Sorting
Source
Książki
(23)
Form of Work
Książki
(23)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Status
available
(15)
only on-site
(15)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(15)
Author
Tokarczyk Roman Andrzej (1942-2022)
(3)
Bąk Dariusz
(2)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(2)
Lewicka-Strzałecka Anna
(2)
Rok Bolesław
(2)
Rybak Mirosława
(2)
Sikołowska Julita
(2)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Albigowski Marek
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Augustyn Anna
(1)
Dobosz Izabela (1949- )
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gąsior-Niemiec Anna
(1)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(1)
Klimczak Bożena (1942- )
(1)
Krajewska Beata
(1)
Kupiec Leszek
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Olszański Leszek
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Przyłębski Andrzej
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Simmel Georg (1858-1918)
(1)
Teichman Jenny
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Zakrzewska-Bilewska Agnieszka
(1)
Święch Andrzej
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Year
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(23)
Language
Polish
(23)
Subject
Etyka biznesu
(9)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(8)
Bioetyka
(3)
Dziennikarstwo
(3)
Etyka dziennikarska
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Menedżerowie
(3)
Nauki przyrodnicze
(3)
Norma społeczna
(3)
Prawa człowieka
(3)
Etyka zawodowa
(2)
Filozofia prawa
(2)
Grupy społeczne
(2)
Organizacja
(2)
Prawo do śmierci
(2)
Prawo do życia
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Public relations
(2)
Wolność słowa
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Aborcja
(1)
Agresywność
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Decyzje
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze i dziennikarki
(1)
Etyka
(1)
Etyka społeczna
(1)
Eutanazja
(1)
Feminizm
(1)
Franczyza
(1)
Gospodarka
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Jakość usług
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konflikt
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT)
(1)
Kultura materialna
(1)
Kultura społeczna
(1)
Majątek trwały
(1)
Miłość
(1)
Motywacja pracy
(1)
Mężczyzna
(1)
Negocjacje
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Odpowiedzialność zawodowa
(1)
Opieka społeczna
(1)
Opinia publiczna
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Pieniądz
(1)
Postawy
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Prawo
(1)
Prawo prasowe
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Pzredsiębiorstwo
(1)
Radiofonia
(1)
Religia
(1)
Spostrzeganie społeczne
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Szczęście
(1)
Sądy (psychologia)
(1)
Telewizja
(1)
Uczciwość
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Venture capital
(1)
Wartość
(1)
Wolność mediów
(1)
Wydawnictwa (instytucje)
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie przez wartości
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie środowiskowe
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Śmierć
(1)
Źródła informacji
(1)
Życie
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Podręcznik
(18)
Case study (studium przypadku)
(2)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Filozofia i etyka
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Biologia
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
23 results Filter
Book
In basket
1. Aksjologiczne podstawy gospodarowania i etyki biznesu; 2. Audyt etyczny organizacji; 3. Bogactwo i ubóstwo jako problem etyczny; 4. Etos ludzi i instytucji biznesu; 5. Etyczne aspekty działań marketingowych; 6. Etyka biznesu; 7. Etyka biznesu w warunkach globalizacji; 8. Etyka ekonomii; 9. Etyka gospodarcza; 10. Etyka powinności- deontologizm; 11. Etyka pożytku- utylitaryzm; 12. Etyka w komunikowaniu społecznym przedsiębiorstwa; 13. Etyka w public relations; 14. Etyka w sferze finansów; 15. Fuzje i przejęcia- analiza etyczna; 16. Geneza etyki działalności gospodarczej; 17. Infrastruktura etyczna biznesu; 18. Kodeksy i programy etyczne; 19. Konflikt interesów; 20. Konsumenci: prawa i obowiązki; 21. Korupcja; 22. Ład korporacyjny; 23. Menedżer- deontologia zawodu; 24. Oceny i decyzje moralne; 25. Odpowiedzialność wobec pracowników; 26. Podstawy odpowiedzialnej konkurencyjności; 27. Polskie tradycje etyki życia gospodarczego; 28. Raportowanie i ocena społecznej odpowiedzialności; 29. Religia i biznes; 30. Społeczna odpowiedzialność biznesu; 31. Standardy odpowiedzialnego inwestowania; 32. Teoria cnót; 33. Teorie oraz dylematy etyczne i prakseologiczne; 34. Trwały i zróżnicowany rozwój; 35. Umowa społeczna; 36. Whistleblowing; 37. Zasada podwójnego skutki w działalności gospodarczej; 38. Zaufanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
Book
In basket
1. Aksjologiczne podstawy gospodarowania i etyki biznesu; 2. Audyt etyczny organizacji; 3. Bogactwo i ubóstwo jako problem etyczny; 4. Etos ludzi i instytucji biznesu; 5. Etyczne aspekty działań marketingowych; 6. Etyka biznesu; 7. Etyka biznesu w warunkach globalizacji; 8. Etyka ekonomii; 9. Etyka gospodarcza; 10. Etyka powinności- deontologizm; 11. Etyka pożytku- utylitaryzm; 12. Etyka w komunikowaniu społecznym przedsiębiorstwa; 13. Etyka w public relations; 14. Etyka w sferze finansów; 15. Fuzje i przejęcia- analiza etyczna; 16. Geneza etyki działalności gospodarczej; 17. Infrastruktura etyczna biznesu; 18. Kodeksy i programy etyczne; 19. Konflikt interesów; 20. Konsumenci: prawa i obowiązki; 21. Korupcja; 22. Ład korporacyjny; 23. Menedżer- deontologia zawodu; 24. Oceny i decyzje moralne; 25. Odpowiedzialność wobec pracowników; 26. Podstawy odpowiedzialnej konkurencyjności; 27. Polskie tradycje etyki życia gospodarczego; 28. Raportowanie i ocena społecznej odpowiedzialności; 29. Religia i biznes; 30. Społeczna odpowiedzialność biznesu; 31. Standardy odpowiedzialnego inwestowania; 32. Teoria cnót; 33. Teorie oraz dylematy etyczne i prakseologiczne; 34. Trwały i zróżnicowany rozwój; 35. Umowa społeczna; 36. Whistleblowing; 37. Zasada podwójnego skutki w działalności gospodarczej; 38. Zaufanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (1 egz.)
Book
In basket
(Edukacja medialna)
1. Media w Internecie. 2. Zasady redagowania artykułów internetowych. 3. Język i kompozycja materiałów dziennikarskich w Internecie. 4. Multimedialne sposoby wzbogacania publikacji. 5. Żródła informacji. 6. Wykorzystanie interaktywnych elementów strony internetowej. 7. Projektowanie i uruchamianie prostego portalu internetowego,
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
1. Praca socjalna - istota, podstawowe założenia i zasady. 2. Geneza pracy socjalnej w Polsce i na świecie. 3. Rola wiedzy w praktyce pracy socjalnej. 4. Profesja i predyspozycje osobowościowe pracownika socjalnego. 5. Etyczne podstawy pracy socjalnej. 6. Metody pracy społeczno-wychowawczej. 7. Praca socjalna a wybrane pojęcia bliskoznaczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 304 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 304 (1 egz.)
Book
In basket
Etyka gospodarcza / Bożena Klimczak. - Wyd. 5 uzupeł. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu , 2006. - 213, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Rozdział 1: Wybory gospodarcze i ich ograniczenia: 1.1. Wybory ludzi gospodarujących; 1.2. Minimum instytucjonalnej koordynacji gospodarczej; 1.3. Instytucje a regulacja konfliktów w działalności gospodarczej; Pytania. Rozdział 2: Etyka działalności gospodarczej: 2.1. Poziomy rozwoju moralnego; 2.2. Poglądy o naturze ocen moralnych; 2.3. Pluralizm moralny; 2.4. Etyka gospodarcza jako dział etyki; Pytania. Rozdział 3: Wybrane kierunki i systemy etyczne: 3.1. Charakterystyka kierunków etycznych; 3.2. Utylitaryzm; 3.3. Tradycja judeochrześcijańska i personalizm katolicki; 3.4. Etyka Kanta; 3.5. Etyka odpowiedzialności; Pytania. Rozdział 4: Odpowiedzialność w biznesie: 4.1. Moralna odpowiedzialność w biznesie; 4.2. Społeczna odpowiedzialność firmy; 4.3. Kodeksy firm; 4.4. Rozwiązywanie problemów moralnych w firmie; Pytania. Rozdział 5: Konflikty moralne w biznesie: 5.1. Konflikty moralne; 5.2. Konflikt między odpowiedzialnością społeczną a lojalnością wobec firmy; 5.3. Obowiązek informacji a tajemnice firmowe; 5.4. Komunitariańska koncepcja etyki biznesu; Pytania. Rozdział 6: Etyczny aspekt konkurencji ekonomicznej: 6.1. Konkurencja w świetle etyki; 6.2. Uczciwa konkurencja; 6.2.1. Utrudnianie dostępu do rynku; 6.2.2. Marketing; Pytania. Rozdział 7: Finanse w świetle etyki: 7.1. Ocena moralna kredytu; 7.2. Banki – odpowiedzialność powiernicza; 7.3. Rynek papierów wartościowych – rynek kapitału czy rynek informacji; Pytania. Rozdział 8: Prywatyzacja jako problem etyczny: 8.1. Przegląd problemów etycznych związanych z prywatyzacją; 8.2. Konsekwencjalistyczna ocena prywatyzacji w Polsce; 8.3. Uprawnienia do własności i sprawiedliwości prywatyzacji; 8.4. Prywatyzacja wspomagana finansowo; Pytania. Rozdział 9: Ład rynkowy: 9.1. Klasyczne koncepcje ładu rynkowego; 9.2. Katalaksja Hayeka; 9.3. Kontraktualny ład Buchanana; 9.4. Koncepcja dobra wspólnego; Pytania. Literatura. Case studies (według rozdziałów): 1 Casus: Przekupstwo; 2 Casus: Od monopolu do praktyk monopolistycznych; 3 Casus: Dylemat więźnia; 4 Casus: 1: Azbest; 2: Ekspiacja; 5 Casus: Zatruty tylenol; 6 Casus: Piwo bezalkoholowe; 7 Casus: Biegły rewident – zawód zaufania publicznego; 8 Casus: „Postaw sukna”; 9 Casus: Żelatyna; Pytania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa / Mirosława Rybak. - Wyd. 1 - 5 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., [2020]. - 244 s. : tab. ; 24 cm.
1. Społeczna odpowiedzialność korporacji : aspekt historyczny i teoretyczny, 2. Podstawowe modele społecznej odpowiedzialności, 3. Odpowiedzialne zarządzanie korporacją: ujęcie wąskie i szerokie, 4. Władanie przedsiębiorstwem: odpowiedzialność wobec akcjonariuszy a odpowiedzialność wobec interesariuszy, 5. Zarządzanie interesariuszami w systemie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, 6. Etyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 7. Instytucjonalizacja etyki w zarządzaniu, 8. Prawa człowieka jako podstawa odpowiedzialności wobec pracownika, 9. Model kierowania ludźmi w kierunku społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, 10. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa za środowisko naturalne
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
1. Społeczna odpowiedzialność korporacji : aspekt historyczny i teoretyczny, 2. Podstawowe modele społecznej odpowiedzialności, 3. Odpowiedzialne zarządzanie korporacją: ujęcie wąskie i szerokie, 4. Władanie przedsiębiorstwem: odpowiedzialność wobec akcjonariuszy a odpowiedzialność wobec interesariuszy, 5. Zarządzanie interesariuszami w systemie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, 6. Etyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 7. Instytucjonalizacja etyki w zarządzaniu, 8. Prawa człowieka jako podstawa odpowiedzialności wobec pracownika, 9. Model kierowania ludźmi w kierunku społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, 10. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa za środowisko naturalne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Book
In basket
Cz.I Podstawy etyki: Moralność i natura ludzka; Egoizm relatywizm, konsekwencjalizm; Podstawy etyki. Cz.II W obronie humanizmu: Istoty ludzkie i osoby; Istoty ludzkie a inne zwierzęta; Ludzie i maszyny. Cz.III Śmierć i życie: Eutanazja - za i przeciw; Eutanazja - logika i praktyka; Aborcja; Etyka zawodowa Cz.IV Ideologia i wartości: Feminizm i maskulinizm; Wolność myśli i wypowiedzi; Prawica, lewica i Zieloni. Aneks: Prawa naturalne jako podstawa władzy państwowej Kontrowersje wokół eutanazji: przypadek modelowy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 17 (1 egz.)
Book
In basket
Zawiera: Część analityczna: Wartość a pieniądz; Substancjalna wartość pieniądza; Pieniądz w szeregach celów; Część syntetyczna: Wolność indywidualna; Ekwiwalent pieniężny wartości osobowych; Styl życia; Posłowie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 1 (3 egz.)
Book
In basket
1. Wiadomości wstępne o komunikacji; 2. Klasyfikacja potrzeb człowieka i ich charakterystyka; 3. Komunikacja interpersonalna; 4. Komunikacja werbalna i niewerbalna; 5. Typologia zachowań klientów; 6. Komunikacja międzynarodowa i międzykulturowa; 7. Podróż psychologiczna; 8. Konflikty międzyludzkie - główne ich przyczyny w miejscu pracy; 9. Różne role w grupie; 10. Negocjacje; 11. Etyka w relacji z drugim człowiekiem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Book
In basket
1. Istota procesu zarządzania; 2. Organizacja i jej miejsce w otoczeniu; 3. Ewolucja nauk o zarządzaniu; 4. Role i kompetencje menedżerskie; 5. Planowanie w organizacji; 6. Strategia przedsiębiorstwa; 7. Podejmowanie decyzji; 8. Organizowanie działalności przedsiębiorstwa; 9. Typy struktur organizacyjnych; 10. Podstawy motywowania pracowników; 11. Metody i narzędzia motywowania personelu; 12. Przywództwo i style kierowania; 13. Kontrola w organizacji; 14. Komunikacja w zarządzaniu; 15. Kulturowy kontekst zarządzania; 16. Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
1. Przedmiot biojurysprudencji. 2. Religie a życie. 3. Filozofia a życie. 4. Nauka a życie. 5. Normy a życie. 6. Kultury a życie. 7. Normy a seksualizm. 8. Normy a genetyka. 9. Normy a eugenika. 10. Normy a prokreacja. 11. Normy a antyprokreacja. 12. Normy a transplantacje. 13. Normy a populacje. 14. Normy a ekologia. 15. Normy a nauka. 16. Normy a technika. 17. Normy a medycyna. 18. Religie a śmierć. 19. Filozofia a śmierć. 20. Nauka a śmierć. 21. Obyczaje a śmierć. 22. Prawo a śmierć. 23. Kultury a śmierć.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 340 (1 egz.)
Book
In basket
1. Przedmiot biojurysprudencji. 2. Religie a życie. 3. Filozofia a życie. 4. Nauka a życie. 5. Normy a życie. 6. Kultury a życie. 7. Normy a seksualizm. 8. Normy a genetyka. 9. Normy a eugenika. 10. Normy a prokreacja. 11. Normy a antyprokreacja. 12. Normy a transplantacje. 13. Normy a populacje. 14. Normy a ekologia. 15. Normy a nauka. 16. Normy a technika. 17. Normy a medycyna. 18. Religie a śmierć. 19. Filozofia a śmierć. 20. Nauka a śmierć. 21. Obyczaje a śmierć. 22. Prawo a śmierć. 23. Kultury a śmierć.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 340 (1 egz.)
Book
In basket
1. Przedmiot biojurysprudencji. 2. Religie a życie. 3. Filozofia a życie. 4. Nauka a życie. 5. Normy a życie. 6. Kultury a życie. 7. Normy a seksualizm. 8. Normy a genetyka. 9. Normy a eugenika. 10. Normy a prokreacja. 11. Normy a antyprokreacja. 12. Normy a transplantacje. 13. Normy a populacje. 14. Normy a ekologia. 15. Normy a nauka. 16. Normy a technika. 17. Normy a medycyna. 18. Religie a śmierć. 19. Filozofia a śmierć. 20. Nauka a śmierć. 21. Obyczaje a śmierć. 22. Prawo a śmierć. 23. Kultury a śmierć.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 340 (1 egz.)
Book
In basket
Prawo prasowe / Izabela Dobosz. - Wyd. 2 Stan prawny na 5.11.2011 r., uwzględnia zmiany, które wejdą w życie 29.12.2011 r. oraz 29.09.2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 281, [1] s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Historia ustawodawstwa prasowego. 2. Wolność prasy. 3. Ustawa - prawo prasowe i ustawa o radiofonii i telewizji. Zasady ogólne, zakres przedmiotowy ustaw, definicje ustawowe. 4. Organizacja działalności wydawniczej. 5. Organizacja działalności radiowej i telewizyjnej. 6. Ustawowe wymogi treści publikacji prasowych oraz audycji radiowych i telewizyjnych. 7. Prawa i obowiązki dziennikarzy. 8. Odpowiedzialność prawna dziennikarzy i prasy. 10. Sprostowania i odpowiedzi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 347.7 (1 egz.)
Book
In basket
1. Organizacja jako dyscyplina naukowa 2. Strategia w organizacji i zarządzanie strategiczne 3. Źródła innowacji i procesy innowacyjne w przedsiębiorstwie 4. Podejmowanie decyzji w organizacji 5. Interpersonalny charakter organzacji 6. Kultura w kontekście organizacji 7. Eyka w kontekście organizacyjnym 8. Koncepcje teoretyczne organizacji i zarządzania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia społeczna / Bogdan Wojciszke. - Dodruk 2. - Warszawa : SCHOLAR Wydaw. Naukowe , 2013. - 635, [1] s. : rys., tab. ; 31 cm.
1.Czym i jak zajmuje się psychologia społeczna; 2. Motywy społeczne; 3. Poznanie społeczne; 4. Przekonania społeczne; 5. Spostrzeganie osób; 6. Spostrzeganie siebie; 7. Samoocena; 8. Postawy; 9. Moralność; 10. Szczęście; 11. Wpływ społeczny; 12. Atrakcyjność; 13. Miłość; 14. Prospołeczność; 15. Agresja; 16. Konflikt społeczny; 17. Władza; 18. Grupa społeczna; 19. Stosunki międzygrupowe; 10. Kobiety i mężczyźni.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
R.1 Wstęp do public relations; R.2 Funkcje public relations; R.3 Instrumenty public relations; R.4 Kampania public relations; R.5 Etyka i zawód public relations.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
Cz.I Ewolucja: 1.Czym są public relations?; 2.Ewolucja public relations. Cz.II Walidacja: 3.Opinia publiczna; 4.Etyka; 5.Bada nia; 6.Prawo. Cz.III Aktywacja: 7.Komunikacja; 8.Zarządzanie; 9.Za rządzanie kryzysami; 10.Zintegrowana komunikacja mar ketingowa. Cz.IV Realizacja: 11.Pisanie w public relations; 12.Pisanie "dla oka" i "dla ducha"; 13.Public rela tions a Internet. Cz.V Publiczność: 14.Media drukowane; 15.Media elektro niczne; 16.Pracownicy; 17.Wielokulturowe społeczności a public relations; 18.Rząd; 19.Konsumenci i inwesto rzy. Cz.VI Przyszłość: 20.Złoty wiek.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
1. Przedsiębiorstwo jako obiekt społecznej odpowiedzialności: Przesłanki orientacji społecznej przedsiębiorstw; Aspekty społeczne w teorii przedsiębiorstwa; Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna; Cele społeczne w strukturze celów przedsiębiorstwa; Otoczenie społeczne przedsiębiorstwa; 2. Geneza i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw: Ewolucja poglądów dotyczących społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Podmioty społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność w koncepcjach pokrewnych; Społeczna odpowiedzialność jako przejaw kultury organizacyjnej; 3. Zarządzanie relacjami społecznymi przedsiębiorstwa: Identyfikacja relacji społecznych przedsiębiorstwa; Typologia relacji przedsiębiorstwa z interesariuszami; analiza relacji przedsiębiorstwa z interesariuszami; Zarządzanie relacjami w tworzeniu kapitału społecznego przedsiębiorstwa; 4. Strategie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw: Analiza otoczenia w procesie wyznaczania strategii społecznej odpowiedzialności; Strategie przedsiębiorstw wobec społecznej odpowiedzialności; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw źródłem przewagi konkurencyjnej; Formułowanie i implementacja strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; Efektywność społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; 5. Działalność społeczna przedsiębiorstw: Zakres i formy działalności społecznej przedsiębiorstwa; Sponsoring w działalności społecznej przedsiębiorstwa; Inne formy aktywności społecznej przedsiębiorstw; Wartość społecznego zaangażowania przedsiębiorstw; 6. Systemy normalizacji i oceny społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw: Działania normalizacyjne w zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Ocena społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again