23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
General note
Indeks nazwisk oraz streszczenie w j. ang. na końcu książki
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 211-227. Indeks.
Formatted contents note
Zawiera: I. Edukacja dorosłych – dynamika pola badań: Dydaktyka technologiczna; Dydaktyka humanistyczna; Dydaktyka krytyczna. II. W stronę uczenia się. Etiologia paradygmatycznych zmian: Edukacja jako nauczanie; Edukacja jako uczenie się; Pierwsze paradygmatyczne przesunięcie; Ponowoczesność i drugie paradygmatyczne przesunięcie; Kwestia epistemologiczna. III. Konstruowanie teorii uczenia się dorosłych: Źródła zmian; Teorie uczenia się ludzi dorosłych; Perspektywa społeczno-kulturowa. IV. Wyjaśnianie – rozumienie – interpretacja: Od faktu naukowego do podwójnej hermeneutyki; Cztery grzechy główne; Podstawowe kwestie metodologiczne. V. O niewspółmierności andragogicznych światów: Rywalizujące paradygmaty; O granicach paradygmatycznej tolerancji; O sytuacji młodych badaczy. Nowe pytania.
Language note
Streszczenie w j. ang. na końcu książki
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again