23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia i netografia na stronach 295-315. Spis tabel na stronach 316-318. Spis rysunków na stronach 319-321.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wprowadzenie; Rozdział 1. Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw na tle ewolucji teorii przedsiębiorstwa: 1.1. Ewolucja teorii przedsiębiorstwa; 1.2. Charakterystyka koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; 1.3. Aspekty społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; 1.4. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw a zrównoważony rozwój; 1.5. Wytyczne i standardy społecznej odpowiedzialności; 1.6. Idea i funkcje raportowania społecznego; Rozdział 2. Charakterystyka zarządzania łańcuchem dostaw w kontekście społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw: 2.1. Łańcuch dostaw – ujęcia teoretyczne, ogniwa, przepływy; 2.2. Zarządzanie łańcuchem dostaw; 2.3. Relacje w łańcuchu dostaw; 2.4. Odpowiedzialność za działania kooperantów w łańcuchach dostaw; 2.5. Przegląd wytycznych społecznej odpowiedzialności odnoszących się do łańcucha dostaw; 2.6. Społeczna odpowiedzialność łańcucha dostaw a społeczna odpowiedzialność w zarządzaniu łańcuchem dostaw; Rozdział 3. Praktyczna realizacja koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w zarządzaniu łańcuchem dostaw: 3.1. Podstawowe założenia metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych; 3.2. Pierwszy etap badań: społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w zarządzaniu łańcuchem dostaw z perspektywy ratingów społecznej odpowiedzialności; 3.3. Drugi etap badań: praktyczne podejście do społecznej odpowiedzialności w zrządzaniu łańcuchem dostaw oraz współpracy w łańcuchu dostaw; 3.4. Trzeci etap badań: szczegółowa analiza praktycznej realizacji koncepcji społecznej odpowiedzialności w zarządzaniu łańcuchem dostaw; 3.5. Diagnoza zidentyfikowanych problemów; Rozdział 4: Przykłady społecznej odpowiedzialności w zarządzaniu łańcuchem dostaw: 4.1. Przedsiębiorstwo pełniące funkcje dostawcy – Wodociągi Miasta Krakowa SA; 4.2. Przedsiębiorstwo pełniące funkcję producenta - SWISS KRONO Sp. Z o.o.; 4.3. Przedsiębiorstwo transportowo-spedycyjne – Legarto Logistic Sp. Z o.o.; 4.4. Kluczowe wnioski z analizy badanych przypadków; Rozdział 5. Ujęcie modelowe społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w zarządzaniu łańcuchem dostaw oraz wnioski aplikacyjne: 5.1. Uwarunkowania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w zarządzaniu łańcuchem dostaw; 5.2. Etapy wdrażania koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w zarządzaniu łańcuchem dostaw; 5.3. Poziomy społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w zarządzaniu łańcuchem dostaw – syntetyczne ujęcie wyników badań; 5.5. Rozwiązania wzbogacające stosowane praktyki; 5.6. Narzędzie samooceny przedsiębiorstwa w zakresie społecznej odpowiedzialności w zarządzaniu łańcuchem dostaw; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Uwaga dotycząca finansowania
Pulikacja dofinansowana przez Uniwersytet Zielonogórski.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej