Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Autor
Górak-Sosnowska Katarzyna
(2)
Astriap Justyna
(1)
Blicharz Jolanta
(1)
Borowska Zuzanna
(1)
Bosek-Rak Dominika
(1)
Bołtuć Piotr
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Byszek Katarzyna
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Cybulko Anna
(1)
Dzikowska Anna
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Glapiński Adam (1950- )
(1)
Gnusowski Marek
(1)
Guła Katarzyna
(1)
Górak-Sosnowska Katarzyna (1978- )
(1)
Jarosiński Krzysztof
(1)
Jaskólska Justyna
(1)
Kacperczyk Katarzyna
(1)
Krejner-Nowecka Anna
(1)
Krupowicz Nadzieja
(1)
Kukuła Magdalena
(1)
Lewicki Jacek
(1)
Lubowiecki-Vikuk Adrian Przemysław
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Matukin-Szumlińska Aleksandra
(1)
Mielczarek-Taica Anna
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Olesińska Małgorzata
(1)
Opałka Benedykt
(1)
Osuch Wojciech
(1)
Piechnat Adam
(1)
Puciato Daniel
(1)
Shulhina Liudmyla
(1)
Stoczkiewicz Anna
(1)
Suchorzewska Aleksandra
(1)
Szalonka Katarzyna
(1)
Szuszkiewicz Anita
(1)
Tomaszewska Lidia
(1)
Twardzik Małgorzata
(1)
Wiśniewska Ewa
(1)
WojcikKatarzyna
(1)
Wójcik Marta
(1)
Zaborek Piotr
(1)
Zielińska Kinga Sabina
(1)
Żaczyński Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Doktoranci
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy naukowo dydaktyczni
(1)
Studenci
(1)
Temat
Szkolnictwo wyższe
(3)
Zarządzanie
(3)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
COVID-19
(1)
Dekonsumpcja
(1)
Demokracja
(1)
Dobre praktyki
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia polityczna kapitalizmu
(1)
Epidemie
(1)
Gospodarka
(1)
Informatyzacja
(1)
Instytucje otoczenia biznesu
(1)
Kapitalizm
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Konsumpcja zrównoważona
(1)
Marketing
(1)
Mobilność edukacyjna
(1)
Obrona rozprawy doktorskiej
(1)
Plagiat
(1)
Polityka lokalna
(1)
Polityka podatkowa
(1)
Polityka regionalna
(1)
Praca magisterska
(1)
Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi
(1)
Promotorzy prac dyplomowych
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój gospodarczy
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Schumpeter, Joseph Alois (1883-1950)
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia ekonomiczna
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Studenci zagraniczni
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Technologia
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Umiędzynarodowienie nauki i edukacji
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Austria
(1)
Dania
(1)
Europa
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Irlandia
(1)
Niemcy
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(5)
Monografia
(4)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Nauka i badania
(5)
Zarządzanie i marketing
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Josepha A. Schumpeter. Życie, kariera i dokonania 2. Schumpeterwska wizja rozwoju myśli ekonomicznej 3. Teoria funkcjonowania i rozwoju gospodarki kapitalistycznej 4. Socjologia kapitalizmu. System ekonomiczny a system spółczesny i polityczny 5. Kryzys państwa podatków 6. Mane, thekel, fares dla kapitalizmu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; COVID-19 na uczelniach: Zarządzanie uczelnią w warunkach COVID-19. Perspektywa pracowników niebędących nauczycielami akademickimi; Realizacja administracyjnej obsługi toku studiów i jej ocena przez studentów w czasie pandemii COVID-19; Praktyki zawodowe w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania uczelni w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19. Uwagi krytyczne wobec stanowiska; Polskiej Komisji Akredytacyjnej w sprawie osiągania i weryfikacji efektów uczenia się przypisanych do praktyk zawodowych. Techniki informatyczne w służbie szkolnictwa wyższego: Cyfryzacja obsługi procesu dydaktycznego na uczelniach: konieczność czy skutek uboczny pandemii COVID-19?; Szkolnictwo wyższe wobec wyzwań związanych z rozwojem sztucznej inteligencji; Cyfryzacja procesu komunikacji ze studentami na uczelni; Sprawy pracownicze - wyzwania i trudności: Lider w administracji uczelni - doskonalenie stylu przywództwa za pomocą koncepcji Lean Leadership; Znaczenie zaufania wśród pracowników administracyjnych uczelni; Mobbing w środowisku akademickim - próba definicji zjawiska i charakterystyki jego uwarunkowań. Dobre praktyki w zarządzaniu procesami administracyjnymi: Wykorzystanie i rozwój kapitału ludzkiego jako działanie wspomagające kształtowanie wizerunku publicznych uczelni zawodowych; Uczelniane Forum Dziekanatów Politechniki Warszawskiej jako przykład zinstytucjonalizowanej współpracy dziekanatów; Zapewnianie jakości kształcenia w szkołach doktorskich - wybrane zagadnienia; Noty o Autorkach i Autorze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: O Autorach. Wprowadzenie. Część I – Uwarunkowania internacjonalizacji uczelni. 1. Internacjonalizacja w strategiach rozwojowych instytucji szkolnictwa wyższego. Analiza na przykładzie wybranych uczelni w Polsce. 2. Realizacja projektów jako sposób wspierania internacjonalizacji uczelni. 3. Centrum umiędzynarodowienia czy dział obsługi studenta (zagranicznego)? Rola biura współpracy z zagranicą w strukturze uczelni. 4. Rola szkoleń międzykulturowych w procesie internacjonalizacji polskich uczelni. 5. Doświadczenia i dobre praktyki związane z umiędzynarodowieniem uczelni – analiza na podstawie zagranicznych wizyt studyjnych, realizowanych w ramach projektu #SGH4U Część II – Umiędzynarodowienie poprzez zagraniczne programy dydaktyczne. 6. Od transgranicznego do transformatywnego uczenia się w programach mobilności akademickiej. 7. Studenci programu Erasmus a nabywanie kompetencji wymaganych na rynku pracy. 8. Dobre praktyki w ustanawianiu i realizacji programów podwójnego dyplomu w świetle dziesięcioletnich doświadczeń ich oferowania w SGH. 9. CEMS – globalny program dla globalnych obywateli. 10. Bezpieczeństwo studentów podczas wymiany zagranicznych – doświadczenia amerykańskie na przykładzie rozwiązań programu Council on International Educational Exchange (CIEE). Część III – Studenci zagraniczni w Polsce. 11. O problemach i wyzwaniach w zakresie procesu rekrutacji na studia wyższe studentów zagranicznych w kontekście zmieniających się uwarunkowań zewnętrznych. 12. Ubezpieczenie zdrowotne studentów w kontekście wymiany międzynarodowej. 13. Studenci zagraniczni w Polsce w kontekście różnic międzykulturowych. 14. Studenci z państw afrykańskich na globalnych rynku usług edukacyjnych. Szanse i wyzwania dla Polski. Spis rysunków. Spis tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1 Społeczna odpowiedzialność biznesu - istota, pojęcia pokrewne i bieżące trendy w badaniach naukowych; Wprowadzenie; 1.1. Koncepcje teoretyczne odnoszące się do społecznej odpowiedzialności biznesu; 1.2. Ewolucja pojęcia i definicji CSR; 1.3. CSR a pojęcia pokrewne; 1.4. Nurty w badaniach nad społeczną odpowiedzialnością biznesu; Podsumowanie; Rozdział 2 Metodyka badania związków społecznej odpowiedzialności biznesu z wynikami przedsiębiorstw; Wprowadzenie; 2.1. Teoretyczny model związków przyczynowych społecznej odpowiedzialności biznesu z wynikami przedsiębiorstw; 2.2. Operacjonalizacja i pomiar zaangażowania w społeczną odpowiedzialność biznesu w przedsiębiorstwach; 2.3. Operacjonalizacja i pomiar wyników przedsiębiorstw w badaniach nad społeczną odpowiedzialnością biznesu; 2.4. Metody gromadzenia danych pierwotnych w badaniach nad związkiem pomiędzy społeczną odpowiedzialnością biznesu a wynikami przedsiębiorstw; 2.5. Kierunek i kształt współzależności pomiędzy społeczną odpowiedzialnością biznesu a wynikami przedsiębiorstw; Podsumowanie; Rozdział 3 Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu na wyniki przedsiębiorstw - krytyczny przegląd wybranych badań empirycznych; Wprowadzenie; 3.1. Podejście holistyczne do społecznej odpowiedzialności biznesu; 3.2. Przywództwo etyczne; 3.3. CSR w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 3.4. Społeczna odpowiedzialność biznesu i współtworzenie wartości z interesariuszami a wyniki przedsiębiorstwa; 3.5. Współpraca z organizacjami pozarządowymi a wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu na wyniki przedsiębiorstwa; Podsumowanie; Rozdział 4 Społeczna odpowiedzialność biznesu a wyniki polskich średnich przedsiębiorstw z branży spożywczej - rezultaty badań empirycznych; Wprowadzenie; 4.1. Metodyka badania; 4.2. Wyniki badania; 4.3. Ograniczenia metody badawczej; Podsumowanie; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : człowiek wobec technologii / redakcja naukowa: Dominika Bosek-Rak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : SGH Oficyna Wydawnicza, 2023. - 138, [2] strony : tabele, kolorowe rysunki ; 24 cm.
WSTĘP; Rozdział 1 GOSPODARKA 4.0 I JEJ NASTĘPSTWA; Rozdział 2 DETERMINANTY CYFRYZACJI PŁATNOŚCI; Rozdział 3 POSTĘPY CYFRYZACJI OCHRONY ZDROWIA W POLSCE; Rozdział 4 TRANSFORMACJA ZWINNA (AGILE TRANSFORMATION) JAKO PODEJŚCIE DO ZWIĘKSZANIA EFEKTYWNOŚCI ORGANIZACJI; Rozdział 5 DOŚWIADCZENIE KLIENTA (CUSTOMER EXPERIENCE) W ERZE CYFROWEJ; Rozdział 6 SERVICE DESIGN – KLIENTOCENTRYCZNE PODEJŚCIE DO TWORZENIA PRODUKTÓW I USŁUG; Rozdział 7 RYNEK PRACY PRZYSZŁOŚCI. TRENDY WPŁYWAJĄCE NA ORGANIZACJE I PRACOWNIKÓW; SPIS RYSUNKÓW; SPIS TABEL.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Meandry zrównoważonej konsumpcji / redakcja naukowa Anna Dąbrowska, Bogdan Mróz. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : SGH Oficyna Wydawnicza, 2025. - 216, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Wstęp; 1. Zrównoważony rozwój jako współczesny paradygmat rozwoju cywilizacyjnego; Wprowadzenie; 1.1. Geneza paradygmatu zrównoważonego rozwoju; 1.2. Główne założenia koncepcji zrównoważonego rozwoju; 1.3. Implementacja koncepcji zrównoważonego rozwoju w decyzjach konsumentów i działalności przedsiębiorstw; Zakończenie; 2. Zrównoważony rozwój w strategiach Unii Europejskiej; Wprowadzenie; 2.1. Strategia na rzecz zrównoważonego rozwoju realizowana w latach 2002–2009; 2.2. Miejsce zrównoważonego rozwoju w strategii Europa 2020 oraz w Europejskim Zielonym Ładzie; 2.3. Zrównoważony rozwój w przyjętej przez Unię Europejską Agendzie 2030; 2.4. Realizacja Celów Zrównoważonego Rozwoju; Zakończenie; 3. Rola i znaczenie zrównoważonej konsumpcji i produkcji w operacjonalizacji koncepcji zrównoważonego rozwoju; Wprowadzenie; 3.1. Pojęcie i istota zrównoważonej konsumpcji i produkcji; 3.2. Działania na rzecz wdrażania zrównoważonych wzorców konsumpcji i produkcji; Zakończenie; 4. Trendy ekologiczne w zachowaniach współczesnych konsumentów; Wprowadzenie; 4.1. Ekonomiczny i społeczny kontekst ekologizacji zachowań konsumenckich w dobie zrównoważonej konsumpcji i produkcji; 4.2. Charakterystyka wybranych trendów proekologicznych w zachowaniach konsumentów; 4.3. Od fast fashion do slow fashion – proekologiczne zachowania konsumentów na rynku mody; 4.4. Internetowe platformy wymiany odzieży używanej; Zakończenie; 5. Dekonsumpcja wyzwaniem dla konsumentów i producentów w dobie zrównoważonej konsumpcji; Wprowadzenie; 5.1. Konceptualizacja i aspekty definicyjne zjawiska dekonsumpcji; 5.2. Przejawy dekonsumpcji w procesie konsumpcyjnym i produkcyjnym; 5.3. Współwystępowanie dekonsumpcji ze współczesnymi trendami związanymi ze zrównoważonym rozwojem; 5.4. Wyzwania dekonsumpcji dla konsumentów i przedsiębiorstw. Perspektywy rozwojowe trendu i jego determinanty; Zakończenie; 6. Technologie perswazyjne w kształtowaniu wzorców zrównoważonej konsumpcji; Wprowadzenie; 6.1. Potencjał technologii perswazyjnych w kształtowaniu wzorców zrównoważonej konsumpcji; 6.2. Wykorzystanie technologii perswazyjnych w kształtowaniu wzorców zrównoważonych postaw konsumentów w sferze zachowań prośrodowiskowych i prospołecznych; 6.3. Wykorzystanie technologii perswazyjnych w kształtowaniu zrównoważonych zachowań w sferze poprawy jakości życia konsumentów; 6.4. Wyzwania i dylematy stosowania technologii perswazyjnych w kształtowaniu wzorców zrównoważonej konsumpcji; Zakończenie; 7. Miejsce sztucznej inteligencji w zrównoważonej konsumpcji – wybrane aspekty; Wprowadzenie; 7.1. Potencjalne korzyści i zagrożenia dla człowieka wynikające ze stosowania sztucznej inteligencji w dobie wdrażania zrównoważonej konsumpcji na podstawie przeglądu literatury; 7.2. Status człowieka jako konsumenta i pracownika w dobie zrównoważonego rozwoju i rozwoju sztucznej inteligencji; 7.3. Unijne kierunki regulacji prawnych w sytuacji korzystania ze sztucznej inteligencji; Zakończenie; 8. Prawa i świadomość konsumenta a zrównoważony rozwój; Wprowadzenie; 8.1. Prawa konsumenta w Unii Europejskiej i w Polsce; 8.2. Dyrektywy: cyfrowa, towarowa i Omnibus; 8.3. Świadomość konsumencka a zrównoważony rozwój; Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi: Historia terminu; „Pozostali”, „inni”, „niebędący” w ustawach o szkolnictwie wyższym; Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi w przepisach prawa powszechnie obowiązującego; „Niebędący nauczycielami akademickimi” w statutach uczelni; Niebędący a Będący; Funkcje: wolność akademicka a biurokratyczna kontrola; Cele: indywidualne a kolektywne (i niewidoczne); Czas pracy: swobodny a ustalony. 2. Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi w opinii interesariuszy uczelni: Metodologia; Rola NNA na uczelniach; Relacje z nauczycielami akademickimi; Postulaty zmian; Propozycje alternatywnej nazwy dla NNA; Podsumowanie. 3. Konsultacje środowiskowe określenia „pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi”: Metodologia; Charakterystyka próby; Preferencje alternatywnej nazwy dla NNA; Wybór preferowanej nazwy a miejsce zatrudnienia; Wybór preferowanej nazwy a rodzaj zatrudnienia; Szczegółowe preferencje określenia pracowników NNA według grup zawodowych; Uzasadnienia preferencji określeń NNA; Uzasadnienia wyborów pracowników działów obsługi studenta; Uzasadnienia wyborów pracowników naukowo-/lub inżynieryjno-technicznych; Uzasadnienia wyborów bibliotekarzy; Uzasadnienia wyborów pracowników kreatywnych; Uzasadnienia wyborów informatyków; Wnioski i rekomendacje; Wnioski ogólne; Rekomendacje dotyczące zmiany określenia „pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi”. Co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Instytucjonalne i gospodarcze uwarunkowania wspierania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Niemczech: 1.1. Administracja publiczna, gospodarka i społeczeństwo Niemiec; 1.2. Charakterystyka i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 1.3. Wspieranie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w regionie Turyngia; Wnioski. 2. Instytucjonalne i gospodarcze uwarunkowania wspierania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Austrii: 2.1. Administracja publiczna, gospodarka i społeczeństwo Austrii; 2.2. Charakterystyka i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 2.3. Charakterystyka wspierania MŚP w regionie Dolna Austria; Wnioski. 3. Instytucjonalne i gospodarcze uwarunkowania wspierania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Szwajcarii: 3.1. Administracja publiczna, gospodarka i społeczeństwo Szwajcarii; 3.2. Charakterystyka i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 3.3. Charakterystyka wspierania MŚP w kantonie Fryburg; Wnioski. 4. Administracja publiczna na poziomie regionalnym i lokalnym a procesy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Niderlandach: 4.1. Charakterystyka społeczno-gospodarcza państwa; 4.2. Organizacja i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 4.3. Wspieranie przedsiębiorczości w prowincji Geldria; Wnioski. 5. Małe i średnie przedsiębiorstwa w Danii – rozwój i zasady wsparcia: 5.1. Charakterystyka państwa i gospodarki; 5.2. Charakterystyka MŚP w Danii; 5.3. Wspieranie przedsiębiorczości w regionie Jutlandii Środkowej; Wnioski. 6. Administracja publiczna na poziomie regionalnym i lokalnym a procesy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Szwecji: 6.1. Charakterystyka społeczno-gospodarcza państwa; 6.2. Organizacja i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 6.3. Charakterystyka oraz formy wsparcia MŚP w regionie Vastra Gotaland (VG); Wnioski. 7. Administracja publiczna na poziomie regionalnym i lokalnym a procesy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Wielkiej Brytanii: 7.1. Charakterystyka społeczno-gospodarcza państwa; 7.2. Organizacja i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 7.3. Charakterystyka i zasady wspierania MŚP w regionie Yorkshire i Humber; Wnioski. 8. Administracja publiczna na poziomie regionalnym i lokalnym a procesy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Irlandii: 8.1. Charakterystyka społeczno-gospodarcza państwa; 8.2. Organizacja i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 8.3. Charakterystyka i zasady wspierania MŚP w Regionie Południowym; Wnioski. 9. Administracja publiczna na poziomie regionalnym i lokalnym a procesy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Hiszpanii: 9.1. Charakterystyka społeczno-gospodarcza państwa; 9.2. Organizacja i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 9.3. Charakterystyka i zasady wspierania MŚP w regionie Kastylia La Mancha; Wnioski. 10. Małe i średnie przedsiębiorstwa we Francji – rozwój i zasady wsparcia: 10.1. Charakterystyka państwa, gospodarki i społeczeństwa; 10.2. Małe i średnie przedsiębiorstwa oraz zasady wspierania przedsiębiorczości we Francji; 10.3. Region Centralny – Dolina Loary jako przykład stosowania mechanizmów wsparcia przedsiębiorczości we Francji; Wnioski. 11. Administracja publiczna na poziomie regionalnym i lokalnym a procesy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw we Włoszech: 11.1. Charakterystyka społeczno-gospodarcza państwa; 11.2. Organizacja i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 11.3. Charakterystyka i zasady wspierania MŚP w regionie Piemont; Wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Cele pracy dyplomowej i wymagania wobec niej: 1.1. Źródła informacji o wymaganiach względem prac magisterskich i licencjackich, 1.2. Trzy ustawowe efekty kształcenia akademickiego, 1.3. Problem naukowości prac dyplomowych, 1.4. Profile prac licencjackich i magisterskich, 1.5. Dopuszczalność prac kompilacyjnych; 2. Etapy przygotowania akademickiej pracy promocyjnej- charakterystyka ogólna etapowych zadań: 2.1. Etap wstępny- wybór promotora, 2.2. Pierwszy etap merytoryczny- wybór tematu, ustalenie celu pracy i pytań badawczych, 2.3. Drugi etap merytoryczny- wybór i zastosowanie metod badawczych, 2.4. Trzeci etap merytoryczny- ustalenie rezultatów badań i ich opracowanie, 2.5. Etap końcowy- ujęcie rezultatów w zwarte opracowanie według planu i reguł pisarstwa naukowego; 3. Wybór tematu. Ustalenie celu i opracowanie planu pracy. Kryteria poprawności redakcyjnej tytułów: 3.1. Wybór tematu i jego ustawienie. 3.2. Kryteria poprawności redakcyjnej tytułów; 4. Poszukiwanie, ocena i gromadzenie różnych materiałów źródłowych do pracy. Zasady doboru literatury: 4.1. Ile książek trzeba przeczytać, by napisać pracę? 4.2. Języki obce- czy konieczne?, 4.3. Co to jest literatura przedmiotu?; 5. Tworzenie struktury pracy- opracowywanie planu. Zewnętrzne oznaki błędów: 5.1. Celowość opracowania roboczego/ próbnego wstępu i planu pracy, 5.2. Zasady tworzenia planu pracy, 5.3. Cechy dobrej konstrukcyjnie pracy, 5.4. Redakcyjna, konstrukcyjna i merytoryczna poprawność planu, 5.5. Sposoby oznaczania kolejności części pracy; 6. Prowadzenie badań, opracowywanie materiałów i wyników badań oraz ich pisemna prezentacja w pracy: 6.1. Zdania i możliwe błędy etapu zasadniczego, 6.2. Robocze metody badań nad problemami naukowymi, 6.3. Podstawowe właściwości tekstu naukowego, 6.4. Problem wykorzystania cudzego dorobku intelektualnego. Zagadnienia plagiatu, 6.5. Język i układ redakcyjny pracy, Aneks do rozdziału 6;7. Zadania końcowego etapu tworzenia pracy : 7.1. Zadania etapu, 7.2. Opracowanie zakończenia pracy, 7.3. Zakres wstępu do pracy, 7.4. Problem podziękowań, 7.5. Strona tytułowa pracy- zawartość informacyjna i układ, 7.6. Porządkowanie spisu wykorzystanych źródeł oraz spisu treści, 7.7. Kontrola pełnej wersji pracy- kryteria i pytania pomocnicze; 8. Specyficzne zagadnienia dotyczące kandydata na doktora: 8.1. W jakim zakresie doktoranta powinny zainteresować zasady podane w dotychczasowych rozdziałach? 8.2. Komu nadaje się stopień doktora, kto ma prawo go nadawać? , 8.3. Szkoły doktorskie jako ośrodki kształcenia doktoranckiego, 8.4. Uprawnienia doktoranta w szkole doktorskiej, 8.5. Kto może prowadzić szkoły doktorskie?, 8.6. Co może stanowić rozprawę doktorską? Formy rozprawy, 8.7. Wybór tematu rozprawy, 8.9. Kto może być promotorem? Wstępne z nim ustalenia, 8.10. Zasady metodyczne procesu doktoryzowania; Bibliografia; Skorowidz rzeczowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 378 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej