Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Górak-Sosnowska Katarzyna (1978- )
(1)
Jarosiński Krzysztof
(1)
Opałka Benedykt
(1)
WojcikKatarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Doktoranci
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy naukowo dydaktyczni
(1)
Studenci
(1)
Temat
Administracja publiczna
(1)
Instytucje otoczenia biznesu
(1)
Obrona rozprawy doktorskiej
(1)
Plagiat
(1)
Polityka lokalna
(1)
Polityka regionalna
(1)
Praca magisterska
(1)
Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi
(1)
Promotorzy prac dyplomowych
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Austria
(1)
Dania
(1)
Europa
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Irlandia
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Cele pracy dyplomowej i wymagania wobec niej: 1.1. Źródła informacji o wymaganiach względem prac magisterskich i licencjackich, 1.2. Trzy ustawowe efekty kształcenia akademickiego, 1.3. Problem naukowości prac dyplomowych, 1.4. Profile prac licencjackich i magisterskich, 1.5. Dopuszczalność prac kompilacyjnych; 2. Etapy przygotowania akademickiej pracy promocyjnej- charakterystyka ogólna etapowych zadań: 2.1. Etap wstępny- wybór promotora, 2.2. Pierwszy etap merytoryczny- wybór tematu, ustalenie celu pracy i pytań badawczych, 2.3. Drugi etap merytoryczny- wybór i zastosowanie metod badawczych, 2.4. Trzeci etap merytoryczny- ustalenie rezultatów badań i ich opracowanie, 2.5. Etap końcowy- ujęcie rezultatów w zwarte opracowanie według planu i reguł pisarstwa naukowego; 3. Wybór tematu. Ustalenie celu i opracowanie planu pracy. Kryteria poprawności redakcyjnej tytułów: 3.1. Wybór tematu i jego ustawienie. 3.2. Kryteria poprawności redakcyjnej tytułów; 4. Poszukiwanie, ocena i gromadzenie różnych materiałów źródłowych do pracy. Zasady doboru literatury: 4.1. Ile książek trzeba przeczytać, by napisać pracę? 4.2. Języki obce- czy konieczne?, 4.3. Co to jest literatura przedmiotu?; 5. Tworzenie struktury pracy- opracowywanie planu. Zewnętrzne oznaki błędów: 5.1. Celowość opracowania roboczego/ próbnego wstępu i planu pracy, 5.2. Zasady tworzenia planu pracy, 5.3. Cechy dobrej konstrukcyjnie pracy, 5.4. Redakcyjna, konstrukcyjna i merytoryczna poprawność planu, 5.5. Sposoby oznaczania kolejności części pracy; 6. Prowadzenie badań, opracowywanie materiałów i wyników badań oraz ich pisemna prezentacja w pracy: 6.1. Zdania i możliwe błędy etapu zasadniczego, 6.2. Robocze metody badań nad problemami naukowymi, 6.3. Podstawowe właściwości tekstu naukowego, 6.4. Problem wykorzystania cudzego dorobku intelektualnego. Zagadnienia plagiatu, 6.5. Język i układ redakcyjny pracy, Aneks do rozdziału 6;7. Zadania końcowego etapu tworzenia pracy : 7.1. Zadania etapu, 7.2. Opracowanie zakończenia pracy, 7.3. Zakres wstępu do pracy, 7.4. Problem podziękowań, 7.5. Strona tytułowa pracy- zawartość informacyjna i układ, 7.6. Porządkowanie spisu wykorzystanych źródeł oraz spisu treści, 7.7. Kontrola pełnej wersji pracy- kryteria i pytania pomocnicze; 8. Specyficzne zagadnienia dotyczące kandydata na doktora: 8.1. W jakim zakresie doktoranta powinny zainteresować zasady podane w dotychczasowych rozdziałach? 8.2. Komu nadaje się stopień doktora, kto ma prawo go nadawać? , 8.3. Szkoły doktorskie jako ośrodki kształcenia doktoranckiego, 8.4. Uprawnienia doktoranta w szkole doktorskiej, 8.5. Kto może prowadzić szkoły doktorskie?, 8.6. Co może stanowić rozprawę doktorską? Formy rozprawy, 8.7. Wybór tematu rozprawy, 8.9. Kto może być promotorem? Wstępne z nim ustalenia, 8.10. Zasady metodyczne procesu doktoryzowania; Bibliografia; Skorowidz rzeczowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi: Historia terminu; „Pozostali”, „inni”, „niebędący” w ustawach o szkolnictwie wyższym; Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi w przepisach prawa powszechnie obowiązującego; „Niebędący nauczycielami akademickimi” w statutach uczelni; Niebędący a Będący; Funkcje: wolność akademicka a biurokratyczna kontrola; Cele: indywidualne a kolektywne (i niewidoczne); Czas pracy: swobodny a ustalony. 2. Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi w opinii interesariuszy uczelni: Metodologia; Rola NNA na uczelniach; Relacje z nauczycielami akademickimi; Postulaty zmian; Propozycje alternatywnej nazwy dla NNA; Podsumowanie. 3. Konsultacje środowiskowe określenia „pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi”: Metodologia; Charakterystyka próby; Preferencje alternatywnej nazwy dla NNA; Wybór preferowanej nazwy a miejsce zatrudnienia; Wybór preferowanej nazwy a rodzaj zatrudnienia; Szczegółowe preferencje określenia pracowników NNA według grup zawodowych; Uzasadnienia preferencji określeń NNA; Uzasadnienia wyborów pracowników działów obsługi studenta; Uzasadnienia wyborów pracowników naukowo-/lub inżynieryjno-technicznych; Uzasadnienia wyborów bibliotekarzy; Uzasadnienia wyborów pracowników kreatywnych; Uzasadnienia wyborów informatyków; Wnioski i rekomendacje; Wnioski ogólne; Rekomendacje dotyczące zmiany określenia „pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi”. Co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Instytucjonalne i gospodarcze uwarunkowania wspierania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Niemczech: 1.1. Administracja publiczna, gospodarka i społeczeństwo Niemiec; 1.2. Charakterystyka i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 1.3. Wspieranie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w regionie Turyngia; Wnioski. 2. Instytucjonalne i gospodarcze uwarunkowania wspierania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Austrii: 2.1. Administracja publiczna, gospodarka i społeczeństwo Austrii; 2.2. Charakterystyka i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 2.3. Charakterystyka wspierania MŚP w regionie Dolna Austria; Wnioski. 3. Instytucjonalne i gospodarcze uwarunkowania wspierania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Szwajcarii: 3.1. Administracja publiczna, gospodarka i społeczeństwo Szwajcarii; 3.2. Charakterystyka i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 3.3. Charakterystyka wspierania MŚP w kantonie Fryburg; Wnioski. 4. Administracja publiczna na poziomie regionalnym i lokalnym a procesy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Niderlandach: 4.1. Charakterystyka społeczno-gospodarcza państwa; 4.2. Organizacja i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 4.3. Wspieranie przedsiębiorczości w prowincji Geldria; Wnioski. 5. Małe i średnie przedsiębiorstwa w Danii – rozwój i zasady wsparcia: 5.1. Charakterystyka państwa i gospodarki; 5.2. Charakterystyka MŚP w Danii; 5.3. Wspieranie przedsiębiorczości w regionie Jutlandii Środkowej; Wnioski. 6. Administracja publiczna na poziomie regionalnym i lokalnym a procesy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Szwecji: 6.1. Charakterystyka społeczno-gospodarcza państwa; 6.2. Organizacja i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 6.3. Charakterystyka oraz formy wsparcia MŚP w regionie Vastra Gotaland (VG); Wnioski. 7. Administracja publiczna na poziomie regionalnym i lokalnym a procesy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Wielkiej Brytanii: 7.1. Charakterystyka społeczno-gospodarcza państwa; 7.2. Organizacja i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 7.3. Charakterystyka i zasady wspierania MŚP w regionie Yorkshire i Humber; Wnioski. 8. Administracja publiczna na poziomie regionalnym i lokalnym a procesy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Irlandii: 8.1. Charakterystyka społeczno-gospodarcza państwa; 8.2. Organizacja i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 8.3. Charakterystyka i zasady wspierania MŚP w Regionie Południowym; Wnioski. 9. Administracja publiczna na poziomie regionalnym i lokalnym a procesy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Hiszpanii: 9.1. Charakterystyka społeczno-gospodarcza państwa; 9.2. Organizacja i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 9.3. Charakterystyka i zasady wspierania MŚP w regionie Kastylia La Mancha; Wnioski. 10. Małe i średnie przedsiębiorstwa we Francji – rozwój i zasady wsparcia: 10.1. Charakterystyka państwa, gospodarki i społeczeństwa; 10.2. Małe i średnie przedsiębiorstwa oraz zasady wspierania przedsiębiorczości we Francji; 10.3. Region Centralny – Dolina Loary jako przykład stosowania mechanizmów wsparcia przedsiębiorczości we Francji; Wnioski. 11. Administracja publiczna na poziomie regionalnym i lokalnym a procesy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw we Włoszech: 11.1. Charakterystyka społeczno-gospodarcza państwa; 11.2. Organizacja i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 11.3. Charakterystyka i zasady wspierania MŚP w regionie Piemont; Wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej