23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 245-266.
Uwaga dotycząca zawartości
Wstęp; Rozdział I. Kompetencje w naukach o zarządzaniu : 1.1. Istota kompetencji, 1.2. Podejście holistyczne, 1.3. Podejście do kompetencji w szkołach zarządzania, 1.4. Typologia kompetencji, 1.5. Kluczowe kompetencje, 1.6. Rozwój kompetencji jako inwestycja w kapitał ludzki ; Rozdział II. Rozwój kompetencji pracowników: 2.1. Proces rozwoju kompetencji pracowników, 2.2. Determinanty rozwoju kompetencji pracowników , 2.3. Formy rozwoju kompetencji pracowników ; Rozdział III. Modele oceny form rozwoju kompetencji pracowników : 3.1. Ewaluacja rozwoju kompetencji pracowników, 3.2. Modele oceny form rozwoju kompetencji pracowników , 3.3. Analiza porównawcza modeli oceny form rozwoju kompetencji pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem szkoleń, 3.4. Przegląd badań poświęconych problematyce modeli oceny form rozwoju kompetencji pracowników ; Rozdział IV. Metodyka i wyniki badań : 4.1. Teoretyczne podstawy badań jakościowych, 4.2. Charakterystyka badania, 4.3. Analiza studiów przypadku ; Rozdział V. Autorska metoda oceny form rozwoju kompetencji pracowników : 5.1. Założenia dotyczące oceny, 5.2. Autorska metoda i jej zastosowanie ; Zakończenie ; Aneks ; Bibliografia ; Spis rysunków ; Spis tabel.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej