23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Notes:
General note
Bibliografia na końcu każdego rozdziału.
Formatted contents note
Wstęp; 1. Logistyka jako specjalność nauk o zarządzaniu i jakości : Wprowadzenie, 1.1. Miejsce problemów logistycznych w przestrzeni naukowej, 1.2. Wielowymiarowość współczesnej logistyki, 1.3. Perspektywiczne kierunki rozwoju logistyki, Podsumowanie, Bibliografia; 2. Badania nad teorią i praktyką logistyki w obszarze nauk o zarzadzaniu- analiza bibliometryczna : Wprowadzenie, 2.1. Metodyka badania, 2.2. Produktywność pola badawczego, 2.3. Profilowanie pola badawczego, 2.4. Publikacje kluczowe, 2.5. Struktura tematyczna pola badawczego, Podsumowanie, bibliografia; 3. Zarządzanie procesowe- konsekwencje dla logistyki : Wprowadzenie, 3.1. Istota zarządzania procesowego, 3.2. Logistyka a łańcuch dostaw- relacje, związki, konsekwencje praktyczne, 3.3. Rynek usług logistycznych jako źródło zewnętrznych zasobów logistycznych, 3.4. Właściwości systemów logistycznych, 3.5. Charakterystyka procesów logistycznych, 3.6. Logistyczna obsługa klientów jako efekt procesów logistycznych, 3.7. Rola inżyniera logistyki w zarządzaniu procesami logistycznymi, Podsumowanie, Bibliografia; 4. Potencjał logistyczny terminali intermodalnych- czynniki wpływu, Wprowadzenie, 4.1. Wpływ makrootoczenia na potencjał terminali intermodalnych, 4.2. Wpływ mikrootoczenia na potencjał terminala intermodalnego, 4.3. Potencjał obsługi rynku w obszarze oddziaływania terminala, 4.4. Analiza konkurencji, 4.5. Identyfikacja popytu rynku na usługi terminalowe, Podsumowanie, Bibliografia; 5. Proces ciągłego doskonalenia podstawą rozwoju systemu zarządzania w certyfikowanej organizacji : Wprowadzenie, 5.1. Doskonalenie- kryteria oceny systemów zarządzania, 5.2. Przegląd wymagań normatywnych w zakresie doskonalenia systemów zarządzania, 5.3. Wyzwania ciągłego doskonalenia systemów zarządzania- doświadczenia z certyfikacji organizacji, Podsumowanie, Bibliografia; 6. Zarządzanie ciągłością działania procesów logistycznych : Wprowadzenie, 6.1. Istota procesów logistycznych, 6.2. Współczesny wymiar zarządzania ciągłością działania, 6.3. Wymagania i specyfika wdrażania systemu zapewnienia ciągłości działania procesów logistycznych, Podsumowanie, Bibliografia; 7. Wyzwania dla rozwoju procesów logistycznych w branży handlu elektronicznego : 7.1. Rozwój branży e-commerce, 7.2. Specyfika procesów logistycznych w zakresie handlu elektronicznego, 7.3. Kierunki doskonalenia procesów logistycznych wobec dynamicznego rozwoju e-commerce, Podsumowanie, Bibliografia; 8. Współczesne wyzwania zarządzania procesami logistycznymi w obszarze produkcji : 8.1. Logistyka produkcji w procesie zarządzania przedsiębiorstwem produkcyjnym, 8.2. Wyzwania zewnętrzne wpływające na zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym, 8.3. Wyzwania wewnętrzne i ich wpływ na procesy zarządzania przedsiębiorstwem, Podsumowanie, Bibliografia; 9. Bezpieczeństwo współczesnych łańcuchów dostaw w warunkach zrównoważonego rozwoju na wybranych przykładach : Wprowadzenie, 9.1. Wybrane atrybuty wrażliwości łańcucha dostaw a koncepcja zrównoważonego rozwoju, 9.2. Ryzyko zakłóceń w łańcuchach dostaw, 9.3. Wybrane przykłady zarządzania łańcuchem dostaw w ramach zrównoważonego rozwoju w przedsiębiorstwach logistycznych, Podsumowanie, Bibliografia; 10. Logistyka gospodarowania odpadami w aspekcie zrównoważonego rozwoju : Wprowadzenie, 10.1. Istota i znaczenie idei zrównoważonego rozwoju, 10.2. Ogólna charakterystyka odpadów, 10.3. Aspekty logistyczne gospodarowania odpadami, Podsumowanie, Bibliografia; 11. Doskonalenie procesów logistycznych w przedsiębiorstwie handlowym : 11.1. Istota i zakres procesów logistycznych, 11.2. Znaczenie procesów logistycznych dla przedsiębiorstw handlowych, 11.3. Identyfikacja czynników mogących wpływać na rozwój procesów logistycznych w przedsiębiorstwach handlowych, 11.4. Działania optymalizujące procesy logistyczne w przedsiębiorstwach handlowych, Podsumowanie, bibliografia; 12. Satysfakcja klienta jako efekt zarządzania w obszarze logistyki dystrybucji : Wprowadzenie, 12.1. Zarządzanie jako istotny element w obszarze logistyki dystrybucji, 12.2. Wykorzystanie mierników satysfakcji klientów w zarządzaniu, 12.3. Satysfakcja klienta w procesie zarzadzania, Podsumowanie, Bibliografia; 13. Konkurencyjność upoważnionego przedsiębiorcy na rynku usług logistycznych : Wprowadzenie, 13.1. Konkurencyjność przedsiębiorstw na rynku usług logistycznych, 13.2. Determinanty uzyskania statusu upoważnionego przedsiębiorcy, 13.3. Upoważniony przedsiębiorca AEO tworzący przewagę konkurencyjną na rynku usług logistycznych, Podsumowanie, Bibliografia; 14. Zarządzanie przedsiębiorstwem z branży logistycznej w kontekście rozwoju Logistyki 4.0 : Wprowadzenie, 14.1. Koncepcja Logistyki 4.0- założenia, 14.2. Logistyka 4.0 a Przemysł 4.0., 14.3. Zarządzanie przedsiębiorstwem logistycznym w kontekście wymagań koncepcji Logistyki 4.0, Podsumowanie, Bibliografia; 15. Zarządzanie przepływem informacji w przedsiębiorstwie produkcji specjalnej jako narzędzie przewagi konkurencyjnej : Wprowadzenie, 15.1. Charakterystyka przemysłu motoryzacyjnego w Polsce i jego znaczenie dla gospodarki regionu, 15.2. Teoretyczne zagadnienia logistyki przydatne w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 15.3. Implementacja wybranych koncepcji logistycznych w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej, Podsumowanie, Bibliografia, Zakończenie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again