23435
Brak okładki
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
1. typologia konsumentów i jej znaczenie dla marketingowej działalności przedsiębiorstwa; 2. Otoczenie i uwarunkowania działalnościprzedsiębiorstw w obliczu wyzwań integracyjnych; 3. Produkt i jego wyposażenie jako czynniki kształtujące zachowanie konsumentów; 4. Uwarunkowania jakości obsługi klientów indywidualnyxh w bankach komercyjnych' 5. Marka i jej znaczenie w działalności podmiotów rynkowych; 6. Procedura kreowania marki produktu; 7. Promocja jako element marketingu kształtujący wizerunek banku; 8. Strategia marketingowa przedsiębiorstwa - istota, znaczenie, budowa strategii.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej