23435
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Formy wzbogacania wychowania i zmniejszania zagrożeń społecznych
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy referatach.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Społecznie pożądana „edukacja jutra” a praktycznie zrealizowana „edukacja dnia dzisiejszego”. Cz. I Wychowanie do bycia przywódcą: Przywództwo i autorytet a edukacja; Kształtowanie kompetencji przywódczych studentów na kierunku zarządzanie i dowodzenie; Wykorzystanie podejścia fixed mindset i growth mindset w kształtowaniu kompetencji przywódczych; Patriotyzm oficerów wojska polskiego - diagnostyka wartości. Cz. II Edukacja a zmiany społeczne: Homo creator w przekształcaniu społeczeństwa pracy w społeczeństwo wiedzy; Szkoła jako współczesna organizacja; Kategorie organizacyjne a kategorie wpływu społecznego; Nauczyciel klas mundurowych. Wyzwania i oczekiwania podmiotów publicznych wobec pedagogów. Cz. III Miejsce i rola kultury w wychowaniu współczesnego człowieka: Sztuka - estetyzacja rzeczywistości - wychowanie i kształcenie poprzez sztukę. Pozaestetyczne aspekty sztuki w ponowoczesnej kulturze i edukacji; Wychowawczy i dydaktyczny potencjał sztuki w edukacji dziecka; Sztuka muzyczna w szkole - przestrzeń dla tradycji i nowoczesności; Dyskusyjne kluby książki jako źródło twórczego myślenia i działania; Filmoterapia w edukacji studentów fizjoterapii. Cz. IV Wychowanie zdrowotne i sportowe we współczesnej edukacji: Jakiej wiedzy o nowotworach skóry jeszcze nam potrzeba? Wyniki badań ankietowych wśród studentów uczelni medycznych i niemedycznych; Rola fizjoterapeuty w edukacji seksualnej osób niepełnosprawnych; Biochemistry at the Faculty of Sports Studies, Masaryk University in Brno (Czech Republic); Zmienne czynniki zewnętrzne w procesie nauczania - uczenia się pływania w opinii instruktorów. Cz. V Funkcjonowanie w społeczeństwie osób niepełnosprawnych: Trener osób z niepełnosprawnością intelektualną jako przywódca w społeczeństwie; Wsparcie osób dorosłych z głębszą niepełnosprawnością intelektualną na przykładzie działalności sosnowieckiej spółdzielni socjalnej; Metody stosowane we współczesnej edukacji osób z niepełnosprawnością intelektualna. Cz. VI Praca nauczycieli w środowisku osób niepełnosprawnych: Istota procesu edukacyjnego a czynniki warunkujące rozbieżności między oczekiwaniami i osiągnięciami uczniów niepełnosprawnych; Innowacyjne metody i formy pracy nauczyciela z dzieckiem z deficytem w wieku przedszkolnym; Przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w szkołach ogólnodostępnych. Cz. VII Przeciwdziałanie w procesach edukacji zjawiskom negatywnym społecznie: Profilaktyka systemowa wobec ryzyka zakłóceń rozwoju psychospołecznego dziecka w rodzinie; Zagrożenie fonoholizmem wśród dzieci we wczesnej fazie dorastania; Źródła i przestrzenie cyberprzemocy w szkole; Odrzucenie rówieśnicze i profilaktyka w działaniach wychowawczych we wczesnej edukacji.
Uwaga dotycząca finansowania
XXV Tatrzańskie Sympozjum Naukowe "Edukacja jutra" - zadanie finansowane w ramach umowy 846/P-DUN/2019 ze środków Mministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej