23435
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Data dodruku z 2019 r.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 257-258.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wstęp; Rozdział I. Ogólne zasady pracy z uczniem podczas terapii pedagogicznej: Metoda Dobrego Startu; Zastosowanie Metody Dobrego Startu; Rozdział II. Początki: Jak rozpocząć naukę czytania?; Scenariusz zajęć dla uczniów przygotowujących się do nauki czytania; Jak przygotować dziecko do nauki pisania?; Scenariusz zajęć – dla dzieci rozpoczynających przygodę z pisaniem; Rozdział III. Funkcje wzrokowe – scenariusze; Rozdział IV. Funkcje słuchowo-językowe; Rozdział V. Koordynacja wzrokowo-ruchowa; Rozdział VI. Scenariusze zajęć: Scenariusz zajęć dla uczniów z autyzmem i zespołem Aspergera Temat: Emocje; Scenariusz zajęć dla uczniów z niedosłuchem lub słabosłyszących Temat: Posłuchaj i opowiedz; Scenariusz zajęć dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim Temat: Znajdź, powtórz, pogrupuj; Scenariusz zajęć dla uczniów z zaburzoną koncentracją uwagi Temat: Litery i cyfry; Scenariusz zajęć dla uczniów z zespołem Downa Temat: Dwuznaki; Scenariusz zajęć dla uczniów słabowidzących Temat: Ćwiczenia liter mylonych; Scenariusz zajęć dla ucznia z afazją Temat zajęć: „Opowiedz mi...!”; Rozdział VII. Programy rewalidacji: Program rewalidacji dla ucznia ze stwierdzonym niedosłuchem; Program rewalidacji dla ucznia z autyzmem; Program rewalidacji dla ucznia z afazją; Program rewalidacji ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; Rozdział VIII. Zamiast zakończenia: Wzór opinii wystawianej dla rodziców w celu przedłożenia innym specjalistom; Wzór Karty Zajęć Specjalistycznych (np. korekcyjno-kompensacyjne); Wzór Karty Zajęć Rewalidacyjnych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej