Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(1)
Autor
Brzezińska Anna (1949- )
(2)
Schaffer H. Rudolph (1926-2008)
(2)
Wojciechowski Aleksander
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Genetyka
(2)
Grupy rówieśnicze
(2)
Język dziecka
(2)
Niemowlę
(2)
Noworodek
(2)
Piaget, Jean (1896-1980)
(2)
Psychologia prenatalna
(2)
Psychologia rozwojowa
(2)
Rodzina
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(2)
Uczucia
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Psychologia dziecka
(1)
Vygotskij, Lev Semenovič (1896-1934)
(1)
Wygotski, Lew (1896-1934)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Biologia
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Odkrywanie natury dziecka, 2. Istota dzieciństwa, 3. Początek życia, 4. Tworzenie związków, 5. Rozwój emocjonalny, 6. Dziecko jako naukowiec. Piagetowska teoria rozwoju poznawczego, 7. Dziecko jako praktykant: Wygotskiego społeczno-poznawcza teoria rozwoju, 8. Dzieci jako osoby przetwarzające informację, 9. Posługiwanie się językiem, 10. Ku dojrzałości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa do wydania polskiego (Anna Brzezińska). Przedmowa. Rozdział 1 Odkrywanie natury dziecka: Czym jest psychologia dziecka?; Do czego jest nam potrzebna psychologia dziecka?; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 2 Istota dzieciństwa: Kim jest dziecko?; Perspektywa historyczna; Perspektywa kulturowa; Dorosły sposób myślenia o dzieciach; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 3 Początek życia: O dziedziczeniu; Od poczęcia do narodzin; Przystosowanie noworodka do życia; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 4 Tworzenie związków: Istota związku; Rodzina; Rozwój przywiązania; Relacje między rówieśnikami; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 5 Rozwój emocjonalny: Czym są emocje?; Pojmowanie emocji przez dzieci; Socjalizowanie emocji; Kompetencje emocjonalne; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 6 Dziecko jako naukowiec: Piagetowska teoria rozwoju poznawczego: Przegląd; Studia rozwoju poznawczego; Za i przeciw teorii Piageta; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 7 Dziecko jako praktykant: Wygotskiego społeczno-poznawcza teoria rozwoju: Przegląd; Od cudzej pomocy do autopomocy; Ocena; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 8 Dzieci jako osoby przetwarzające informacje: Modelowanie czynności umysłowych; Istota myśli; Organizacja umysłu; Zapamiętywanie; Myślenie o ludziach; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 9 Posługiwanie się językiem: Czym jest język?; Przebieg rozwoju języka; Wyjaśnienie procesu przyswajania sobie języka; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 10 Ku dojrzałości: Stawanie się człowiekiem dorosłym; Ciągłość i zmiana; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Słownik pojęć. Bibliografia. Indeks nazwisk. Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej