, pokazując swoją wrażliwość? Psychologia więzi międzyludzkich Emma SeppäläPoleć książkęKup książkę 4. Okazuj surową empatię: Kiedy naprawdę Ci zależy, pokazujesz swoją prawdziwą naturę Rob Goffee i Gareth Jones 5. Łamanie kodu, który utrudnia życie osobom o innym kolorze skóry: Poświęcanie tożsamości na rzecz dopasowania Sylvia Ann Hewlett 6. Żeby przeprosiny wygłaszane przez firmę były skuteczne, prezes musi wyglądać na zasmuconego: Niech Twoje emocje odzwierciedlają przekaz Sarah Green Carmichael 7. Czy liderzy robią się zbyt uczuciowi? Łzy nie są niczym złym, o ile nie pokazujesz ich zbyt często. Wywiad z Gautamem Mukundą i Gianpiero Petriglierim przeprowadzony przez Adiego Ignatiusa i Sarah Green Carmichael.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia zmiany : rzecz dla wściekniętych / Marek Skała. - Gliwice : Helion, 2007. - 183 s. : fot., rys. ; 23 cm.
1. Robert Cialdini. Numer 1 na świecie. 2. Kilka sprytnych chwytów na samego siebie. 3. Stephen R. Covey. Produktywność i efektywność. 4. Pokaż mi swego guru, a powiem Ci... 5. Rozglądaj się - guru są wśród nas. 6. To niedobre NLP. 7. Między Marsem i Wenus. Megalityczny dekalog.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Klasa 1: Integracja międzyosobowa; Nazywanie i rozpoznawanie emocji; Kontrola złości; Kształtowanie zdolności empatycznego spostrzegania osób w otoczeniu; Kształtowanie uważności. Klasa 2: Integracja międzyosobowa; Nazywanie i rozpoznawanie emocji; Kontrola złości; Kształtowanie zdolności empatycznego spostrzegania osób w otoczeniu; Kształtowanie uważności. Klasa 3: Integracja międzyosobowa; Nazywanie i rozpoznawanie emocji; Kontrola złości; Kształtowanie zdolności empatycznego spostrzegania osób w otoczeniu; Kształtowanie uważności. Klasa 4: Komunikacja asertywna; Kształtowanie treści myśli w kontekście emocji i zachowania; Planowanie i realizacja celów (porównania dobre i złe); Emocje: kontrola i wybór zachowania; Techniki relaksacyjne – obniżanie napięcia emocjonalnego. Klasa 5: Komunikacja asertywna; Kształtowanie treści myśli w kontekście emocji i zachowania; Planowanie i realizacja celów (porównania dobre i złe); Emocje: kontrola i wybór zachowania; Techniki relaksacyjne – obniżanie napięcia emocjonalnego. Klasa 6: Komunikacja asertywna; Kształtowanie treści myśli w kontekście emocji i zachowania; Planowanie i realizacja celów (porównania dobre i złe); Emocje: kontrola i wybór zachowania; Techniki relaksacyjne – obniżanie napięcia emocjonalnego. Klasa 7: Relacje w grupie – integracja zaawansowana; Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych (komunikaty „JA”); Przeciwdziałanie agresji i przemocy; Kształtowanie monologu wewnętrznego; Trening relaksacji. Klasa 8: Relacje w grupie – integracja zaawansowana; Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych (konflikt); Przeciwdziałanie agresji i przemocy; Kształtowanie monologu wewnętrznego; Trening relaksacji. Karty pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. TAO - słuszność, 2. TIEN - wyczucie czasu, 3. DI - ziemia, 4. JIANG - przywództwo, 5. FA - zarządzanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej