23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Bibliografia po każdym rozdziale. Indeks
Uwaga dotycząca zawartości
Wstęp; 1. Metodologia nauk o zarządzaniu ; 2. Metodologia zarzadzania- od fundamentalizmu do pluralizmu ; 3. Oryginalność w badaniach naukowych w dyscyplinie zarządzania ; 4. Rygor metodologiczny ; 5. Formułowanie i wartościowanie problemów naukowych ; 6. Metodyka systematycznego przeglądu literatury ; 7. Metodyka metaanalizy w naukach o zarządzaniu ; 8. Wprowadzenie do badań jakościowych w naukach o zarządzaniu ; 9 .Zastosowanie studiów przypadku w badaniach nauk o zarządzaniu ; 10. Metody eksperymentu i symulacji w naukach o zarządzaniu ; 11. Triangulacja- łączenie metod badawczych i urzetelnienie badań ; 12. Metodologiczne problemy ujęcia narracyjnego w badaniach nad organizacjami. Dyskurs organizacyjny ; 13. Metody ilościowe w naukach o zarządzaniu- miejsce badań operacyjnych i modelowania ekonometrycznego ; 14. Ilościowe badanie i operacjonalizacja zjawisk w naukach o zarządzaniu ; 15. Metodyczne aspekty budowy modeli zachowań konsumentów na rynku ; 16. Zaawansowane testowanie modeli badawczych ; 17. Analiza sieciowa w naukach o zarządzaniu ; 18. Metody wielokryterialnej analizy decyzyjnej w ilościowych badaniach naukowych ; 19. Paradygmaty i teorie w naukach o zarządzaniu ; Indeks ; O autorach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej