23435
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia s. 219-226.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wstęp; Rozdział 1. Praca – zatrudnienie – efektywność zatrudnieniowa kształcenia: 1.1. Praca i zatrudnienie. Pracujący i zatrudnieni; 1.2. Popyt na pracę. Oczekiwania pracodawców wobec kompetencji pracowników; 1.3. Zagadnienia rynku pracy i zatrudnienia jako obszar problemowy pedagogiki pracy; Zagadnienia do przemyślenia i dyskusji. Rozdział 2. Ogólna charakterystyka zatrudnialności: 2.1. Pojęcie i wymiary zatrudnialności; 2.2. Wybrane determinanty zatrudnialności; 2.3. Zatrudnialność kategorią pedagogiki pracy. Zagadnienia do przemyślenia i dyskusji. Rozdział 3. Kompetencje i ich związek z zatrudnialnością: 3.1. Istota i uwarunkowania rozwoju kompetencji; 3.2. Rodzaje kompetencji – kontekst zatrudnienia; 3.3. Kompetencje a kapitał ludzki; 3.4. Zarządzanie kompetencjami w organizacji. Zagadnienia do przemyślenia i dyskusji. Rozdział 4. Edukacyjne wspieranie zatrudnialności: 4.1. Kształcenie dualne formą kształtowania kompetencji sprzyjających zatrudnieniu; 4.2. Szkolenia – wspieranie rozwoju kompetencji pracowników; 4.3. Coaching, mentoring i mentoring odwrócony metodami doskonalenia zawodowego. Zagadnienia do przemyślenia i dyskusji. Rozdział 5. Zatrudnianie osób młodych i starszych: 5.1. Niedopasowanie kompetencyjne i kwalifikacyjne; 5.2. Zatrudnialność osób młodych; 5.3. Zatrudnialność osób w wieku 55+. Zagadnienia do przemyślenia i dyskusji.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana przez Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej ze środków na działalność statutową
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej