23435
Brak okładki
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks rzeczowy
Uwaga dotycząca zawartości
Cz. I Ochrona konsumenta jako problem polityki prawa: Aksjologia i strategie ochrony konsumenta; Pojęcie konsumenta; Jakich zmian wymaga prawna ochrona konsumenta w Polsce. Cz. II Bezpieczeństwo i zdrowie konsumentów: Odpowiedzialność za produkt niebezpieczny - jako szczególny typ odpowiedzialności wytworzony przez praktykę; Odpowiedzialność za produkt o cechach niebezpiecznych w obowiązującym prawie; Bezpieczeństwo produktu. Cz. III Pr granica emitowania i żądania informacji handlowej; Zakaz informacji wprowadzającej w błąd - kwestie nieuczciwej reklamy; Informacje, do których konsument ma prawo. Cz. IV Ekonomiczne prawa konsumenta: Umowy zawierane w lokalu handlowym; Umowy zawierane poza lokalem handlowym; Umowy zawierane na odległość; Wzorce umowne; Kontrola wzorców; Kontrola treści i wykonania umowy; Odpowiedzialność za jakość świadczenia: rękojmia i gwarancja. Cz. V Zagadnienia szczegółowe: Umowy konsumenckie zawierane w "przeznaczonych do tego miejsca" (ogólne warunki umów konsumenckich wydawane na podst. art.384 KC - w dawnym brzmieniu); Usługi finansowe; Usługi turystyczne. Umowa o podróż; Timesharing; Poferki, premie, konkursy sprzężone ze sprzedażą lub usługą; Usługi medyczne; Dziecko jako konsument - status cywilnoprawny; zakaz dyskryminacji. Cz. VI Realizacja praw konsumentów - perspektywa prawa europejskiego: Realizacja praw konsumentów- perspektywa prawa europejskiego; Realizacja praw konsumenta w Polsce - próba bilansu. Prawo do informacji: Prywatność konsumenta jako
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej