23782
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wstęp: 1. Zmiana, która już się dokonała; 2. Co pokazuje dotychczasowa praktyka?; 3. Największe wyzwania; 4. Standardy i dobre praktyki. Rozdział I. Praca zdalna – aspekty prawne: 1. Przypomnienie – praca zdalna w formule telepracy; 2. Przepisy obowiązujące do czasu wprowadzenia pracy zdalnej do Kodeksu pracy; 3. Nowe przepisy Kodeksu pracy. Rozdział II. Przygotowanie systemu pracy zdalnej: 1. Przegląd organizacji i struktur; 2. Praca z kadrą kierowniczą; 3. Identyfikacja poszczególnych stanowisk dla systemu pracy zdalnej; 4. Informowanie kadry kierowniczej i pracowników o optymalnych rozwiązaniach; 5. Zapewnienie bezpieczeństwa systemu pracy zdalnej. Rozdział III. Rekrutacja zdalna: 1. Szczególne znaczenie procesu rekrutacji; 2. Rekrutacja kandydatów do pracy zdalnej; 3. Specyfika pozyskiwania pracowników IT; 4. Rekrutacja za pomocą zdalnych narzędzi (tzw. Rekrutacja zdalna). Rozdział IV. Wdrożenie pracy zdalnej: 1. Adaptacja pracowników; 2. Szkolenia pod kątem wdrożenia pracy zdalnej; 3. Ocena pracy osób zatrudnionych w formule zdalnej. Rozdział V. Szkolenia/edukacja zdalna: 1. Szkolenia – rozwiązania systemowe; 2. Szkolenia od strony prawnej – przypomnienie; 3. Szkolenia zdalne; 4. Samokształcenie w formule zdalnej. Rozdział VI. Zarządzanie pracą zdalną: 1. Rezultaty czy aktywność na stanowisku pracy?; 2. Uprawnienia i obowiązki kierownicze; 3. Utrzymanie i wzrost efektywności pracy w zespole zdalnym; 4. Zarządzanie projektami i wymagania wobec menadżerów w kontekście pracy zdalnej i hybrydowej. Podsumowanie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej