23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks nazwisk oraz streszczenie w j. ang. na końcu książki
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 211-227. Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: I. Edukacja dorosłych – dynamika pola badań: Dydaktyka technologiczna; Dydaktyka humanistyczna; Dydaktyka krytyczna. II. W stronę uczenia się. Etiologia paradygmatycznych zmian: Edukacja jako nauczanie; Edukacja jako uczenie się; Pierwsze paradygmatyczne przesunięcie; Ponowoczesność i drugie paradygmatyczne przesunięcie; Kwestia epistemologiczna. III. Konstruowanie teorii uczenia się dorosłych: Źródła zmian; Teorie uczenia się ludzi dorosłych; Perspektywa społeczno-kulturowa. IV. Wyjaśnianie – rozumienie – interpretacja: Od faktu naukowego do podwójnej hermeneutyki; Cztery grzechy główne; Podstawowe kwestie metodologiczne. V. O niewspółmierności andragogicznych światów: Rywalizujące paradygmaty; O granicach paradygmatycznej tolerancji; O sytuacji młodych badaczy. Nowe pytania.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w j. ang. na końcu książki
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej