23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Notes:
General note
Bibliografia na stronie 265.
Formatted contents note
Zawiera: Wstęp; Wykaz skrótów; Rozdział I. Produkcja i zarządzanie produkcją : Nowe wymagania wobec zarządzania produkcją, Zasada ‘3s’ w zarządzaniu pracownikami; Rozdział II. Najważniejsze wyzwania w zarządzaniu ludźmi i pracą w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Rozdział III. Charakterystyka pracy na produkcji: Praca i człowiek, znaczenie zarządzania, Szczególne znaczenie pojęcia należytej staranności, Praca kierownicza w zakładach produkcyjnych- specyfika; Rozdział IV. Przekazywanie zadań, rozliczanie podwładnych: Polecenia, zadania przekazywane podwładnym- aspekty prawne, Zadaniowanie w procesie pracy, Rozliczanie pracowników z zadań, Przewidywalność jako cecha kierownika, Czy przełożony może być bezstronny? Jeżeli tak, to w jakim zakresie?, Odpowiedzialność kierownika, odpowiedzialność za błędy podwładnych; Rozdział V. Ocena pracowników produkcyjnych : Istota procesu oceny, Negatywne konsekwencje oceny, Kryteria w systemie ocen, Korzyści i wartość dodana wynikająca z ocen pracowników; Rozdział Vi. Rekrutacja- pozyskiwanie pracowników produkcyjnych: Kiedy pozyskujemy nowych pracowników, Zanim będziemy rekrutować; Rozdział VII. Adaptacja nowych pracowników w środowisku produkcyjnym: Rola przełożonego w pierwszych dniach pracy, Postawy i zachowania nowych pracowników, Skutki zaniedbań w procesie adaptacyjnym, Ważne etapy adaptacji na stanowisku produkcyjnym, rola działu HR w adaptacji, Szczególna rola kierownika, Wzmacnianie relacji w ramach onboardingu, Interaktywne narzędzia wspierające adaptacje; Rozdział VIII. Motywowanie pracowników produkcyjnych: Płaca zasadnicza, Wartościowanie stanowisk- wyzwanie w produkcji, analiza pracy jako punkt wyjścia do procesu wartościowania stanowisk, podwyżki wynagrodzeń, Ile się płaci w branży produkcyjnej?, Premie jako narzędzie motywacyjne w zarządzaniu zespołami produkcyjnymi, Dobry system premiowania- wdrożenie, Przykładowy schemat zoptymalizowanego systemu premiowania, Motywacyjne rekomendacje dla kierowników zarządzających pracą w produkcji, Dobry system motywacyjny a kwestia równego traktowania, Krótkie podsumowanie- jaki jest motywujący kierownik? ; rozdział IX. Utrzymywanie i zwiększenie efektywności pracy w zespole : Efektywność i wydajność- podobieństwa i różnice, Zasada „3S” w zarządzaniu efektywnością na stanowiskach produkcyjnych, Jak weryfikować efektywność pracownika- kompetencje i relacje w środowisku pracy, Uważność, osobowe podejście i efektywna współpraca, Rola kierownika w zarządzaniu kryzysowym; Rozdział X. Ograniczanie absencji w miejscu pracy : Czy możemy zarządzać absencją? , Analizowanie przyczyn absencji i badania ankietowe, Aktywne działanie ze strony przełożonych, Absencje a konflikty w środowisku pracy- ograniczanie negatywnych skutków, Polityka antyabsencyjna i rola kierownika, Rozmowy poabsencyjne- dobra praktyka, Ważne tematy- zespołowość i kultura zadaniowości, Zastępowalność jako fundament kultury współdziałania w zespole, Podsumowanie wytycznych dla kierowników ; Rozdział XI. Rola działu human resources w firmach produkcyjnych : Rola działu HR w firmach produkcyjnych- budowanie lojalności, zaangażowania i partnerskich relacji, Współpraca HR w firmie produkcyjnej z działem compliance, Model HRBP jako skuteczne rozwiązanie w firmach produkcyjnych, Informacje i narzędzia- domena HRBP, Wzmacnianie pozycji i autorytetu kierowników- ważna rola HRBP w firmie produkcyjnej; Rozdział XII. Szkolenia pracowników : zestaw praw i obowiązków w procesie szkoleń, Istotne obszary szkoleń w firmach produkcyjnych, Elastyczna, cyfrowa dostępność wiedzy, Microlearning- szybka i efektywna nauka, Gamifikacja jako sposób na zaangażowanie pracowników, Personalizacja szkoleń, Sztuczna inteligencja jako wsparcie procesu personalizacji i efektywności szkoleń, Jak mierzyć skuteczność szkoleń pracowników w firmie produkcyjnej?, Jakie podejście do szkoleń powinni przejawiać kierownicy pracujący na produkcji? , Komunikacja z pracownikami- umiejętne przedstawianie oczekiwań i możliwości, Dostosowanie kompetencji pracowników i kierowników do nowych wymagań; Podsumowanie; Bibliografia.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again