23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 254-263.
Uwaga dotycząca zawartości
Wprowadzenie; Rozdział I. Pokolenie Z. Konceptualizacja pojęć : 1.1. Pokolenie jako kategoria socjologiczna, 1.2. Pokolenie Z- pojęcie, cechy, specyfika, 1.3. Obraz pokolenia z w świetle badań empirycznych; Rozdział II. Wybrane determinanty zmian na współczesnym rynku pracy: 2.1. Megatrendy, 2.2. Uwarunkowania demograficzne, 2.3. Rozwój gospodarki cyfrowej, 2.4. Przemiany środowiskowe, 2.5. Wpływ megatrendów na rynek pracy, Perspektywa pracowników z generacji Z ; Rozdział III. Oczekiwania i postawy pokolenia Z wobec pracodawców. Wyniki i wnioski z badań własnych : 3.1. Założenia i cele badań, 3.2. Wnioski z badań, 3.3. Podsumowanie wyników badań własnych ; Rozdział IV. Organizacje pod presją pokolenia Z. Kluczowe rekomendacje i kierunki zmian w zakresie komunikacji i zarządzania kapitałem ludzkim : 4.1. Zarządzanie kapitałem ludzkim jako kategoria menadżerska, 4.2. Partycypacyjny model marketingu i PR- założenia teoretyczne i kierunki implementacji w praktyce zarządzania, 4.3. Koncepcje i rozwiązania uzupełniające podejście partycypacyjne w marketingu i PR, 4.4. Zmiany technologiczne i ochrona pracowników przed ich negatywnymi konsekwencjami, 4.5. Zmiany w zakresie zarządzania kompetencjami i zaangażowaniem pracowników ; Zakończenie ; Bibliografia.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej