23435
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
Komunikowania w perspektywie dyscyplinarnej ( socjologiczne, psychologiczne i ekonomiczne aspekty) Socjologiczna problematyka komunikowania masowego; Psychologiczno-społeczne uwarunkowania procesów komunikowania; Metody badania mediów; Wprowadzenie do ekonomiki mediów; Analiza procesów komunikowania: zastosowania praktyczne (lobbing, komunikowanie się przedsiębiorstwa, polityka medialna, rynek mediów); Lobbing a inne formy komunikowania; Komunikowanie marketingowe; Promocja w Internecie; Rozwój rynku multimediów; Handel zagraniczny - wykorzystanie Internetu do komunikowania; Polityka medialna: Przyszłość mediów i komunikowania ( media przyszłości, biznes elektroniczny i ponowoczesność); Przyszłość mediów - media przyszłości; Przyszłość handlu elektronicznego; Ponowoczesność i produkt medialny.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej