Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(48)
Forma i typ
Książki
(47)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(3)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(42)
dostępne
(30)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(42)
Autor
Mitręga Maciej
(2)
Otto Jacek
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Anderson James C
(1)
Baran Radosław
(1)
Barlow Janelle
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Bokovnya Angelika
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Czyż Marek
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Drapińska Anna
(1)
Duda Aneta
(1)
Dyche Jill
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gordon Ian H
(1)
Goryana Iryna
(1)
Grzanka Izabela
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Khozhylo Iryna
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Klich Jarosław
(1)
Kolomytseva Olena
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kościelniak Helena
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Kraczala Magdalena
(1)
Kuczyńska-Chałada Marzena
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Kumar V
(1)
Leshchenko Marina
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Lotko Aleksander
(1)
Mazur Alicja
(1)
Mazur Dariusz
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Minochkina Olga
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Mokrzycka Ewa
(1)
Narus James A
(1)
Newell Frederick
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Olczak Artur
(1)
Olesiński Zbigniew (1947- )
(1)
Pachura Piotr
(1)
Palonna Tetyana
(1)
Pasenko Wladislav
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Petkova Lesia
(1)
Piontek Adam
(1)
Przybyś-Preiskorn Katarzyna
(1)
Płonka Michał
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rozpondek Rafał
(1)
Rożenek Paulina
(1)
Ryś Adam
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Skowron Stanisław
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sorokina Natalya
(1)
Stachowicz-Stanusch Agata
(1)
Stanusch Maciej
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szczepaniec Marek
(1)
Szeliga Małgorzata
(1)
Tarasenko Tetiana
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Vasilchenko Lidiya
(1)
Wanciszewicz Katarzyna
(1)
Wiatrak Grzegorz
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Witczak Olgierd
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Temat
Marketing partnerski
(48)
Obsługa klienta
(17)
Przedsiębiorstwo
(9)
Konsumenci (ekon.)
(7)
Marketing
(7)
Konsumenci
(5)
Lojalność konsumentów
(5)
Banki
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Zarządzanie
(4)
Komunikacja marketingowa
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Firma (nazwa)
(2)
Handel
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Negocjacje
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Znaki towarowe
(2)
Autoprezentacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Biblioteki wirutalne
(1)
Biznes
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Ceny
(1)
Community policing
(1)
Edukacja medialna
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Hurtownia danych
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Internet
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość usług
(1)
Kadry
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leasing
(1)
Marka*
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Policja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Public relations
(1)
Reengineering*
(1)
Rynek
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Sprzedaż
(1)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Upadłość
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie służbą zdrowia
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Podręcznik
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Teorie internacjonalizacji MSP - ewolucja i perspektywy rozwoju. 2. Wpływ udziału małych i średnich przedsiębiorstw w 5 Programie Ramowym Badań Rozwoju i Prezentacji Unii Europejskiej 1998-2002 na ich innowacyjność na przykładzie firm województwa łódzkiego. 3. Bariery rozwoju działalności innowacyjnej małych i średnich przedsiębiorstw na terenach wiejskich na przykładzie województwa łódzkiego. 4.Karnoprawne aspekty bankructwa. 5. Zastosowanie algorytmów genetycznych w prognozowaniu upadłości przedsiębiorstw. 6. Weryfikacja sprawności I stopnia wybranych krajowych modeli prognozowania zagrożenia upadłości przedsiębiorstw. 7. Przewidywanie upadłości przedsiębiorstw handlowych na Białorusi. 8. Założenia metodyki pomiaru rozwoju lokalnej gospodarki sieciowej. 9. Franchising w Polsce - profil potencjalnego franchisiobiorcy. 10. Od marketingu innowacji do marketingu partnerskiego. 11. Instrumenty wspierania małych i średnich przedsiębiorstw na rynku zamówień publicznych. 12. Ocena wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Wielkopolsce w latach 2002-2004. 13. Efektywność polityki władz lokalnych we wspieraniu rozwoju przedsiębiorczości na przykładzie regionu częstochowskiego i łódzkiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kieunki rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; 2. Instrumenty przedsiębiorczości małych i średnich przedsiębiorstw; 3. Stymulanty i destymulanty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości w procesie transformowania polskiej gospodarki; 5.Rozwój drobnej przedsiębiorczości na bazie majątku kopalń węgla kamiennego ;6. Prawno - finansowe problemy działalności małych i średnich przedsiębiorstw; 7. Wybór formy organizacyjno-prawnej i formy opodatkowania przez małe i średnie firmy; 8. Wpływ małych i średnich przedsiębiorstw na rynek pracy; 9. Leasing jako szczególna forma finansowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 10. Rynek pracy na Śląsku Opolskim do 2005 r. w świetle potrzeb rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 11. Rynek podwykonawstwa w aktywizacji małych i średnich przedsiębiorstw; 12. Wpływ otoczenia na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 13. Rola małych i średnich przedsiębiorstw w ekorozwoju regionu; 14. Rola małych i średnich przedsiębiorstw z udziałem kapitału niemieckiego na opolskim rynku pracy; 15. Wpływ struktury franchisingowej na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 16. Małe przedsiębiorstwa na wsi - inicjatywy rolników w powiacie opolskim; 17. Marketing partnerski a średnia i mała firma - aspekt regionalny; 18. Wykorzystanie zasad marketingu w zarządzaniu regionem oraz stymulowaniu rozwoju małeś i średniej przedsiębiorczości; 19. Podpora maleho a stredniho podnikani v ceske republice; 20. Wybrane aspekty doskonalenia kadry kierowniczej; 21. Rola liderów opinii w procesie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; 22. Ocena przedsiębiorstwa na podstawie kryteriów Polskiej Nagrody Jakości; 23. Proces tworzenia wartości w świetle teorii kluczowych kompetencji; 24. Inwestycje zagraniczne w budownictwie; 25. Pracownicze programy emerytalne w przedsiębiorstwach; 26. Bankowość - wybór, perspektywy, rozwój, zagrożenia; 27. R/3 jako zintegrowany system wspomagający zarządzanie w przedsiębiorstwach; 28. Optymalizacja obsługi transportowej rynku; 29. Integracja komputerowa technicznego przygotowania produkcji; 30. Źródła prawa gospodarczego; 31. Metoda dyskontowa jako kryterium wyboru projektów ekologicznych; 32. Pewne zastosowanie pól losowych w teorii zanieczyszczenia i ochrony środowiska naturalnego; 33. Zmiany systemowe w służbie zdrowia. Model finansowania usług zdrowotnych przez regionalną służbę zdrowia; 34. Przemiany społeczne, demograficzne i historyczne w Kujawach w powiecie krapkowickim; 35. Konstytucyjne gwarancje społeczeństwa obywatelskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej