Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Budzyński Mariusz (1951- )
(1)
Czekierda Piotr (1976- )
(1)
Traczyński Jarosław
(1)
Zalewski Zbigniew
(1)
Zembrzuska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Indywidualizacja (pedagogika)
(1)
Mentoring
(1)
Metody nauczania
(1)
Szkolnictwo
(1)
Tutoring
(1)
Tutoring szkolny
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie od redaktorów. Tutoring szansą dla ucznia, nauczyciela i systemu. Rozdział 1: Wokół podstawowych pojęć, czyli tutoring w perspektywie pedagogicznej, i społecznej: Co możemy zyskać w perspektywie społecznej wprowadzając tutoring do szkoły?; Tutoring jako czynnik rozwoju ucznia i nauczyciela; Tutoring szkolny – jak przez dialog rozwijać ucznia i motywować go do nauki; Kim jest (mógłby być…) tutor w polskiej szkole?; Tutoring wzmacniający nauczycieli jako zespół. Rozdział 2: Krok po kroku, czyli tutoring w perspektywie organizacyjnej, prawnej i ekonomicznej: Szanse i zagrożenia dla skutecznego wprowadzenia tutoringu do szkoły; Aspekty finansowo-prawne wprowadzenia tutoringu do polskiej szkoły; Wpływ tutoringu na pracę dydaktyczną szkoły; Tutoring rozwojowy a wychowawstwo klasowe w realiach szkoły i w świetle prawa oświatowego. Rozdział 3: Tutoringowe doświadczenia i refleksje, czyli o tym, co już robimy i jak nas widzą: Tutoring w ALA Autorskich Liceach Artystycznych i Akademickich; Tutoring w codzienności szkolnej uczniów, nauczycieli i rodziców ALA; Wpływ tutoringu w ALA na sytuację życiową absolwentów tej szkoły; O systemie opiekuńczym w Autorskich Liceach Artystycznych, czyli jak wzajemnie wspierać się w rozwoju; Tutoring w ALA wsparciem dla ucznia i rodziców. Relacja matki ucznia; Znaczenie systemu opiekuńczo-wychowawczego w ALA Autorskich Liceach Artystycznych; Program „Tutor we Wrocławskim Gimnazjum”. Komunikat; Dlaczego Gmina Wrocław zainwestowała w tutoring?; Czego potrzebuje szkoła? Refleksje praktyka. Zakończenie: Tutoring w szkole drogą do większej wolności i samodzielności ucznia i nauczyciela?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej