Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(6)
Autor
Brzeziński Miłosz
(1)
Doherty Nora
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Kratz Hans-Jürgen
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Nowak Lidia Teresa
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Żuławski Juliusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Stosunki interpersonalne
(6)
Konflikt
(2)
Praca
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Asertywność
(1)
Bibliotekarze
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Patologia społeczna
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prawo pracy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Zarządzanie
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
( Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; nr 17)
1. Dlaczego asertywność jest nam coraz bardziej potrzebna? Kontekst polityczny; 2. Bibliotekarki odkrywają siłę swojej profesji; 3. Asertywność w zarządzaniu; 4. Konferencja; 5. Czy Polacy są asertywni? Kontekst kulturowy; 6. Lobbing, czyli molestowanie moralne; 7. Dlaczego asertywność jest nam potrzebna coraz bardziej? Kontekst społeczny; 8. Nadać zyciu sens.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zespołem- podstawy: Co to jest zespół; Jak zaplanować stworzenie skutecznego zespołu?; Jak stworzyć skuteczny zespół?; Jak kierować zespołem; Jak rozwiązywać problemy dotyczące zespołu? Jak oceniać osiągane wyniki?; 2. Wskazówki i narzędzia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Mediacja w miejscu pracy: Czym właściwie jest mediacja w miejscu pracy?; Przykład załamania relacji międzyludzkich w miejscu pracy: Wendy i Mark; Jak właściwie działa mediacja?; Jak poruszać się po obszarze rozwiązywania konfliktów: dlaczego mediacja jest najlepsza?; Sposoby wykorzystania mediacji w organizacjach; Mediacja w miejscu pracy dla zespołów; Mediacja zespołowa a dynamika grupy; Wprowadzenie mediacji w miejscu pracy: dostawcy mediacji, polityka personalna i praktyczne zastosowanie mediacji w organizacji; 2. Mediacja w praktyce: studia przypadków mediacji w miejscu pracy; Przypadki mediacji pracowniczej w zespołach; Przypadki mediacji pracowniczej w sytuacji konfliktów w zarządzie; 3. Filozofia i procesy mediacji: wspomaganie pracy osób zarządzających konfliktem i rozwojem organizacji: Powody powstawania konfliktów: niektóre modele uniwersalne, indywidualne i międzyludzkie; Dlaczego (i jak) kierownicy powinni reagować na konflikt?; Filozofia mediacji a kwestia prawa do samodzielności pracy; Poza mediację: kultura a rozwój organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zjawisko mobbingu - definicja, fakty, przebieg, skutki, 2. Jak zakład pracy może przeciwdziałać mobbingowi?, 3. Jak przełożony może przeciwdziałać mobbingowi? 4. Jak mobbowany może przeciwdziałać mobbingowi?, 5. Jak koledzy z pracy mogą przeciwdziałać mobbingowi?. 6. Jak rada zakładowa może przeciwdziałać mobbingowi?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jak sobie radzić z niepowodzeniami?; 2. Jak potraktować nowego pracownika?; 3. Jak przetrwać w pracy do piątku; 4. Jak wyznaczać sobie cele?; 5. Dobry PR w pracy; 6. Pierwszy dzień w pracy; 7. Jak się obijać w pracy?; 8. Miłość w pracy; 9. Jak nie przynosić pracy do domu?; 10. Jak prosić o podwyżkę?; 11. Jak nie być niezastąpionym?; 12. Jak nie brać na siebie obowiązków innych?; 13. Co zrobić, gdy stracisz panowanie nad sobą?; 14. Jak się tłumaczyć?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 159.9
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym jest mobbing?, 2. Podstawowe regulacje prawne, 3. Jak konflikt przeradza się w mobbing?, 4. Skutki mobbingu, 5. Mobbing a oceny pracownicze, 6. Dział personalny firmy-centrum działań antymobbingowych i zapobiegania prześladowaniom, 7. Komunikacja i procedury przeciwdziałania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej