23435
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Marketing w praktyce przedsiębiorstw czynnikiem ich przewagi konkurencyjnje - wyniki badań sondażowych, 2. Komuniakcja marketingowa w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, 3. Działalność marketingowa polskich przedsiębiorstw w warunkach unijnych - aspekt tworzenia przewagi konkurencyjnej, 4. Konkurencyjność podmiotów agrobiznesu w województwie ślądkim w aspekcie działań marketingowych, 5. Działanlość marketingowa firm ubezpieczeniowych w aspekcie tworzenia przewagi konkurencyjnej, 6. Marketing wewnętrzny w zarządzaniu wolontariuszami jako czynnik tworzenia przewagi konkurencyjnej organizacji non profit, 7. Marketing w tworzeniu przewagi konkurencyjnej na rynku politycznym
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej