23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Wstęp; 1. Co to znaczy być innowacyjnym?; 2. Pomiędzy zmysłami a technologią; 3. Od emotikonów do awatarów; 4. Od gier komputerowych do wirtualnej ekonomii; 5. Co to jest metaverse?; 6. Którędy do metaverse?; 7. Co potrafi wirtualna rzeczywistość?; 8. Co potrafi rozszerzona rzeczywistość?; 9. Jak dotknąć tego, co wirtualne? Technologie haptyczne i hybrydowe symulatory VR; 10. Przyszłość technologii immersyjnych VR/Ar; 11. Jak powstaje metaverse?; 12. Potęga wizualizacji, czyli o roli AI w tworzeniu cyfrowego świata; 13. Połączone rzeczywistości; 14. Nowe możliwości dla biznesu. Przykłady; 15. Jak zacząć?; 16. Jak przygotować własny projekt VR/AR/metaverse?; 17. Specjalizacja przyszłości. Zakończenie; Podziękowania.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej