23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Bibliografia.
Spis tabel.
Zawiera indeks rzeczowy.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 124-146.
Uwaga dotycząca zawartości
Wstęp. Dlaczego projektowanie doświadczeń dla pracowników? Rozdział 1. Customer experience i employee experience – podstawy konceptualne 1.1Przedmiot zainteresowania customer experience i employee experience. Cechy i rodzaje przeżyć. Przeżycia a doświadczenia 1.2Poszukiwanie doznań jako potrzeba 1.3Rynki doznań jako kontekst dla customer experience i employee experience 1.4Customer experience management versus employee experience management 1.5Teoretyczne podstawy dla customer experience management i employee experience management 1.6Koncepcje pokrewne customer experience i employee experience Rozdział 2. Determinanty oraz skutki pozytywnego customer experience i employee experience 2.1. Determinanty customer experiene w ujęciu M. Bruhna i K. Hadwich 2.2.Determinanty employee experience według V. Nuernberga 2.3. Zmienne według modelu IBM i Globforce Framework 2.4. Determinanty employee experience według modelu J. Bersina i in. 2.5. Determinanty employee experience według modelu T. Maylett i M. Wride’a 2.6. Determinanty employee experience według modelu J. Morgana versus determinanty według innych ujęć/ modeli 2.7. Determinanty employee experience według modelu D. Yildiz i in. Versus determinanty według innych ujęć/ modeli 2.8. Skutki pozytywnego customer experience versus employee experience Rozdział 3. Badania jako podstawa projektowania przeżyć i doświadczeń konsumentów oraz pracowników 3.1. Momenty prawdy 3.2. Instrumentarium user experience design i customer experience design jako inspiracja dla design thinking w employee experience 3.3. Schematy eksperymentalne przy testowaniu zaprojektoewanych rozwiązań dla pracowników jako fazy bezpośrednio poprzedzającej implementacje employee experience Rozdział 4. Implementacja employee experience na bazie doświadczeń z customer experience i user experience 4.1. Kroki transformacji employee experience (EX-transformacji) 4.2. Kulturowe, strukturalne i strategiczne uwarunkowania transformacji od marki pracodawcy do przeżycia pracownika 4.3. Przedsięwzięcia polepszające efekty wdrożeniowe employee experience 4.4. Rola systemow workflow i technologii employee experience 4.5. Multisensualność jako zasada implementacji 4.6. Wykorzystanie modelu K. Nano 4.7. Projektowe podejście do employee experience jako inwestycji w przeżycia i doświadczenia pracowników 4.8. Ryzyko implementacji (inwestycji w) employee experience i stopień dojrzałości employee experience 4.9. Mierniki/ wskaźniki controllingu employee experience management 4.10. Wykorzystanie Strategicznej Karty Wyników do podwyższenia skuteczności wdrażania strategii employee experience w organizacji Zakończenie. Zarządzanie zasobami ludzkimi – quo vadis? Bibliografia. Spis tabel. Indeks rzeczowy.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej