Sorting
Source
Książki
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Status
available
(3)
only on-site
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(1)
Author
Brzezińska Anna (1949- )
(2)
Schaffer H. Rudolph (1926-2008)
(2)
Wojciechowski Aleksander
(2)
Bartoszewicz Hanna
(1)
Galloway Charles
(1)
Goriszowski Włodzimierz (1928- )
(1)
Radzicki Józef
(1)
Zawadzki Roman
(1)
Żakowska Małgorzata
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Piaget, Jean (1896-1980)
(4)
Psychologia rozwojowa
(3)
Genetyka
(2)
Grupy rówieśnicze
(2)
Język dziecka
(2)
Niemowlę
(2)
Noworodek
(2)
Psychologia prenatalna
(2)
Rodzina
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(2)
Uczucia
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia nauczania
(1)
Uczenie się
(1)
Vygotskij, Lev Semenovič (1896-1934)
(1)
Wygotski, Lew (1896-1934)
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Psychologia
(3)
Biologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Zawiera: Refleksja na temat recepcji poglądów pedagogicznych Jeana Piageta; Naukoznawcze zainteresowania Jeana Piageta; Proces stopniowego interioryzowania operacji Jeana Piageta; Edukacja wczesnoszkolna w koncepcjach Jeana Piageta (1896-1980); Piagetowska koncepcja w psychologii rozwoju i edukacji szkolnej dzieci; Przydatność poglądów Jeana Piageta w kształceniu przyrodniczym dzieci 7.-9.letnich; Kształcenie estetyczne w poglądach Jeana Piageta - aktualność założeń; Piaget a matematyka; Procesy poznawcze na lekcjach „techniki” w klasach I-III w świetle teorii Jeana Piageta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable: sygn. 159.9
Book
In basket
Zawiera: Cz. II Kierowanie zachowaniem klasy szkolnej i różnice indywidualne: R. 9 Pozytywne ujmowanie motywacji; R. 10 Nauczanie samoorganizacji. Cz. III Rozwój i różnice indywidualne: R. 11 Koncepcje i prawa rozwoju; R. 12 Nauczanie zindywidualizowane. Cz. IV Ocena uczenia się i nauczania: R. 13 Ocena uczenia się i nauczania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zawiera: Przedmowa do wydania polskiego (Anna Brzezińska). Przedmowa. Rozdział 1 Odkrywanie natury dziecka: Czym jest psychologia dziecka?; Do czego jest nam potrzebna psychologia dziecka?; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 2 Istota dzieciństwa: Kim jest dziecko?; Perspektywa historyczna; Perspektywa kulturowa; Dorosły sposób myślenia o dzieciach; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 3 Początek życia: O dziedziczeniu; Od poczęcia do narodzin; Przystosowanie noworodka do życia; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 4 Tworzenie związków: Istota związku; Rodzina; Rozwój przywiązania; Relacje między rówieśnikami; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 5 Rozwój emocjonalny: Czym są emocje?; Pojmowanie emocji przez dzieci; Socjalizowanie emocji; Kompetencje emocjonalne; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 6 Dziecko jako naukowiec: Piagetowska teoria rozwoju poznawczego: Przegląd; Studia rozwoju poznawczego; Za i przeciw teorii Piageta; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 7 Dziecko jako praktykant: Wygotskiego społeczno-poznawcza teoria rozwoju: Przegląd; Od cudzej pomocy do autopomocy; Ocena; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 8 Dzieci jako osoby przetwarzające informacje: Modelowanie czynności umysłowych; Istota myśli; Organizacja umysłu; Zapamiętywanie; Myślenie o ludziach; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 9 Posługiwanie się językiem: Czym jest język?; Przebieg rozwoju języka; Wyjaśnienie procesu przyswajania sobie języka; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 10 Ku dojrzałości: Stawanie się człowiekiem dorosłym; Ciągłość i zmiana; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Słownik pojęć. Bibliografia. Indeks nazwisk. Indeks rzeczowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
1. Odkrywanie natury dziecka, 2. Istota dzieciństwa, 3. Początek życia, 4. Tworzenie związków, 5. Rozwój emocjonalny, 6. Dziecko jako naukowiec. Piagetowska teoria rozwoju poznawczego, 7. Dziecko jako praktykant: Wygotskiego społeczno-poznawcza teoria rozwoju, 8. Dzieci jako osoby przetwarzające informację, 9. Posługiwanie się językiem, 10. Ku dojrzałości
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again