23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Publikacja zawiera podsumowania rozdziałów, ćwiczenia, odnośniki do stron internetowych i słowniczek.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
Brief contents; Preface; About the authors; Acknowledgements. Part 1. Digital marketing fundamentals: Indroducing gigital marketing; Online marketplace analysis: micro- environment; The digital macro- environment; Part 2. Digital marketing strategy development: Digital marketing strategy development; Digital branding and the marketing mix; Data- driven relationship marketing using digital platforms Part 3. Digital marketing: implementation and practice : Delivering the digital customer experience; Campaign planning for digital media; Marketing communications using digital media channels; Evaluation and improvement of digital channel performance. Glossary; Index; Publisher’s Acknowledgements.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej