Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(327)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Książki
(320)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje fachowe
(16)
Czasopisma
(7)
E-booki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(265)
dostępne
(225)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(231)
Czytelnia
(269)
Autor
Chodyński Andrzej
(10)
Penc Józef (1939-2017)
(8)
Strużycki Marian
(8)
Grudzewski Wiesław M
(5)
Perechuda Kazimierz
(5)
Borkowski Stanisław
(4)
Duraj Jan
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Rudolf Stanisław
(4)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(4)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Bitkowska Agnieszka
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Dzieńdziora Joanna
(3)
Grajewski Piotr
(3)
Hejduk Irena K
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Jeziorski Leopold
(3)
Kostera Monika
(3)
Malara Zbigniew
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Stabryła Adam (1942- )
(3)
Szabłowski Józef
(3)
Vollmuth Hilmar J
(3)
Antoszkiewicz Jan D
(2)
Bednarski Lech
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Czajka Kamil
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Grudzewski Wiesław
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Howaniec Honorata
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Janasz Władysław
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jędralska Krystyna
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kadysz Piotr
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Kondak Anna
(2)
Kordel Piotr
(2)
Kotlicki Rafał
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Krzakiewicz Kazimierz
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Lichtarski Jan
(2)
Lipka Anna
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Marks Stephen G
(2)
Merski Janusz
(2)
Nowacki Robert
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pawlak Marek
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Sadowski Józef
(2)
Samuelson William F
(2)
Skórska Anna
(2)
Sobińska Małgorzata
(2)
Stocki Ryszard
(2)
Szołtysek Katarzyna
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Woźniak-Sobczak Barbara
(2)
Zarębska Anna
(2)
Ziółkowska Bogusława
(2)
Ładoński Wiesław
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Afuah Allan
(1)
Allaire Yvan
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Anusz Jan
(1)
Armstrong Douglas
(1)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balcerek Ewa
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baran Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(243)
1990 - 1999
(36)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(332)
Język
polski
(330)
angielski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(265)
Zarządzanie
(123)
Organizacja
(89)
Zarządzanie strategiczne
(47)
Zarządzanie wiedzą
(41)
Kadry
(35)
Organizacja ucząca się
(32)
Zarządzanie jakością
(29)
Innowacje
(28)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(23)
Menedżerowie
(21)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(19)
Informacja dla zarządzania
(15)
Systemy informatyczne zarządzania
(15)
Decyzje
(14)
Teoria organizacji
(14)
Internet
(13)
Gospodarka oparta na wiedzy
(12)
Kultura organizacyjna
(12)
Globalizacja
(11)
Motywacja pracy
(11)
Zarządzanie projektami
(11)
Controlling
(10)
Gospodarka
(10)
Konkurencja
(10)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(10)
Systemy informatyczne
(10)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(9)
Informatyka
(8)
Logistyka
(8)
Produkcja
(8)
Przedsiębiorczość (postawa)
(8)
Jakość
(7)
Jakość produktu
(7)
Marketing
(7)
Marketing strategiczny
(7)
Praca
(7)
Usługi
(7)
Handel elektroniczny
(6)
Informacja
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Przywództwo
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Turystyka
(6)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Benchmarking
(5)
Informacja gospodarcza
(5)
Konflikt
(5)
Kultura
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Negocjacje
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Outsourcing
(5)
Public relations
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Systemy informacyjne
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Efektywność ekonomiczna
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Mentoring
(4)
Motywacja
(4)
Normy ISO 9000
(4)
Projektowanie
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Rynek kapitałowy
(4)
Rynek pracy
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Instytucje nonprofit
(3)
Inwestycje
(3)
Kariera
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Ocena pracowników
(3)
Organizacja pracy
(3)
Organizacje
(3)
Polska
(3)
Poradnictwo
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przedsiebiorstwo
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przemysł
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Płaca
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rynek
(3)
Sieć komputerowa
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Awans zawodowy
(2)
Banki
(2)
Baza danych
(2)
Bhp
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Blogi
(2)
COVID-19
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(4)
1989-2000
(2)
2001-0
(2)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(30)
Opracowanie
(16)
Praca zbiorowa
(12)
Czasopismo naukowe
(8)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Poradnik
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo prawnicze
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(63)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(38)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
332 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Rozwój firmy w aspekcie innowacyjności i jakości produktu; Zarządzanie marketingiem na rynku dóbr przemysłowych w kontekście jakości i innowacyjności; Zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania strategiczne realizacji innowacji w firmie; Zarządzanie przemysłowymi innowacjami ekologicznymi - studia przypadków innowacji produktowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Audit znormalizowanych systemów zarządzania, 2. Audyt kultury organizacyjnej, 3. Audyt personalny w przedsiębiorstwie, 4. Audyt finansowy - rewizja sprawozdań finansowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Zarządzanie / red. nauk. Maria Strykowska)
1. Problem: To nie zmiany są przyczyną twoich problemów; Analiza przypadku; 2. Rozwiązania: Jak sprawić, by ludzie zrezygnowali ze starych nawyków; Przeprowadzanie ludzi przez strefę neutralną; Nowe rozpoczęcie; Transformacja, rozwój i odnowa; 3. Praca z nieustannymi zmianami w organizacji i twoim życiu: Jak radzić sobie z nieustannymi zmianami; 4. Wniosek: Praktyczna analiza przypadku; Wniosek; Praktyczna analiza przypadku; Wniosek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rzeczywistość w przedsiębiorstwie; Opinie na temat obecnej sytuacji; Machiavelli; Ewolucyjny system kierowania; Systemy kierowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Proces ewolucji struktu organizacji działalności gospodarczej, 2. Dylematy zarządzania organizacjami sieciowymi, 3. Interpretacja systemu controllingu w organizacji sieciowej, 4. Metody podnoszenia wartości dodanej, 5. Wybrane obszary controllingu w sieci wartości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne - strukturalne i metodologiczne ramy strategii: geneza zarządzania strategicznego strategie jako pojęcie podstawowe; strategia w przekroju procesów decyzyjnych przedsiębiorstwa; Konceptualne podstawy strategii przedsiębiorstwa; Przedsiębiorstwo jako podmiot procesu transformacji gospodarczej; Model strategii przedsiębiorstwa i kierunek jej zmian; strategiczne implikacje otoczenia przedsiębiorstw - wybrane zagadnienia: transformacja w przekroju makrostruktur; Z warsztatu analizy strategicznej - problemy i doświadczenia: analiza otoczenia przedsiębiorstwa - doświadczenia praktyczne, reorientacja strategii przedsiębiorstwa w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Model ciągłego doskonalenia systemu zarządzania: 1.Doskonalenia zarządzania jakością, 2.Business Process Reengineering (BPR) jako metoda restrukturyzacji, 3. Systemy klasy MRP, MRP II, ERP, CRM, 4.Zarządzanie Relacjami z Klientami - Customer Relationship Managment, 5. Just-in-Time. Cz. II Metody projektowania systemów zarządzania: 6. Benchmarking jako metoda projektowania systemów zarządzania, 7. Lean Management jako metoda projektowania systemów zarządzania, 8. Outsourcing jako metoda projektowania systemów zaradzania w przedsiębiorstwie
5.Just-in-Time. Cz.II Metody projektowania systemów zarządzania : 6.Be nchmarking jako metoda projektowania systemów zarządza nia, 7.Lean Management jako metoda projektowania syste mów zarządzania, 8.Outsourcing jako metoda projektowan ia systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Abecadło przedsiębiorstwa: 1. Istota i zakres funkcjonowania przedsiębiorstwa, 2. Organizacyjne i produkcyjne aspekty działalności przedsiębiorstwa, 3. Potencjał przedsiębiorstwa. Cz.II Zmieniające się przedsiębiorstwo: 4. Odnawianie przedsiębiorstwa, 5. Globalizacja przedsiębiorstwa. Cz.III Współczesne i przyszłe zagadnienia zarządzania przedsiębiorstwem: 6. Podstawy zarządzania, 7. wybrane metody zarządzania przedsiębiorstwem, 8. Przedsiębiorstwo przyszłości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie do systemów informacyjnych zarządzania, R2. Problematyka systemów informacyjnych, R.3 Projektowanie systemów informacyjnych zarządzania, R.4 Metody i techniki w projektowaniu systemów informacyjnych zarządzania, R.5 Przykłady projektów systemów informacyjnych zarządzanie, R.6 Ergonomia w projektowaniu systemów informacyjnych zarządzania, R.7 Systemy wspomagające zarządzanie, R.8 Technologia informacyjna stan obecny i przyszłość, R.9 Przestępczość komputerowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im.E ; Nr 59)
1. Podstawy wiedzy o organizacjach i zarządzaniu: Przedmiot organizacji i zarządzania; Rys historyczny wiedzy o organizacji i zarządzaniu; Funkcje organizacji i zarządzania; Organizacja i zarządzanie a inne nauki; Teoria organizacji i zarządzania w praktyce turystycznej. 2. Turystyka jako działalność gospodarcza: Istota współczesnej turystyki; Podstawowe funkcje współczesnej turystyki; Turystyka gospodarcza. 3. Podmioty gospodarcze w turystyce: Pojęcia i cele przedsiębiorstwa turystycznego; Podstawy prawne działalności gospodarczej przedsiębiorstwa turystycznego; Funkcje przedsiębiorstwa turystycznego; Klasyfikacja i organizacja przedsiębiorstw turystycznych; Organizacyjne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa turystycznego; Zasoby kapitałowe, majątkowe i kadrowe oraz ich rola w przedsiębiorstwie turystycznym; Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym; Informatyczne systemy wspomagające zarządzanie; Logistyka w turystyce. 4. Systemy zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym: specyfika przedsiębiorstwa turystycznego; Planowanie działalności; Organizowanie pracy; Motywowanie pracowników; Kontrolowanie, Decydowanie, Style zarządzania. 5. Procesy destabilizujące zarządzanie: wpływ stresu i emocji na efekty pracy; Konflikty w zarządzaniu przedsiębiorstwem turystycznym i ich przyczyny; Istota, czynniki decydujące o skuteczności negocjacji. 6. Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym: Organizacja działań marketingowych w przedsiębiorstwie turystycznym; Analiza otoczenia firmy turystycznej; Plan marketingowy jako narzędzie w systemie zarządzania przedsiębiorstwem; strategia zarządzania marketingowego przedsiębiorstwem turystycznym; strategie przedsiębiorstw turystycznych wobec konkurencji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Proces strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, R.II Ewolucyjne aspekty analiz sektorowych, R.III Wybrane metody i techniki analizy strategicznej w sektorze, R.IV Diagnoza stanu rozwoju sektora
3.Charakterystyka wybranych modeli procesu zarządza nia strategicznego, 4.Analiza strategiczna w procesie zarządzania strategicznego. R.II Ewoulcyjne aspekty analiz sektorowych : 1.Pojęcie
i ewolucja cyklu życia sektora, 2.Czynniki charaktery zujące fazy cyklu życia sektora, 3.Podstawowe zależnoś ci w ewolucji sektora, 4.Strategiczne zachowania firm w czasie ewolucji sektora, 5.Struktura sektora konkure ncyjnego. R.III Wybrane metody i techniki analizy strategicznej w sektorze : 1.Metoda pięciu sił Potera, 2.Analiza grup strategicznych, 3.Wywiad gospodarczy, 4.Prognozow anie rozwoju rynkowego, 5.Punktowa ocena atrakcyjności
sektora, 6.Krzywa doświadczeń. R.IV Diadnoza stanu rozwoju sektora : 1.Metodyka diagn ozowania faz rozwojowych sektora, 2.Metoda list kontro lnych w diagnozowaniu faz rozwoju sektora, 3.Identyfi kacja faz rozwoju sektora, 4.Możliwości wnioskowania diagnostycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Enterprise performance management - nowe wsparcie dla przedsiębiorczości korporacyjnej w warunkach globalizacji; Migracja wartości a procesy przedsiębiorczości; Zarządzanie wiedzą jako przejaw przedsiębiorczości; Przedsiębiorczość w restrukturyzacji i wycenie przedsiębiorstwa; Reorientacja procesowa w organizacji a warunki wyzwalania przedsiębiorczości; Integracja personalna w grupach kapitałowych. Szanse i zagrożenia dla przedsiębiorczości; Public relations a inne formy wpływu na otoczenie - przejawy przedsiębiorczości; Project finance jako metoda pobudzania przedsiębiorczości; Umowy handlowe i regulacje celne jako uwarunkowania przedsiębiorczości; Wpływ prywatyzacji przedsiębiorstw na innowacyjność gospodarki na przykładzie gospodarki polskiej; Wspieranie przedsiębiorczości w działalności gospodarczej małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; Wzrost przedsiębiorczości na polskim rynku telekomunikacyjnym jako efekt procesów liberalizacyjno- demonopolizacyjnych; Uwarunkowania i przejawy przedsiębiorczości na obszarach wiejskich w Polsce; Przejawy przedsiębiorczości w zarządzaniu kryzysowym w transporcie lotniczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przesłanki podejścia procesowego do zarządzania organizacją; 2. Projektowanie procesów w organizacji; 3. Zarządzanie organizacją poprzez kreatywne kształtowanie procesów; 4. Organizacja procesowa i jej determinanty; 5. Zarządzanie wiedzą w organizacji procesowej; 6. Kultura w organizacji procesowej; 7. Struktury wspierające wdrażanie dynamicznych systemów zarządzania procesami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. 1. Idea ustawicznego rozwoju w kontekście trendów w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji: 1.1. Współczesne wyzwania w zarządzaniu kapitałem ludzkim; 1.1.1. Współczesne rozumienie kapitału ludzkiego; 1.1.2. Wpływ globalizacji na zarządzanie kapitałem ludzkim; 1.1.3. Gospodarka oparta na wiedzy i zarządzanie wiedzą w organizacji; 1.1.4. Współczesne koncepcje organizacji uczących się i inteligentnych; 1.2. Rozwój koncepcji zarządzania kapitałem ludzkim; 1.2.1. Modele funkcji personalnej; 1.2.2. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; 1.2.3. Podejście modelowe do polityki personalnej; 1.3. Formy rozwoju kapitału ludzkiego w organizacji; 1.3.1. Istota rozwoju kapitału ludzkiego; 1.3.2. Kształtowanie kariery zawodowej pracowników; 1.3.3. Podnoszenie kwalifikacji pracowników. 2. Istota mentoringu: 2.1. Mentoring w koncepcji kapitału ludzkiego; 2.1.1. Historyczne źródła mentoringu; 2.1.2. Współczesne rozumienie mentoringu; 2.1.3. Mentoring jako metoda rozwoju pracownika; 2.2. Złożoność mentoringu w organizacjach; 2.2.1. Typologie mentoringu w organizacjach; 2.2.2. Różnorodność ról mentora w procesie mentoringu; 2.2.3. Przełożony w procesie mentoringu; 2.3. Znaczenie współczesnego mentoringu; 2.3.1. Rola procesów mentoringu w organizacji; 2.3.2. Efekty mentoringu dla uczestników procesu mentoringu; 2.3.3. Efekty mentoringu dla organizacji. 3. Projektowanie procesów mentoringu w organizacji: 3.1. Stopień sformalizowania procesów mentoringu; 3.2. Elementy procesu mentoringu w organizacji; 3.2.1. Etap przygotowawczy; 3.2.2. Etap realizacji; 3.2.3. Etap oceny; 3.3. Uwarunkowania prowadzenia mentoringu wewnątrz organizacji; 3.3.1. Uwarunkowania procesowe; 3.3.2. Uwarunkowania personalne. 4. Metodyka badań empirycznych: 4.1. Przebieg procesu badawczego; 4.2. Wykorzystanie techniki gromadzenia danych; 4.3. Dobór próby badawczej i charakterystyka badanych przedsiębiorstw; 4.4. Zastosowanie techniki analizy danych. 5. Mentoring w praktyce polskich przedsiębiorstw: 5.1. Specyfika mentoringu występującego w średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce – wyniki badania reprezentatywnego; 5.2. Charakterystyka struktury procesów mentoringu w badanych przedsiębiorstwach. 6. Modelowanie skuteczności mentoringu w polskich przedsiębiorstwach: 6.1. Ocena wewnątrzorganizacyjnych uwarunkowań procesu mentoringu; 6.1.1. Identyfikacja wewnątrzorganizacyjnych uwarunkowań mentoringu w badanych przedsiębiorstwach; 6.1.2. Uwarunkowania organizacyjne; 6.1.3. Uwarunkowania motywacyjne; 6.1.4. Uwarunkowania dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi; 6.1.5. Uwarunkowania relacyjne; 6.1.6. Charakterystyka wewnątrzorganizacyjnych uwarunkowań mentoringu w zależności od stopnia sformalizowania procesów mentoringu w firmie; 6.2. Ocena efektów procesów mentoringu; 6.2.1. Identyfikacja efektów mentoringu uzyskiwanych przez badane firmy; 6.2.2. Efekty procesów mentoringu dotyczące pracowników oraz przedsiębiorstwa; 6.2.3. Charakterystyka efektów mentoringu w zależności od stopnia sformalizowania procesów mentoringu w firmie; 6.2.4. Charakterystyka efektów mentoringu z perspektywy uczestników procesu; 6.3. Model skuteczności mentoringu. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis wykresów. Spis rysunków. Aneks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Identyfikacja Łańcucha działań tworzących wartość przedsiębiorstwa, 2. Determinanty modelu dynamiki wartości przedsiębiorstwa, 3. Cenność czasu w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa, 4. Wartość przedsiębiorstwa a jego otoczenie, 5. Finansowanie i opcje realne w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, 6. Możliwości oceny efektywności tworzenia wartości przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS ; Tom 7)
Czynniki kształtowania i redukcji kosztów procesów logistycznych w przedsiębiorstwie; Syntetyczne metody oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa Strategie przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw w procesie integracji z Unią Europejską; Uwagi o prognozowaniu zmiennych marketingowych; Tworzenie długookresowych więzi z klientami jako źródło przewagi konkurencyjnej; Rola public relations w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa na rynku; Wykorzystanie zasad segmentacji i lojalności klientów przez firmy usługowe; Czynniki wpływające na poziom satysfakcji konsumenta czekającego w kolejce; Sprawozdanie z konferencji naukowej działalność marketingowa w bankach komercyjnych; Sprawozdanie z konferencji Marketing usług profesjonalnych; Sprawozdanie z seminarium Małe i średnie przedsiębiorstwa handlowe. Stan i perspektywy rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Podstawowe pojęcia związane z organizacją i zarządzaniem w przedsiębiorstwie, 2.Ewolucja teorii organizacji i zarządzania, 3.Nowe tendencje w zarządzaniu, 4.For my organizacyjno-prawne współczesnych przedsiębiorstw, 5. Działalność gospodarcza w aspekcie procesu planowania, 6. Strategiczna diagnoza otoczenia organizacji, 7. Analiza strategii przedsiębiorstwa z wykorzystaniem metod portfelowych, 8. Struktury organizacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 9. Osobowość i umiejętności kierownicze, 10. Style kierowania, 1. Motywacja w organizacji (techniki motywacyjne), 12. Komunikacja i negocjacje w organizacji, 13. Kultura organizacyjna, 14. Wybrane instrumenty controllingu w przedsiębiorstwie.
5.Działalność gospodarcza w aspekcie procesu planowan ia, 6.Strategiczna diagnoza otoczenia organizacji, 7. Analiza sstrategii przedsiębiorstwa z wykorzystaniem metod portfelowych, 8.Struktury organizacyjne w zarzą dzaniu prezedsiębiorstwem, 9.Osobowość i umiejętnośći kierownicze, 10.Style kierowania, 11.Motywacja w orga nizacji (techniki motywacyjne), 12.Komunikacja i negoc jacje w organizacji, 13.Kultura organizacyjna, 14.Wybr ane instrumenty controllingu w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czynniki determinujące rozwój firmy: Potencjał firmy i jej otoczenie; Finansowanie rozwoju; Koncepcja zarządzania rozwojem. 2. Total Quality Management(TQM)-kompleksowe zarządza nie jakością w funkcjach i procesach przedsiębiorstwa: Istota TQM; Szanse na zarządzanie rozwojem polskich firm poprzez TQM; Leasing i venture capital w realizacji koncepcji TQM. 3. Business Process Reengineering (BPR)-koncepcja uelastycznienia procesów biznesowych: Interpretacja BPR; Praktyczne możliwości wdrażania BPR w Polsce; Wykorzystanie factoringu, forfaitingu leasingowego i leasingu w implementacji BPR. 4. Logistyka-filozofią zarządzania działalnością operacyjną: Pojęcie i rozwój logistyki; Konstruowanie systemów logistycznych; Leasing,factoring i forfaiting we wspomaganiu logistyki; Korzyści z tytułu wdrożenia logistyki. 5. Just-In-Time(JIT)-akurat na czas we wszystkich działalnościach firmy: Związek JIT z logistyką; Zasady gwarantujące niezawodność JIT; Szanse i bariery wdrożenia JIT do polskich firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo jako system. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa; Cele przedsiębiorstwa; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa. Rola i zadania kierownika w przedsiębiorstwie. Zarządzanie a kierowanie; Kierownik w przedsiębiorstwie; Rozpiętość kierowania; Władza i autorytet kierownika; Przywództwo; Style kierowania; Delegowania władzy; Zarządzanie przez cele. Praca własna kierownika. Uwarunkowania pracy kierownika; Mankamenty pracy kierownika, Organizacja pracy własnej kierownika; Usprawnienie pracy kierownika. Zmiany w przedsiębiorstwie. Uwarunkowania zmian; Przeprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie. Podejmowanie decyzji kierowniczych. Planowanie a decydowanie; Uwarunkowania procesu decyzyjnego; Analiza procesu podejmowania decyzji; Formułowanie problemu; Opracowanie wariantów; Przewidywanie skutków wprowadzania wariantów; Ocena wariantów i podjęcie decyzji; Forma przekazywania decyzji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do problematyki podejmowania decyzji gospodarczych; Cz.I Decyzje przedsiębiorstwa; Podejmowanie optymalnych decyzji na podstawie analizy marginalnej; Analiza popytu i optymalna polityka cenowa; Ocena popytu; prognozowanie; produkcja; Analiza kosztów; Podejmowanie decyzji w warunkach niepewności; Konkurencja na różnych rynkach; Wartość informacji. Cz.II Konkurencja na różnych rynkach: Konkurencja doskonała; Monopol; Opigopol; Teoria gier a strategia konkurencji Regulacja, dobra publiczne oraz analiza kosztów i korzyści; Cz.III Zastosowania reguł i narzędzi decyzyjnych: Asymetria informacji a struktura organizacji; Negocjacje; Aukcje i przetargi; Programowanie liniowe; Planowanie i ocena przedsięwzięć inwestycyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej