23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 236-239.
Uwaga dotycząca zawartości
Wprowadzenie; 1. Analiza strategiczna- zakres i wykorzystanie: 1.1. Pojęcie, geneza i rozwój analizy strategicznej, 1.2. Użytkownicy analizy strategicznej, 1.3. Metodyka planowania strategicznego, 1.4. Zakres analizy strategicznej; 2. Analiza makrootoczenia: 2.1. Makrootoczenie i jego składniki, 2.2. Metody analizy makrootoczenia, 2.3. Metody scenariuszowe; 3. Analiza otoczenia konkurencyjnego: 3.1. Zakres i cele analizy otoczenia konkurencyjnego, 3.2. Analiza „pięciu sił” M.E. Portera, 3.3. Analiza grup strategicznych w sektorze, 3.4. Punktowa ocena atrakcyjności sektora, 3.5. Krzywa doświadczeń, 3.6. Analiza potencjału globalizacyjnego sektora; 4. Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa: 4.1. Sposoby badania potencjału strategicznego, 4.2. Bilans strategiczny przedsiębiorstwa, 4.3. Analiza kluczowych czynników sukcesu, 4.4. Analiza łańcucha wartości, 4.5. Benchmarking, 4.6. Cykl życia produktu i technologii, 4.7. Metody portfelowe, 4.8. Analiza zasobów przedsiębiorstwa; 5. Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa: 5.1. Portfelowe metody oceny pozycji strategicznej przedsiębiorstwa, 5.2. Analiza SPACE, 5.3. Analiza SWOT; Załączniki; Bibliografia.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Książka jest przeznaczona dla studentów kiwrunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menadżerskie,a także obecnych i przyszłych menadżerów
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej