23435
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach. Indeksy.
Uwaga dotycząca zawartości
Część I. Zamiast wstępu: Historia badań nad wpływem społecznym i manipulacją; Rewizja obiegowych pojęć manipulacji; Kłamstwo a manipulacja. Część II. Manipulacja w reklamie, w sprzedaży i w internecie: Wieloznaczność językowa w kontekście przekazu reklamowego; Zastosowanie wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych na przykładzie parków rozrywki na Florydzie; Wykorzystanie wiedzy psychologicznej, w tym mechanizmów wpływu społecznego, w projektowaniu serwisów internetowych; Poziomy manipulacji w fotografii. Przykład zdjęć inscenizowanych. Część III. Manipulacja w relacjach partnerskich i zawodowych: Na smyczy miłości, czyli o manipulacji w bliskich związkach; Oblicza wpływu społecznego i manipulacji w miejscu pracy; Zarządzanie informacją. Dezinformacja w kartach pacjentów Część IV. Manipulacja w polityce: Zakres manipulacji politycznej; Narzucanie ram interpretacji problemów i strategiczna wieloznaczność w manipulacji politycznej. Część V. Przeciwdziałanie manipulacji: Przeciwdziałanie manipulacji: wzmocniona autoafirmacja jako przykład techniki uodporniającej na wpływ społeczny; Refleksyjność i uważność jako sposoby przeciwdziałania manipulacji; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy; O Autorach.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej (Warszawa)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej