23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Wstęp; 1. Co to znaczy być innowacyjnym?; 2. Pomiędzy zmysłami a technologią; 3. Od emotikonów do awatarów; 4. Od gier komputerowych do wirtualnej ekonomii; 5. Co to jest metaverse?; 6. Którędy do metaverse?; 7. Co potrafi wirtualna rzeczywistość?; 8. Co potrafi rozszerzona rzeczywistość?; 9. Jak dotknąć tego, co wirtualne? Technologie haptyczne i hybrydowe symulatory VR; 10. Przyszłość technologii immersyjnych VR/Ar; 11. Jak powstaje metaverse?; 12. Potęga wizualizacji, czyli o roli AI w tworzeniu cyfrowego świata; 13. Połączone rzeczywistości; 14. Nowe możliwości dla biznesu. Przykłady; 15. Jak zacząć?; 16. Jak przygotować własny projekt VR/AR/metaverse?; 17. Specjalizacja przyszłości. Zakończenie; Podziękowania.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again