23435
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Eduka cja"; nr 5)
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
. Wstęp; Koncepcja kierowania przedsiębiorstwem w warunkach społeczeństwa informacyjnego; Koncepcja systemu kształcenia menedżerów dla współczesnych organizacji; Koncepcja kształcenia menedżerskiego studentów uczelni technicznych i jej implementacja w Politechnice Warszawskiej; Model kształcenia inżyniera-menedżera na przy kładzie Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Legnicy; Kształcenie menedżerów w zakresie metod i technik organizacji i zarządzania; Kształcenie menedżerów w świetle wejścia Polski do UE; Polski menedżer w dobie globalizacji; cechy osobowościowe menedżerów i kandydatów na menedżerów; Aksjologia normatywna w kształtowaniu osobowości menedżera; Umiejętności kierownicze; Właściwości osobowe menedżera; Zasady kształtowania umiejętności menedżerskich; Kontakty i opcje menedżerskie jako narzędzia motywacji w kierowaniu organizacją funkcjonującą w społeczeństwie informacyjnym; Kierowanie działalnością logistyczną za pomocą technologii wirtualnych; Zarządzanie sprzedażą w Internecie; Selekcja psychologiczna kandydatów na kierownicze stanowiska we flocie handlowej; Problemy selekcji kandydatów na stanowisko menedżerskie w społeczeństwie informacyjnym; Profesjonalizm a kariera zawodowa w systemie kształcenia szkoły wyższej społeczeństwa postindustrialnego; Zakres logiki praktycznej na studiach menedżerskich. Składnia logiczna jako element konstytutywny informacji i komunikacji; Miejsce i rola menedżera w organizacji wirtualnej; Optymalne wielozmianowe modele regresji w jakościowych badaniach sondażowych rynku; Ocena efektywności finansowej spółki handlowej na podstawie wartości dodanej; Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania polityki podatkowej przedsiębiorstwa; Zintegrowany system zarządzania statkiem; kontrolowana przez komputer gra kierownicza w treningach i kształceniu menedżerów; Procesy organizacyjnego uczenia się jako narzędzia rozwoju personelu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej