23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 231-249. Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
Wstęp; 1. Wprowadzenie do problematyki cyfryzacji. Wyzwania dla zarządzania ludźmi w organizacji: 1.1. technologie a zarządzenie w warunkach czwartej rewolucji przemysłowej. Istota przemysłu 4.0; 1.2. Przedsiębiorstwo 4.0 – podstawowe pojęcia, zjawiska i procesy oraz kierunki ewolucji; 1.3. Strategie transformacji cyfrowej przedsiębiorstw; 1.4. Wpływ implementacji koncepcji Przemysłu 4.0 na zmiany w relacji człowiek-organizacja; 2. Architektura cyfrowego środowiska pracy: 2.1. Cyfrowe środowisko pracy – elementy składowe, wyposażenie, czynniki oddziałujące, cechy dominujące; 2.2. Praca stacjonarna a praca zdalna; 2.3. Kryteria podziału pracy przed cyfryzacją i po niej – podobieństwa i różnice; 2.4. Formy zatrudnienia; 2.5. Profil kompetencyjny Pracownika 4.0; 3. Sfera zachowań organizacyjnych w procesie cyfryzacji: 3.1. Człowiek jako jednostka wobec wyzwań cyfryzacji – adaptacja, szanse i bariery; 3.2 Przywództwo w procesie transformacji cyfrowej – style kierowania, cechy i umiejętności, funkcje i role menedżerskie; 3.3. Zarządzanie w środowisku wirtualnych zespołów rozproszonych – komunikacja, motywacja, współpraca; 4. Technologie i narzędzia cyfryzacji zarządzania zasobami ludzkimi: 4.1. Zintegrowany system zarządzania zasobami ludzkimi – ujęcie cyberfizyczne; 4.2. Nowoczesne technologie cyfryzacji procesów zarządzania zasobami ludzkimi; 4.3. Narzędzia zarządzania pracownikami – systemy, aplikacje, procesy i procedury; 5. Cyfrowa transformacja działu HR – podejście strategiczne: 5.1. HR – strategiczny partner zarządu przedsiębiorstwa; 5.2. Nowe role i kompetencje specjalistów HR; 6. Automatyzacja i digitalizacja zadań realizowanych przez działy HR: 6.1. Obszary automatyzacji i digitalizacji procesów HR; 6.2. Korzyści i zagrożenia wynikające z automatyzacji i digitalizacji procesów HR; 7. Implementacja cyfryzacji zarządzania zasobami ludzkimi – dobre praktyki w przedsiębiorstwach: 7.1. Wykorzystanie wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w procesie doskonalenia pracowników na przykładzie przemysłu wydobywczego; 7.2. Praca w międzynarodowym zespole wirtualnym w branży motoryzacyjnej na przykładzie specjalisty ds. zakupów seryjnych; 7.3. Lingaro – studium przypadku; Zakończenie – kierunki rozwoju cyfryzacji zarządzania zasobami ludzkimi; Bibliografia; Słownik ważniejszych pojęć; Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej