23435
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Zarządzanie jakością w podmiocie działalności leczniczej versus wybrane wskaźniki jakości pracy i ich wpływ na ocenę jakości usług medycznych; Rola personelu medycznego w systemie jakości usług zdrowotnych; Instrumenty stosowane w procesie doskonalenia jakości usług medycznych; Ocenianie jakości usług medycznych; Wybrane aspekty wdrożenia systemu zarządzania jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015 w podmiotach leczniczych z uwzględnieniem specyfiki usług medycznych; Prawne warunki zarządzania jakością w świetle przepisów o działalności leczniczej; Wpływ kosztów i przychodów na wynik finansowy podmiotu leczniczego; Regulacje systemu ochrony zdrowia a jakość usług zdrowotnych.
Uwaga dotycząca finansowania
Sfinansowano z dotacji podmiotowej na utrzymanie potencjału badawczego w 2016 roku Wydziału Administracji i Zarządzania Wyższej Szkoły Humanitas
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej