Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Douglas Laura Clampitt
(1)
Edwards Paul
(1)
Edwards Sarah
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Stany Zjednoczone
(1)
Język
angielski
(1)
Temat
Działalność gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Reklama
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Focusing-cleary defining what you do; 2. Nichting-decining what you want to become known for; 3. Mastery-emonstrating why you're the Best choice; 4. Developing your tailor-made marketing campaign; 5. Describing what you do in a memorable way; 6. Making a name for yourself; 7. Creating an Unforgettable Impression; 8. Developing Your Promotional Package; 9. Making Personal Contacts; 10. Getting Others Talking About You; 11. Telling All About it; 12. Showing what you can do; 13. Turning Interst into Business again ang again.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej